Mai avem o şansă?! ... nr:27

32 1 1
                                    

Marc şi Kai au intrat în cameră.. În jur era dezordine .. Eu dormeam jos pe burtă.. Marc sa apropiat de mine şi mă săruta pe frunte pe nas pe obraz.. Eu zimbeam.. Şi am zis :Mădi, încetează.. Dar drept răspuns am auzit râsul lui Marc.. Am deschis ochii şi l-am văzut .. O doamne îmi era foarte dor de el.. M-am ridicat , şi am sărit în îmbrăţişările lui.. Anastasia şi Elena s-au trezit.. Noi le-am făcut cunoştinţă.. Dar fetele se grăbeau la lucru.. (la care deja întârziau).. Ne-am înţeles că la ora 21:00 ne vedem.. Sveta încă dormea.. Kai sa aşezat pe pat , şi privea cum ea doarme.. Era foarte drăguţ.. Îi tot spunea "prinţesa mea ".. Dar nici un cuvânt nu va putea schimba ce sa întâmplat..
Vb Sveta: M-am trezit din cauza sunetelor din cameră.. Deschizând ochii mi sa părut că l-am văzut pe Kai.. Dar probabil e din cauza alcoolului...
Vb Kai: Te-ai trezit?!... a spus Kai zâmbind..
Sveta sa ridicat din pat şi ne privea cu nedumerire..
Vb Sveta: Ce cauţi tu aici?!.. Pleacă.. De ce naiba ai venit aici.. Te rog pleacă..!!!!!!!! Spunea ea în isterică ..
Eu i-am adus nişte pastile (calmante).. Am vorbit cu ea şi sa liniştit .. Dar se vedea că este prezentă o atmosferă neplăcută.. Noi ne-am îmbrăcat şi am eşit afara.. Eu cu Marc Mădi şi Janis mergeam mai în spate .. Sveta furioasă era înainte.. Kai era lângă ea şi tot încerca să îi explice totul.. Dar Sveta categoric nu dorea să îl asculte..
Mergând aşa am reuşit să ajungem în parc.. Unde ne-am întâlnit cu Mario.. Care văzând-o pe Sveta a venit şi a îmbrăţişat-o..
Vb Kai: Tu cine eşti?!.. De ce îmi îmbrăţişezi prietena?! .. Ea mâinele de pe ea!!!!!! A spus Kai cu furie
Vb Sveta: Eu?! Prietena ta?! Foarte amuzant..
Vb Mario: Sveta, totul e bine?!.. Cine-i tipul?! Ce vrea el de la tine?!
Vb Sveta: Este o istorie lungă , dar acum el nu are nici o importanţă pentru mine.. Totul e bine!
Kai a luat-o pe Sveta de mână şi a tras-o în îmbrăţişările lui.. Spunândui: Eu ştiu că tu încă mă mai iubeşti, te rog nu fă capricii.. Stiu că eşti supărată, dar să fim sinceri.. Tu vei fi amea.. Nu te comporta ca un cipil.. Hai să mergem acasă ...
Sveta la privit cu uimire, a vrut să îi răspundă dar Mario a  luat-o de mână, a tras-o spre el şi a sărutat-o.. Noi toţi priveam şi nu înţelegeam absolut nimic.. Ce se întâmplă aici?!!! Kai avea ochii mari de uimire.. Dar  Sveta nu la respins.. Ba din contra ia răspuns la fel.. Ea sa întors la Kai şi i-a spus: Cred că ţi-ai dat seama cât de tare te iubesc.. Din furie Kai l-a lovit  pe Mario şi cu ochii roşii (de la lacrimele care veneau )a plecat.. Marc şi Janis au plecat după el.. Noi 2 am privit-o uimite pe Sveta şi am mers după băieţi.. Ea a mers cu Mario la cafenea..
Vb Marc: Peste 3 ore avem bilet de întoarcere.. Trebuie să mergem acasă.. Să ne pregătim documentele pentru universitate..Şi lucrurile pe care trebuie să le luăm cu noi ... V-om trăi împreună dar v-om învăţa în Grecia toţi 3 dar  în instituţii diferite..
Vb Mădi: Veţi fi departe de noi..
Vb Janis: Eu voi merge înapoi în Grecia .. Acolo am prieteni, cunoscuti şi părinţii mei sunt acolo.. Oricum iubesc Grecia.. Şi mi sa făcut dor de viaţa mea de acolo..
Vb Eu: ... Vă duceţi toţi departe de noi.. Dar este viitorul vostru..
Vb Marc: Va fi totul bine.. mai aveţi doar un an şi terminaţi.. V-om depăşi distanţa.. Şi o să fim împreună mereu..
Vb Mădi: Dar cum rămâne cu Kai?!.. Şi cu Sveta..?!
Vb Janis: Între ei totul pare că s-a terminat.. De la început era de înţeles că nu mai au şanse.. Va pleca în altă ţară şi va începe totul de la început..
Vb Marc : Mda .. Îmi pare rău că istoria lor sa terminat aşa.. Dar va fi mai bine pentru amândoi dacă fiecare va avea viaţa sa
Vb Mădi: Hmm .. Poate ai dreptate..

Am ajuns in număr.. Am comandat ceva de mâncare şi vorbeam despre absolut tot.. A venit şi momentul în care trebuie să ne deapărţim.. Doar timpul ne va arăta dacă v-om putea fi împreună..

Vb Sveta : Îl ţineam pe Mario de mână.. Nici nu înţelegeam ce fac.. Îmi părea rău că l-am sărutat.. Dar probabil a fost de folos în acel moment.. Oare ce va fi cu Kai?! E bine?! O doamne.. Mai simt ceva , dar nu sunt sigură e ură sau iubire.. I-am dat drumul mâinii lui Mario .. Spunândui că vreau să rămân singură.. Era deja ora 18:30.. Mi-am luat o îngheţată şi am mers pe plajă... Mă simţeam singură.. Dar nici nu doream să văd pe cineva...

Vb Janis: Am stat numai 3 ore împreună cu Daniela şi Mădi.. Ele ne-au conduc până la aeroport.. În curând ne aşteaptă o viaţă nouă.. Eu  cu Kai şi Mario în Grecia.. Fetele încă la şcoală.. Totul e atât de complicat.. Dar chiar aştept momentul în care mă v-oi întoarce acolo .. V-om veni  de 4 ori pe an (atunci când v-om avea vacanţe mai mari).. Îmi va fi dor de Daniela şi de  Mădi a mea.. Dar în scurt timp ne v-om revedea..
Vb Marc: Dupa nişte ore lungi de zbor , în sfârşit am ajuns acasă.. Ne-am pregătit bagajele .. Plecăm în 2 zile.. Ne aşteaptă multe lucruri noi

Acum totul e diferit.. Prieteni noi.. O viaţă nouă.. Noi cunoştinţe..

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum