El a auzit totul.... M-a privit si am observat cum din ochii lui cadeau lacrimi.. A plecat....nu mi-a spus nimik si a plecat...pur si simplu a plecat.... Am inceput s-a pling in hohote..... Svetlana la fel. S-au trezit si restul. Iar noi plingeam... Svetlana i-a spus totul lui Kai .Nici nu am mai ramas pina dimineata.... Am plecat direct acasa la mine....Janis il cauta pe Marc...dar el nu raspundea la telefon.
Am strins lucrurile Svetlanei...si ne-am pornit spre gara de autobuz... Din ochii lui Kai cadeau lacrimi....O iubea foarte tare pe Svetlana.... Dar nu s-a pus in calea ei.... Ne-am luat adio de la ea....Svetlana urca in autobuz...
Noi am inceput sa plingem.... Si cand colo Svetlana se intoarce si alearga spre noi. A sarit in bratele lui Kai.. si noi peste ei.. Ea a strigat : nu voi pleca nici o data de linga voi....Sunteti cei mai buni prieteni...V-a iubesc pe toti..
Kai a inceput s-o sarute....era nespus de fericit... Svetlana a lasat totul si ne-a ales pe noi...Am pornit spre casa sa sarbatorim .Eu m-a gandeam unde o fi Marc . Nu-mi raspundea nici mie nici lui Janis... Ei locuiau impreuna...
Dar acasa nu aparea... L-a sunat Kai..
Marc a raspuns si l-a chemat la barul de la sfirsitul strazii... Dar l-a rugat sa vina doar el... Sigur noi l-am convins sa plec eu in locul lui... Prietenii ma asteptau afara. Am intrat in local si l-am vazut pe Marc cu un pahar de alcool in mina.... M-am speriat un pic, deoarece il priveam si imi aduceam aminte de Alex... M-am apropiat de el
-MARC...AM NEVOIE DE TINE... TE PLAC LA NEBUNIE....
-UITE ANUME, M-A PLACI.. DE CE EU TE IUBESC,DAR TU SIMPLU MA PLACI .... ESTI SIMGURA PERSOANA FARA DE CARE NU POT TRAI... DAR TU INCA IL PLACI PE ALEX... CUM POTI EXPLICA ASTA....!!???!
-MARC ASCULTA, MOMENTAN NU POT SA ITI SPUN TE IUBESC.... RECUNOS L-AM POMENIT PE ALEX.... FIIDNCA IMI E GREU SA TREC PESTE ASTA.... MADI E OCUPATA CU JANIS SVETLANA CU KAI SI EU NU AM CUI SA-I SPUN CE AM PE SUFLET... DOAR TU MI-AI FOST ALATURI SI M-AI LINISTIT..DAR DACA EU IUBESC PE CINEVA ,O FAC DIN TOT SUFLETUL...
-NU TE INTELEG.....MIE IMI E USOR SA TE IUBESC...DAR AM SA INCERC SA NU O MAI FAC.... ASA CA MAI BINE SA PLECI...ORICUM NU V-OM AJUNGE LA NIMIK....
EU AM INCEPUT SA PLING si am plecat. I-am rugat pe prietenii mei sa ma lese singura...
Ei au plecat la Janis....au ramas acolo peste noapte.... Afara era intuneric...
A inceput sa ploua... Eu mergeam la casa parasita de la sfirsitul orasului ..
Acolo m-a simteam nustiu...mai bine..
Am luat o tigara in gura... In mod normal nu fumez.... dar imi e foarte rauu... Fumul intra in mine. M-am calmat momentan. M-a simteam bine.
Dintr-o data am auzit un zgomot. M-am speriat... Dar cand m-am intors m-am linistit... Defapt chiat m-am bucurat... Era Marc...
-STII M-AM GANDIT BINE SI NU POT TRAI FARA TINE....ESTI TOTUL PENTRU MINE... CHIAR DACA TU NU SIMTI LA FEL...EU ORICUM TEE IUBESCC LA NEBUNIE.....!!!
-MARC,MARC....TE IUBESC .. SINCER ESTI TOT DE CE AM NEVOIE...
L-am sarutat si l-am imbratisat de parca ar fi ultima oara... Am plecat la mine acasa... Marc a ramas la mine...
Am dormit impreuna...Acum pot
spune ca chiar il iubesc pe Marc...
Au trecut deja toate problemele...
Ne bucuram ca macar Janis si Madi sunt bine.. Ne-am adunat toti la o cafenea am mincat si am hotarit ca azi v-om dormi la Madi acasa. Nu aveam chef sa plecam la liceu...Asa ca am mers direct la Madi. Baietii alegeau ceva interesant pentru o seara de filme. Noi eram la bucatarie si incercam sa facem ceva gustari pentru toti.. Madi a inceput sa ne povesteasca ce vrea sa faca cu Janis
Ea ne-a spus ca vrea s-o i-a de talie sa o sarute pe gat s-o ridice in brate si s-o puna pe masa de la bucatarie...Si acolo sa se inceapa TOTUL . Janis era chiar dupa usa si a auzit totul...
A intrat cu o fata multumita si i-a zis lui Madi
-PRINTESA MEA TOT CE ITI DORESTI TU LE VOM INDEPLINI ...DAR totul
Se v-a intimplat cand o sa mai cresti..
Noi am ramas socate... Dar Madi se bucura la nebunie... Am facut noi niste pop-corn si am inceput s-a privim un film... Janis a chemat-o pe Madi in bucatarie... Ea credea ca nu gaseste ceva de mincare si am mers la bucatarie... Nu stia ce o asteapta....
Janis s-a dezbracat de maiou... Madi i-a vazut cubuletile.... A ramas socata..
Nu puteam sa se uite in alta parte..
Janis a zimbit si a apucat-o de talie.A tras-o spre el si a sarutat-o misterios .
Madi l-a privit in ochi si i-a zimbit...
Janis a luat-o in brate si a pus-o pe masa de la bucatarie. I-a soptit la ureche
-PRINTESA TOTUL VA FII UN PIC MAI INCOLO ....
Se sarutau incontinuu ...
Marc a intrat in bucatarie si le-a stricat momentul... Janis s-a dat la o parte si a zimbit multumit... Madi s-a dat jos de pe masa si a venit la noi in camera... Kai a venit si el la bucatarie. Acolo ei il felicitau
-BRAVO BRO.....SCUZE CA TI-AM STRICAT MOMENTUL...
-ORICUM NU TREBUIE SA SE INTIMPLE ASTA ACUM.... E INCA MICA....
Madi a venit in camera rosie pe fata... Noi am intrebat-o speriate ce s-a intimplat. Ea nu avea aer.....
Ne-a povestit totul.. Eram foarte bucuroase .. Noaptea aceasta am ramas la Madi... Noi am dormit separat. Adica baietii intr-o camera si noi in alta. Pentru-ca ne era lene sa aranjem patul in 3 camera .Azi ne-am trezit veseli,fiindca era simbata si nu trebuia sa mergen la liceu... La masa am hotarit s-a plecam la parcul de distractii din centrul orasului... Am pornit acolo....