Το επόμενο πρωί σηκώθηκα πολύ νωρίς και γύρισα στο διαμέρισμα. Ο Μπλέικ κοιμόταν την ώρα που έφτασα οπότε δεν του μίλησα καθόλου. Πήγα στο δωμάτιο μου και αφού τακτοποίησα τα πράγματα μου ξανακοιμήθηκα. Κοιμήθηκα για περίπου 1 ώρα και ύστερα ξύπνησα από τον χτύπο της πόρτας μου. Σηκώθηκα όρθια (με πολύ κόπο επειδή ένιωθα τόσο κουρασμένη) και άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου εμφανίστηκε ο Μπλέικ ο οποίος μόλις άνοιξα την πόρτα χαμογέλασε και μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω στο σαλόνι.
Καθίσαμε στον καναπέ και μετά από μερικά λεπτά απόλυτης ησυχίας γύρισε και με κοίταξε. Φαινόταν πολύ ενθουσιασμένος και δεν μπορούσα να καταλάβω τον λόγο. Εντάξει ναι έχουμε διακοπές αλλά δεν νομίζω να είναι έτσι γι αυτόν τον λόγο. Ο Μπλέικ ενθουσιάζεται πολύ σπάνια οπότε πρέπει να έχει γίνει κάτι πολύ σοβαρό (με την καλή έννοια).
"Λοιπόν, παίζει να σε έχω μπερδέψει τόση ώρα που δεν λέω τίποτα απλά προσπαθώ να βρω τρόπο να στο πω. Έχω τέλεια νέα για εσένα και είμαι τόσο περήφανος!" είπε χαμογελώντας. Ξαφνικά με αγκάλιασε. Όταν είναι χαρουμενος είναι πολύ γλυκούλης το ξέρω.
"Άντε όμως θα μου πεις;" τον ρώτησα κοιτάζοντας τον στα μάτια.
"Θυμάσαι πριν λίγους μήνες που είχα γυρίσει στην Αυστραλία για να δω τους γονείς μου; Είχε επιστρέψει η θεία μου, αυτή που σου έλεγα ότι δουλεύει σε ένα διεθνές γνωστο εφηβικό περιοδικό, και της έλεγα διάφορα για εμένα και τότε ανέφερα εσένα και το βιβλίο σου. Αυτό το περιοδικό έκανε έναν διαγωνισμό για νέους συγγραφείς και εγώ δήλωσα το βιβλίο σου χωρίς να στο πω γιατι αν δεν σε διάλεγαν δεν ήθελα να απογοητευτείς και για να μην τα πολυλογώ πριν λίγο μου έστειλε email η θεία μου ότι όχι μόνο θα γράψει άρθρο για το βιβλίο σου επειδη κέρδισες αλλά επίσης μίλησε με κάποιους γνωστούς της και θα γράψουν και άλλα παρόμοια περιοδικά γι αυτό" είπε χαμογελώντας και με ξαναγκάλιασε 'κόβοντας μου την ανάσα'. "Είμαι τόσο περήφανος" είπε και φίλησε το μάγουλο μου. Εγώ είχα μείνει και τον κοιτούσα σαν χαμένη.. Τα εννοεί αυτά που λέει ή βλέπω όνειρο; Μιλάει για το περιοδικό 'Teens' το οποίο είναι ένα από τα αγαπημένα μου περιοδικά από όταν ήμουν πολύ μικρή. Ειλικρινά νομίζω πως ζω σε ένα όνειρο.
"Μιλάς σοβαρά; Μπλέικ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ" φώναξα και χώθηκα στην αγκαλιά του. "Είσαι ο καλύτερος! Δεν ξέρω τι να πω" είπα και τον φίλησα πολλές φορές στο μάγουλο.
"Σήμερα θα πάω σε κλαμπ με τα αγόρια το βράδυ, θα έρθεις μαζί για να το γιορτασουμε και-" είπε αλλά τον διέκοψε το γέλιο μου
ВЫ ЧИТАЕТЕ
|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}
Подростковая литература~Ξέρω ότι δεν είσαι ένα από τα πολλά κορίτσια που απλά πέρασαν από την ζωή μου και έφυγαν. Εσύ έμεινες ακόμη κι οταν δεν ήσουν εδώ, άγγιζες την ψυχή μου ακόμη κι όταν βρισκόσουν αλλού. Δώσε μου μία ευκαιρία να σου αποδείξω πως και εμείς μπορούμε να...