Άνοιξα την πόρτα όταν δεν πήρα απάντηση μετά από μερικά λεπτά. Ο Luke καθόταν οκλαδόν πάνω στο κρεβάτι του με το πρόσωπο του στα χέρια του. Δεν μιλούσε, δεν κατάλαβε καν ότι μπήκα μέσα και στεκόμουν μπροστά του. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και τότε με κοίταξε με τα κατακόκκινα μάτια του. Σκουπισε μερικά δάκρυα από τα κόκκινα μάγουλα του και δεν είπε απολύτως τίποτα, γι αυτό άρχισα εγώ την συζήτηση.
"Τι έπαθες; Γιατί κλαις;" τον ρώτησα και εκείνος με κοίταξε ανέκφραστος, μη θέλωντας να μου δείξει τι νιώθει αλλά ξέρω ακριβώς πως νιώθει αυτήν την στιγμή. Έχουμε περάσει τόσα πολλά μαζί, πιστεύει ότι με ένα άδειο βλέμμα και με ψυχρότητα θα μου κρυφτεί;
"Ανδριάνα φύγε" είπε και τα βλέμματα μας συναντήθηκαν. Δεν είναι καλά και δεν πρόκειται να τον αφήσω εδώ μόνο του. Αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί τα αγόρια δεν είπαν στην κοπελα του να έρθει εδώ αλλά σε εμένα. Πως μπορώ να βοηθήσω στην συγκεκριμένη κατάσταση ενώ ο ίδιος δεν θέλει να βοηθηθεί.
"Γιατί να φύγω Luke; Τι έπαθες έτσι ξαφνικά;" τον ρώτησα και κάθισα δίπλα του. Ακόμα δεν ξαναβρεθήκαμε και αρχίσαμε το όλο θέμα. Δεν το πιστεύω πως κάθομαι και τον κυνηγαω μετά από αυτά που μου είπε όταν έφυγε. Βασικά, ξέρω γιατί τα κάνω όλα αυτά...
"Συγγνωμη" είπε και ένα δάκρυ κύλησε πάνω στο μάγουλο του. Με κοίταξε στα μάτια και περίμενε για την απάντηση μου. Τώρα γιατί ζητάει συγγνώμη; Αφου είναι πολύ καλός μαζί μου και δεν μου είπε τίποτα κακό.
"Γιατί ζητάς συγγνώμη;" τον κοίταξα στα μάτια. Υπήρχε απόλυτη ησυχία στο δωμάτιο και ένιωθα κάπως άσχημα που τον έκανα να νιωθει έτσι.
"Για τα πάντα Ανδριάνα. Τότε που έφυγα, για τα ψέματα που σου είπα, για το γεγονός ότι δεν σου ξαναμίλησα μέχι σήμερα, ότι εγώ ήμουν ο λόγος που πρέπει ακόμα και τώρα να πηγαίνεις σε ψυχολόγο, για τον πόνο που ένιωσες και τον τρόπο που αποφάσισα να στο πω" είπε και πήρε μια βαθιά ανάσα, κοιτούσε τα χέρια του σαν να ένιωθε άβολα. "Σε αφησα να κλαις και έφυγα, δεν σου ζητάω να με συγχωρέσεις γιατί αυτό είναι κάτι που ούτε ο ίδιος δεν έχω κανει. Δεν συγχωρώ τον εαυτό μου" είπε και με κοίταξε στα μάτια. Δεν το ήξερα πως ένιωθε έτσι, είναι πληγωμένος, έχει αυτό το βλέμμα που είχα εγώ κάθε μέρα.
"Το ξέρω δεν είναι εύκολο Luke και δεν σε έχω συγχωρήσει αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κλαις, δεν μου αρεσει να σε βλέπω έτσι" του ειπα και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πολύ γρήγορα.
ESTÁS LEYENDO
|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}
Novela Juvenil~Ξέρω ότι δεν είσαι ένα από τα πολλά κορίτσια που απλά πέρασαν από την ζωή μου και έφυγαν. Εσύ έμεινες ακόμη κι οταν δεν ήσουν εδώ, άγγιζες την ψυχή μου ακόμη κι όταν βρισκόσουν αλλού. Δώσε μου μία ευκαιρία να σου αποδείξω πως και εμείς μπορούμε να...