♡vacanţa ♡ nr:23

32 4 1
                                    

L-am luat pe Marc de mână şi am mers în dormitor...l-am impins pe pat.. m-am urcat peste el şi îl sărutam.. Deodata mi-a sunat telefonul.. Era mama. Eu spreriata i-am raspuns ..!
-Da mama.. s-a întâmplat ceva?!
-Si tie salut Daniela. Nu s-a întâmplat nimic,stai liniştită.. Am ceva să îţi spun.. Peste 2 zile tu împreună cu Madi si Sveta ve-ti pleca pe 3 luni in alt oras.. Asta v-a fi cadoul nostru pentru voi.... a spus mama fericită
-Cum..???!! Serios?!.. Mamă îţi mulţumesc... esti cea mai buna.. te iubesc.. am spus eu ţipând în telefon
- Mă bucur ca esti fericită... toate informatiile ti le v-oi trimite prin mesaj.. nu uita , plecati peste 2 zile.. Pregăteşte-ţi bagajele..
-Mama.. dar tu şi tata ve-ţi veni?!.. Nu v-am văzut de 6 luni.. Mi sa facut dor de voi..
-Daniela intelege.. nu avem timp liber.. acum am luat un proiect nou.. si avem foarte mult de lucru
-Oricum.. sa faceti cumva sa veniti.. Macar pe 4 zile.. am spus eu cu un glas cam trist..
-Bine o sa vedem daca reusim.. Trebuie sa plec.. ma asteapta lucrul.. Pa .. te iubesc.. a spus mama si a inchis telefonul...

Marc a auzit despre ce am vorbit eu cu mama.. Era cam trist.. deoarece nu ne v-om vedea 3 luni.. adica toata vara.. Dar el mi-a spus ca nu are nimic in potriva ca eu sa plec in aceasta vacanta.. Eu l-am sarutat pe obraz si i-am soptit la ureche (o sa mergeti si voi.. nu o sa ne despartim)...
Fericiti eu si Marc ne-am culcat si am adormit imbratisati.. Dimineata ne-am trezit de la sunetul soneriei.. La usa erau cine alt cineva daca nu Madi Janis Sveta si Kai.. Ele deodata au inceput a tipa in gura mare.. Eu la fel.. toate 3 saream si ne imbratisam.. Eram nespus de fericite.. Kai si Janis au adus ceva bun de macare.. Dupa ce ne-am linistit am luat micul dejun impreuna.. Noi eram fericite.. dar baietii nu chiar.. Dar noi am hotarit ca ei tot v-or merge cu noi.. dar peste o luna.. Deoarece anul acesta ei au examene.. Si trebuie să se pregateasca.. Din mesajul pe care mi la trimis mama , am inteles ca camerele in hotel sunt deja bronate si avem bilet la avion la ora 20:00.. Locul in care v-om pleca noi nu e atât de departe.. dar oricum v-om zbura doua ore ... Mâine e 31 mai.. adica ultima zi de scoala.. Uraaaa in sfarsit libertate totala.. Azi am hotarit sa raminem acasa la mine , sa privim filme si sa mancam multa macare (foarte multa)..
Seara am adormit toti unul peste altul.. care a adormit pe canapea.. care pe jos.. (imi plac asa momente.. ma simt foarte bine cand stau langa ei.. langa persoanele pe care le iubesc.. langa prietenii mei.. prieteni adevarati..).. Dimineata cum credeti ce am facut?! Corect am intarziat.. deoarece nimeni din noi nu a pus deşteptătorul.. Mda ca de obicei.. In fuga toti ne-am imbracat cu ce am gasit.. Baietii s-au imbracat in hainele lui Marc.. iar fetele au luat cate ceva din lucrurile mele.. In 20 min eram toti gata.. Cand am ajuns la scoala toti plecau in clase pentru a-şi lua la revedere de la colegi.. Noi ne-am bucurat.. deoarece nu am pierdut nimic important.. cui ii place sa stea 2 ore la careu.. in picioare si in soare.. Toti am mers în clasa.. Acolo am stat 30 de min.. Luându-ne la revedere de la colegi am esit fugind pe usa.. Ne grabeam acasa ca sa ne pregatim bagajele.. Baietii au ramas la scoala deoarece ei sunt clasa 12-a si in seara asta au balul de absolvire.. Noi nu am mers din cauza ca acest bal se face numai impreuna cu clasa si nimeni nu are voie sa vina.. Ei aveau niste costume elegante pregatite de 2 saptamini.. Si noi eram linistite ca ei au ce purta in asa zi importanta.. Noi 3 am mers la Madi acasa ca sa o ajutam pe ea sa isi faca bagajele.. Eram foarte vesele.. Fugeam prin toata casa.. Eu si Sveta am observat ca Madi s-a asezat pe canapea .. Peste obrajorii ei mari alunecau lacrimi.. Eu si Sveta ne-am apropiat de ea..
-Madi e totul in regula!? a intrebat-o Sveta speriata
-Pai cum sa fie totul bine.. Baietii au terminat deja scoala.. Noi nu o sa ii vedem o luna.. Si inca nu se stie precis daca ei v-or veni.. Ei v-or pleca sa invete mai departe in alta parte.. Iar noi mai avem de invatat un an.. Si tot timpul acesta nu o sa ii vedem.. Unde sunt motivele de bucurie..?!!
- Madi noi am mai vorbit pe tema aceasta.. Ne-am inteles sa nu ne m-ai gandim la acest lucru.. o sa hotatim totul cand o sa ne dam fata in fata cu aceasta problema.. O sa fie totul bine.. i-am spus eu si i-am sters lacrimile.. Iar Sveta a adus din bucatarie prajitura preferata a lui Madi.. Ea a zâmbit.. parca totul a revenit la normal.. Am pregatit bagajele lui Madi si am mers la Sveta acasa ca sa împachetam si lucrurile Svetei.. Pe la ora 21:30 am intrat in casa la mine.. Ne-a mai ramas doar bagajele mele.. Imediat dupa ce am terminat am mancat ce am gasit prin frigider si am mers la culcare.. Dimineata ne-am trezit pe la ora 11:20.. La usa a sunat cineva.. Erau baietii.. Ei au venit cu micul dejun.. Ne-au facut o mica surpriza.. Am macat toti impreuna.. Si pe la ora 17:00 noi 3 am inceput sa ne pregatim pentu plecare.. Baietii ne-au petrecut pana la aeroport.. Peste 8 zile ei au examene.. Si trebuie să se pregateasca foarte bine.. Si timp de 8-9 zile noi am hotarit sa nu-i distragem cu mesajele noastre.. Ne-am luat ramas bun si am plecat.. In avion ne-au dat doar cate un sanvis.. Si noua clar lucru cu nu ne-a ajuns.. Si Sveta a scos din ghiozdanul sau prajituri si sanvisurile noastre preferate.. Noi eram multumite.. Am zburat noaptea.. se vedeau sute de stele.. Erau atit de aproape..Peste aproximativ 2 ore in sfarsit am ajuns.. Dupa ce am esit din avion in fata aeroportului deja ne astepta taxi-ul.. Eram foarte obosite.. Cand am ajund la hotel ne-am ridicat la etajul 6 .. Acolo era camera noastra.. Am intrat si am ramas foarte uimite.. Camera era foarte foarte mare.. Noi am sarit pe patul din centrul camerei si am adormit deodata.. Mâine ne asteapta aventuri noi.. momente noi.. V-a fi o vacanta pe cinste... sunt sigura de asta...

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum