Acolo i-am intalnit pe baieti. Ei erau imbracati in costume elegante....
VB SVETLANA
UNDE MAROG VA DUCETI VOI?
VB KAI:
ACEEASI INTREBARE SI PENTRU VOI!
VB MADI:
NOI AM REZERVAT O MASA IN RESTAURANT SI DORIM SA CINAM.. DAR VOI??!
VB JANIS: NOI LA FEL...!!
Noi ne-am asezat la masa...Baietii aveau rezervata masa in fata noastra..
Am decis sa nu le atragem atentie..
BUNA SEARA CU CE VA PUTEM SERVI?
VB MADI:EU VREAU UN HOMAR SI UN PAHAR DE VIN ROSU..VB SVETLANA:EU AS DORI O CARACATITA PE GRATAR SI LA FEL UN PAHAR CU VIN ROSU ..
IAR EU VOI SERVI MIDII SI SCOICI CU CREVETE SI LA FEL UN PAHAR CU VIN ROSU... SI O STICLA DE SAMPANIE ROZ...
Bine comanda vine in 15 minute...
Cat timp asteptam ...mai trageam cu ochiul la masa baietilor... Ei o faceau la fel... Ne-au adus deja comanda...
Totul arata apetisant si foarte delicios
Noi am inceput s-a mancam. Baietii au venit la masa noastra si au inceput sa faca glume stupide..
VB SVETLANA: Va rog plecati....!!
VB:KAI: Mda...sau ce...?! A spus Kai si a inceput sa rida... Svetlana s-a ridicat in picioare a luat caracatita din farfurie si i-a aruncat-o in fata lui Kai
El nici nu s-a asteptat...Marc repede a actionat si a aruncat un pahar cu vin in fata Svetlanei... Eu tot nu am satat pur si simplu si i-am aruncat scoicile si crevetii in cap lui Marc... Madi i-a dat lui Janis cu homarul peste fata..El la randul lui a aruncat gheata de la sampanie peste ea...Toti ne priveau si credeau ca suntem niste bolnavi... Am inceput sa aruncam unul in altul cu toata mancarea de pe masa...Bine ca au venit chelnerii si ne-au oprit..Am esit din restaurant murdari si foarte furiosi..Pe coridor spre camerele noastre ne-am intalnit cu administratorul hotelului...
BUNA SEARA DIMNILOR...VOI ATI FOST CEI CARE AU FACUT TARABOIUL ALA IN RESTAURANT?MDA...i-a raspuns dur Kai...
PAI ATUNCI TREBUIE SA VA LINISTITI
IN CAZ CONTRAR VOI FI NEVOIT SA VA DAU AFARA DIN HOTEL...O SEARA PLACUTA...LA REVEDERE...
VB:Marc:Totul e din vina voastra...
VB SVETLANA:trebuia sa ne dati pace sa cinam in liniste...Cine v-a pus sa veniti la noi...
Am intrat in camere furiosi si foarte murdari. Am facut dus si planuiam cum ne vom razbuna pe baieti..Ne-am gandit vreo 2 ore in sir..
Vb Madi: Am o idee. Miine ne trezim mai devreme si ii incuiem pe baieti in camera lor. Astfel ne vom distra si fara ei..
Vb Svetlana: Pai cred ca vor esi pe fereastra suntem la al 3 etaj. Sigur se vor cobari pe scara de incendiu..
Vb Madi: Da stiu dar scarile le vom unge cu super clei si vor ramine fara incaltaminte..Apoi sigur vor merge la bazin si dupa inot vor face un dus rece..Si acolo le vom lua hainele..Sa vedem cum ajung ei acasa...
PAI FETELOR NU-I PREA DUR?
DANIELA ADUTI AMINTE CE AU FACUT EI LA CINA...SI MIE MI SE PARE IDEAL...BRAVO MADI !!
Azi ne-am trezit mai devreme am luat cheia de rezerva de la receptie si i-am inchis pe baieti in camera..Am uns bine scarile cu clei si am intrat in camera...La ora 10 baietii s-au trezit si nu puteau sa deschida usa noi stateam in hol si filmam totul...
VB Kai:Cred ca e mina fetelor...
Vb Janis:Sigur...cred ca vor sa se razbune..
Vb Marc:Dar nu s-au gandit ca noi putem fugi pe scara de incendiu...
Haideti baietii...ne ducem intai la bazin apoi le aratam noi lor!!
Noi am esit in fata hotelului...Sa filmam cu ei se v-or cobori pe scara..
Ei ne-au vazut si au inceput sa strige..
PLANUL VOSTRU NU A MERS...AM ESIT DEJA DIN CAMERA...
Mda mai vedem noi. Ei increzuti in sine coborau pe scari. Pana cand lui Kai s-au lipit slapii de scari si a cazut!
Noi filmam totul si nu mai puteam de ris.. Dupa el a cazut si Marc...el a crezut ca poate sa-si descleie slapii dar din fericire nu a putu si a cazut peste Kai. Janis a avut noroc... el nu a patit nimik. Noi repede am fugit si ne-am ascuns. Baietii deja erau furiosi. Pana la bazi ei au mers fara slapi..Noi mergeam dupa ei. Baietii au crezut ca asta este tot..Dar inca nu... Dupa ce au intrat la dus, noi repede i-am luat hainele si Svetlana le-a agatat intr-un palmier. Care se vedea din fereastra vestiarului in care se aflau baietii..Noi am mers la o cafenea care era langa plaja. Am plecat sa ne sarbatorim victoria...
Vb Marc: Baieti unde ne sunt hainele?
Vb Janis: Marc uitete mai bine pe vestiar erau...
Eu stiu dar acum nu-i nimikk
Vb Kai: Iar fetele...Fac!!acum cum vom esi de aici...?!!
Vb Marc: Baieti cred ca am gasit hainele...!
Unde??
I-a priviti pe fereastra...!!Nici nu ma miara acest lucru...Ce-i de facut acum?
In vestiar a intrat omul de serviciu adica (el curata podeaua).Janis i-a dat niste bani si el s-a urcat in palmier si le-a dat hainele. Baietii erau furiosi..
Vb Marc: Macar bine ca am gasit pe cineva sa ne ajute.. Haideti la plaja,sa ne odihnim...Apoi le aratam noi fetelor.. Baietii s-au pornit si in drum spre plaja s-au oprit la cafenea,unde eram si noi...
Vb Janis: Baieti...fetele sunt aici...
Vb Kai: Acum se incepe razbunarea..
Ei s-au asezajt intr-un loc mai intunecos si noi nu i-am vazut..