Marc a deschis usa si acolo era noul meu vecin. Eu l-am invitat in casa. El ne-a rugat sa dam muzica mai incet deoarece nu poate dormi......Noi ne-am cerut scuze si l-am invitat sa stea cu noi ..Prima care a facut cunostinta cu vacinul meu era Svetlana.... Pe el il cheama Kai are 17 ani si invata in liceul nostru. Svetlanei i-a placut de el la nebunie. Toti dansam si ne distram. Era deja ora 02:20. Janis si Madi au adormit in hol pe podea,ca o verisoara si o prietena buna i-am acoperit cu o patura pufoasa sa nu raceasca. Svetlana a adormit pe canapea si Kai a luat-o in brate si s-a dus la el acasa. Eu nu eram impotriva. Pentru ca oricum dimineata vor veni la mine... Eu am inceput sa string de pe mese. Marc s-a oferit sa ma ajute. Eu eram la bucatarie... stingeam pe acolo. M-am intors si Marc m-a imbratisat... M-a luat in brate si m-a ridicat pe masa de la bucatarie. Am inceput sa ne sarutam... Imi era atit de bine...nu doream sa se termine...
Dar cand cel mai interesant era pe cale sa se intimple....Madi a venit la bucatarie sa-si ia niste apa. Pe de o parte m-am bucurat s-o vad,pentru ca nu cred ca puteam sa ma opresc.Pe de alta parte a stricat momentul pentru ca doream sa se intimple totul....Cred ca asa a fost sa fie . Madi s-a culcat jos cu Janis. Marc m-a luat in brate si m-a dus in camera mea,eu i-am propus sa ramina cu mine. Nu doream sa ma despart de el. Am adormit in imbratisarile lui.
Pe la vreo 11:40 Svetlana s-a trezit.
POV SVETLANA :
M-AM TREZIT intr-o camera ciudata, m-am uitat in jur, nu parea camera mea a Danielei sau a lui Madi. M-am speriat.... Am incercat s-a ma ridic dar ma durea foarte tare capul. M-am ridicat incet.... am coborit la parter. La bucatarie l-am vazut pe Kai in sorti si fara maiou... s-a intors spre mine . I-am vazut cubuletile... Timp de vreo 3 minute nu-mi puteam lua ochii de la el. Kai mi-a zimbit . Si m-a chemat sa luam micul dejun. In timpul mesei l-am intrebat cum am ajuns aici!?-PAI....MIA PLACUT DE TINE, si prietena ta Daniela mi-a dat voie sa te iau la mine.
Am vazut fata Svetlanei. Era foarte uimita....-DEFAPT SI MIE MI-A PLACUT DE TINE..... am spus rusinoasa eu.
Kai statea in fata mea, el s-a ridicat si m-a sarutat. Acum cred ca e a doua oara cand m-a indragostesc atit de tare.Peste jumate de ora am venit la Daniela. Am batut in usa...insa usa era deschisa,in hol pe jos dormea Janis si Madi. Mi s-a parut normal pentru ei doi .I-am pasit si in bucatarie l-am vazut pe Marc,gatea micul dejun pentru toti. Am trezit-o pe Daniela si ea i-a trezit pe Madi si Janis.
POV Daniela:
Ne-am trezit obositi si cu dureri de cap....Am luat micul dejun si toti 6 am inceput s-a facem curat in casa. Dupa doua ore am terminat curatenia. Kai si Svetlana ne-au spus o veste buna. EI AU INCEPUT SA SE INTILNEASCA.
Eu si Madi am inceput sa tipam de bucurie... Eram nespus de fericite pentru ei. Era deja ora 13:15 am decis deja sa nu ne mai ducem la scoala. In seara asta am dormit toti la Kai. Noaptea m-am dus la bucatarie sa-mi iau niste apa. Marc nu dormea. El s-a apropiat de mine,m-a apucat de talie si m-a tras spre el.
-DANIELA CRED CA INTRE NOI E MAI MULT DECAT O SIMPLA PRIETENIE ..!
Vreau sa fii amea....sa fim impreuna..!
-MARC TE PLAC FOARTE MULT....
Sigur ca vreau sa fim impreuna..!!!!!Marc m-a imbratisat si eu l-am sarutat.... In noaptea aceasta am dormit din nou impreuna .Ne-am trezit dimineata la scoala...... Nimeni nu avea dorinta sa se ridice din patul cald..... dar era nevoiti .Toti 6 am luat micul dejun la o cafenea si am plecat spre liceu. Lectiile au trecut ca gandul,dupa ore toti am hotarit s-a plecam in parc.... la o plimbare. Mergeam si povesteam ceva intimplari din copilaria noastra. Cand colo in fata noastra vine Alex ,Nik si cativa prieteni de ai lui. Alex a strigat
SE VEDE CAT DE TARE MA IUBESTI..
DE TE SARUTI CU ALTII. AZI ESTI CU EL SI MIINE CU ALTU DA..???!!STIII CE FEL DE FATA ESTI TU ...?-IA-TI cuvintele inapoi...i-a raspuns dur Marc..
-Sau ce..?A spus Alex rizind cu dispret. Marc s-a aproriat de el si i-a dat un pumn in fata... a inceput sa ii singereze nasul. Nik si prietenii lui au inceput sa-l bata pe Marc .Janis si Kai au actionat repede si au inceput sa se bata cu banda lui Alex . Noi speriate incercam sa-i despartim....dar nici un folos Madi si Svetlana chemau ajutoare .Eu vedeam cu Marc este batut din cauza mea.... eu sunt de vina ...!!!Euuu ... Alex m-a luat de mina si m-a luat cu el.... nu puteam sa ma impotrivesc. Alex m-a dus la casa de vara a parintilor lui .Eu nu puteam sa ma opresc din plins. Nu stiam ce e cu Marc Janis si Kai... Stiam ca e doar vina mea. Dar cel mai mult ma omora gandul ca inca il mai plac pe Alex...
La casa lui de vara nu era nimeni... Eu l-am intrebat ce cautam noi aici ?! De ce m-a luat...!?? El nu-mi raspundea..
M-a ducea dupa el.. Au trecut deja 4 ore....imi doream nespus sa imi sun prietenii dar Alex mi-a luat telefonul...
Afara se facuse intuneric...eu m-am speriat.... nu stiam ce vrea de la mine
Alex . Uite el a intrat in camera... avea o tigara in gura si o sticla de alcool in mina . M-a impins pe pat, si s-a urcat deasupra mea....Am inceput a tipa,dar nimeni nu ma auzea. Alex incepea sa ma sarute.... mi-a scos puloverul .....Incepea sa imi dezbrace blugii .Dar pe usa a intrat Marc si toti prietenii mei.L-au luat pe Alex de pe mine si au plecat cu el. Madi si Svetlana m-au luat de acolo si am pornit spre casa. Cu un glas tremurator le-am intrebat pe fete unde e Marc Janis si Kai...Fetele mi-au spus ca totu o sa fie bine... Le-am dat crezare si am mers mai departe. Am ajuns acasa si imediat l-am sunat pe Marc.... El mi-a raspuns :