Chapter 21

60 10 0
                                    

"Και πως είναι η ερωτική σου ζωή Ανδριάνα; Όλες μας οι ερωτήσεις ήταν για το βιβλίο σου και για την καριέρα σου που άρχισε τώρα. Θέλουμε να μάθουμε κάποια επιπλέον πράγματα για εσένα, και το κοινό αυτά θέλει να ακούσει" είπε η δημοσιογράφος και με κοίταξε.

"Δεν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στην προσωπική μου ζωή" είπα χαμογελώντας και παρατήρησα την δημοσιογράφο η οποία φαινόταν πως ήταν έτοιμη να με ρωτήσει κάτι.

"Είναι αλήθεια πως είσαι με τον βασικό τραγουδιστή του συγκροτήματος 5sos Luke Hemmings; Έχω ακούσει πως σας έχουν δει πολλές φορές μαζί" με ρώτησε και τότε δεν ήξερα τι να απαντήσω. Κάτσε είμαστε μαζί ή όχι;

"Η αλήθεια είναι πως δεν είμαστε μαζι και έχω να τον δω πολύ καιρό λόγω της περιοδείας του" είπα χωρίς να την κοιτάξω. Κοιτούσα το πάτωμα και σκεφτόμουν όλα αυτά που έγιναν μεταξύ μας πριν αρκετό καιρό, έφυγε για δεύτερη φορά.

"Αυτά λες όσο λειπω;" άκουσα μία γνώριμη φωνη να λέει από πίσω μου. Σηκώθηκα όρθια και κοίταξα πίσω μου, έκπληκτη.

"Luke" φώναξα και έτρεξα να τον αγκαλιάσω. "Δεν το πιστεύω πως είσαι εδώ, μετά από τόσο καιρό" είπα και τον αγκάλιασα για μία ακόμα φορά

"Ξύπνα Ανδριάνα" άκουσα να λέει

"Τι; Γιατί;" ρώτησα και κοίταξα γύρω μου

"Ξύπνα Ανδριάνα"ξαναείπε και τότε άνοιξα διάπλατα τα μάτια μου και είδα τον Luke που καθόταν δίπλα μου και χαμογελούσε. Ήταν όνειρο, ένα απλό όνειρο. "Καλημέρα" είπε και χάιδεψε το μέτωπο μου.

"Τι κάνεις εδώ;" ρώτησα και σηκώθηκα για να τον κοιτάξω καλύτερα

"Ήρθαμε να σε ξυπνησουμε για να πάμε μία βόλτα, είπαμε στον Μπλέικ πως θα σε απαγάγουμε και μας άφησε" είπε γελώντας και με κοίταξε στα μάτια

"Καλός είναι και αυτός" είπα ειρωνικα. "Πόση ώρα είσαι εδώ;" τον ρώτησα

"10 λεπτά περίπου, δεν μπορούσα να σε ξυπνήσω. Χαμογελούσες και ήσουν τόσο γλυκούλα" είπε και μου έκλεισε το μάτι.

"Αν είναι βγες έξω να ντυθώ και έρχομαι" είπα χαμογελώντας. "Πες στους άλλους ότι δεν θα αργήσω" συμπλήρωσα

"Θα το πω" είπε και βγήκε από το δωμάτιο. Νομίζω πως τις τελευταίες  μέρες η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή, εδώ πήρε καλά το γεγονός ότι θα βγω με τον Ash. Βεβαια δεν θα γίνει κατι μεταξύ μας. Φόρεσα βιαστικά τα ρούχα μου και έβαλα λίγο make up στο πάνω στο σημάδι για να το καλύψω.

|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora