Janis intelege Madi nu si-a permis nimik in plus.. I-a spus ca te are deja pe tine si nu vrea sa te piarda...
Daniela inteleg ca este prietena ta,dar acum in momentul de fata nu ma pot gandi la nimik alta ceva..inafara de baiatul acela..In sufletul meu ceva imi spune ca ea nu ar face asa ceva nici o data dar ce am auzit nu-mi permite sa va cred..O iubesc foarte mult..Chiar si acum cand ne-am despartit o mai iubesc la nebunie...Dar oricum nici o data nu o sa-i spun acest lucru..pentru ca ea a procedat astfel...
Te-am inteles...Janis ar fi mai bine sa-ti asculti inima...NOAPTE BUNA LA TOTI SI MIINE VOM VEDEA CE VOM FACE MAI DEPARTE..
S-a facut deja foarte tarziu ghidul si restul oamenilor si-au instalat corturile unul langa altul iar noi ni le-am instalat mai departe de ei...
Eu si Madi am adormit..Cand colo pe plaja se aud niste zgomote ciudate..
Eu am deschis cortul si l-am vazut pe Marc.. Am zambit si l-am imbratisat..MA IMBRATISEZI DOAR...?!DANIELA MI S-A FACUT DOR DE TINE...a spus Marc si m-a sarutat...Hai sa ne plimbam un pic..sa fim numai noi doi...
Bine Marc..sa mergem...
Afara se auzeau valurile marii...pe cer eram mii de stele....era totul foarte frumos...si romantic.. Ne-am indepartat tare de locul taberei..
MARC.. te iubesc foarte tare...
Dar eu te iubesc mai mult ca viata..
Am inceput sa ne sarutam...
Ne-am culcat pe nisipul cald..sa admiram stelele.. Marc m-a privea direct in ochi... Eu l-am sarutat..
El s-a urcat deasupra mea...Am inceput sa ne sarutam....El si-a scos maioul...Ne sarutam in continuu. ..Nu ma puteam controla.....Madi nu putea dormi..se gandea intr-una la Janis....In acest timp pe plaja se plimba Col...el a auzit cum Madi plingea...A intrat in cort...Madii de ce plangi printes-o..!?
PLEACA COL..TOTUL E DIN VINA TA...
MADI LINISTESTETE...UITA-L PE JANIS AL TAU... ACUM SUNT EU AICI..
A spus Col si a vrut s-o sarute pe MadiCE FACI COL?...A SPUS MADI SI L-A LOVIT...
BINE ATUNCI DACA NU VREI CU BINE VA FI CU RAU....
El s-a urcat deasupra lui Madi..a inceput so sarute pe gat...a inceput s-ai scoata maioul...Madi tipaa cat de tare putea...dar toti dormeau.. Svetlana a auzit-o si l-a trezit pe Janis.
El repede a venit la Madi...
O CAUTI CU LUMANAREA...
Janis l-a luat pe Col de pe Madi...Si a inceput sa-l loveasca...
Eu si Marc am auzit totul si am pornit spre prietenii nostri...Ajunsi acolo am vuzut-o pe Madi plangand...Am intrebat-o pe Svetlana ce sa intamplat
Dupa ce am aflat totul mi-am dat seama de ce Janis il loveste pe Col si de ce nimeni nu ii desparte...Am inceput s-al lovesc cu piciorul iar Svetlana l-a scuipat.. acum ne simteam mai bine... Janis inca il livea pe Col...
CUM AI INDRAZNIT S-A PUI MAINILE TALE MURDARE PE MADI A MEA...TU MIZERABILULE....AI ATINS-O...NU-I VOI PERMITE NIMANUI S-O ATINGA..Gata Janis ajunge...a spus Kai ai i-a despartit... Janis a privit-o pe Madi in ochi...vedea ca din ochii ei cad lacrimi..A zambit..
MADI A MEA....TE IUBESC FOARTE TARE....PRINTESA MEA....IARTA-MA PENTRU TOT CE TI-AM SPUS...TU ESTI TOTUL PENTRU MINE...A spus Janis si a luato pe Madi in brate si a sarutat-o.In sfarsit totul era bine....A doua zi am plecat la hotel deja prima saptamina a trecut...Dupa cum intelegeti nu prea bine...Am discutat si am hotarit sa plecam cu o saptamina inainte...Asa ca pe miine avem bilete la avion spre casa noastra dulce....In loc sa ne odihnim la grecia...am obosit mai tare
Si deja peste 4 zile din nou la liceu...PESTE DOUA ZILE...
Eri am ajuns acasa..Parintii m-au sunat si mi-au spus ca se vor retine inca pe 3 luni fiindca au foarte mult de lucru....M-am bucurat foarte tare.. Sigur imi doream sa-mi vad parintii dar imi doream si libertate... Poimine deja la scoala...in sfarsit s-a terminat luna octombrie...Afara deja era foarte frig...Apropo peste 6 zile e ziua mea si a lui Madi...Ce bine e cand ceam mai buna prietena a ta s-a nascut in aceeasi zi ca si tine...Sigur ar fi foarte bine daca si ziua Svetlanei ar fi o data cu a noastra...Dar ea e sora noastra mai mare...Si o iubim mult...♡♡♡.In seara aceasta am dormit la Kai.. Dimineata Svetlana ne-a pregatit un mic dejun foarte delicios...Serios chiar are talent la culinarie... Azi avem multe planuti...Ne vom duce la moll..
La shopping...Iar baietii isi vor cumpara ce le trebuie lor... Deja eram in moll de trei ore...Dar am vazut reduceri la un magazin de pijame si ciupici de camera...Madi a pus ochii pe niste ciupici in forma de unicorn..
Dar pe ei a pus ochii alta fata...Au inceput s-a traga una la alta ciupicii. Noi eram cu Madi si desigur am ajutato...Dar Madi a facut aproape totul..Si pina la urma noi am invins..😎 Madi a strigat
CU NOI SA NU VA PUNETI... Si increzute in sine am esit din moll..
Baietii ne-au luat noua cate ceva si am mers acasa...
Fetelor avem un cadou pentri voi...
Marc mi-a daruit un colier cu cristal albastru inchis...pentruca eu ador aceasta culoare...Janis i-a daruit lui Madi o bratara cu o pisicuta roz si foarte draguta...Iar Kai i-a daruit Svetlanei un inel in forma de coroana.
CE draguti sunt baietii nostri.. Dar noi inca ne razbunam pe ei...
BAIETII VA IUBIM FOARTE MULT... MULTUMIM MULT...♡♡♡