"Θενξ" απάντησα προσπαθώντας να κρύψω το πόσο κόκκινη ήμουν
"Ανδριάνα τελείωνεεεε" φώναξε ο Cal και πέρασα τον δρόμο. Ακούμπησα την τσάντα μου δίπλα από μία ξαπλώστρα και άπλωσα πάνω της την πετσέτα μου. έβγαλα το φόρεμα μου και το πέταξα πάνω στην ξαπλώστρα. Άνοιξα την τσάντα μου για να βρω το αντηλικακο...όχι πάλι!
"Έχει κανείς αντηλιακό;" φώναξα και τότε συνειδητοποίησα πως όλοι είχαν μπει στην θάλασσα εκτός από τον Luke που στεκόταν πίσω μου.
"Έχω εγώ" είπε και μου εδωσε το δικό του. Πως θα το βάλω μόνη μου στην πλάτη μου; Δεν μπορώ να του ζητήσω να με βοηθήσει. "Θες βοήθεια;" είπε χαμογελώντας καια εγώ αφού το σκέφτηκα για λίγο έγνεψα. Το πήρε από τα χέρια μου και έβαλε στην πλάτη μου. Άφησε το μπουκάλι δίπλα του και άρχισε να τρίβει την πλάτη μου και τους όμως μου για να απλωθεί παντού. Τα χέρια του έφτασαν μέχρι την μέση μου και μετά άρχισαν να ξανανεβαίνουν. Ένιωθα μία ικανοποίηση και δεν ήξερα αν ήταν σωστό ή όχι. Μετά έτρειψε τους ώμους μου και κατέβηκε στα χέρια μου. "Τα άλλα μέρη νομίζω μπορείς να τα κάνεις μόνη σου" είπε και σηκώθηκε από την ξαπλώστρα μου. Έτρεξε στην θάλασσα και βούτηξε μέσα. Αφού τελείωσα με το αντηλιακό σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την θάλασσα έβαλα τα πόδια μου μέσα αλλά η θάλασσα ήταν πολύ κρύα.
"Πως μπήκατε εδώ μέσα;" ρώτησα και κοίταξα τα αγόρια που κολυμπούσαν. Ήμασταν εμείς και μερικά ακόμα άτομα στην συγκεκριμένη θάλασσα, τυχεροί.
"Κρυουλιάρα μπες μέσα" είπε ο Ash και μου εριξε λίγο νερό και εγώ πετάχτηκα.
"Ash κόψεεε" φώναξα και εκείνος συνέχισε
"Έλα εδώ ρε" είπε ο Cal και μου έδωσε το χέρι του.
"Cal το χέρι σου είναι βρεγμένο" είπα και τον κοίταξα
"Και εσύ έτσι θα είσαι σε λίγο" είπε και με τράβηξε μέσα στο νερό. Έπεσα μέσα στην θάλασσα και ένιωσα όλο μου το σώμα να παγώνει. Πως το αντέχουν; Έβγαλα γρήγορα το κεφάλι μου από το νερό και πετάχτηκα πάνω στην αγκαλιά του Cal. Εκείνος πάταγε κάτω και το νερό έφτανε μέχρι την μέση του οπότε εμένα ακούμπαγαν μόνο λίγο τα πόδια μου μέσα
"Κοιτα το ξέρω ότι με θες πολύ αλλά όχι μπροστά σε όλους" είπε και εγώ τον κοίταξα. Βρισκόμουν ακόμα στην αγκαλιά του.
"Κρυώνω" είπα και εκείνος χαμογέλασε
"Έλα πρέπει να το συνηθίσεις" είπε και φίλησε το μάγουλο μου
KAMU SEDANG MEMBACA
|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}
Fiksi Remaja~Ξέρω ότι δεν είσαι ένα από τα πολλά κορίτσια που απλά πέρασαν από την ζωή μου και έφυγαν. Εσύ έμεινες ακόμη κι οταν δεν ήσουν εδώ, άγγιζες την ψυχή μου ακόμη κι όταν βρισκόσουν αλλού. Δώσε μου μία ευκαιρία να σου αποδείξω πως και εμείς μπορούμε να...