MOMENTE FERICITE..!? nr:22

41 1 0
                                    

Dimineata ne-am trezit cu dispozitie..
Pe la ora 12:30 eram gata toti 6 de plecarea la HORS LEND... Noi 3 eram nespus de entuziasmate.. Dupa o ora în sfârşit am ajuns... Deodata ce ne-am cuborât din masina.. Madi ca un copil a fugit la grajdurile cailor ...Ne-am apropiat de proprietarul cailor... Care era o fata cam de 17-18 ani.. Părintii ei erau bogati si i-au dăruit o mica afacere... Mie mi se părea foarte cunoscuta... Dar nu am dat mare atentie acestui lucru..Am închiriat 6 cai.. Si am esit pe pajişte... Janis Marc si Kai au mers după grajduri.. Eu i-am observat şi desigur am mers după ei..(Mi s-a părut cam straniu acest lucru, în mod normal nu ascundem nimic unii de alţii...)
VB JANIS:
MARC.. KAI ...CRED CA AITI VĂZUT-O FATA ACEEA... PE PROPRIETARA CAILOR..
VB KAI:
SIGUR.. E CHIAR FOARTE DRĂGUŢĂ..
VB JANIS:
ŞTIU.. PĂI EA E FOSTA PRIMA MEA IUBITĂ.. O CHEAMĂ SILVIA..
CU EA M-AM ÎNTÂLNIT 2 ANI.. TOTUL A ÎNCEPUT LA 15 ANI ŞI INDEVA PE LA 17 TOTUL S-A TERMINAT.... APOI PĂRINŢII MEI S-AU MUTAT ÎN GRECIA ŞI DE ATUNCI NU NE-AM MAI ÎNTÂLNIT... EA A FOST PRIMA MEA IUBIRE... CHIAR DUPA CE AM PLECAT.. ÎNCĂ VREO JUMATE DE AN NU ÎMI MAI IEŞEA DIN CAP... DAR PESTE UN AN M-AM ÎNTORS ÎNAPOI AICI ŞI AM ÎNTÂLNIT-O PE MADI...

VB MARC:
OAU... JANIS... CHIAR NE-AI SURPRINS.. DANIELA ŞTIE DESPRE EA??!!
VB JANIS :
SIGUR CĂ DA.. EU SINGUR M-AM UIMIT CUM DE EA NU A SPUS NIMIC ATUNCI...
VB KAI:
BĂETI.. POATE A UITAT-O... JANIS SĂ NUI SPUI NIMIC LUI SVETA.. DANIELEI SI MAI ALES LUI MĂDI...
VB JANIS:
SIGUR CA NU.. ACUM HAIDETI.. CRED CA DEJA NE AŞTEAPTĂ FETELE..

Am fost un pic şocată de cele auzite..
Acum mi-am adus aminte de unde o ştiu pe fata aceasta "frumoasă" ..
Am mers la fete.. Madi si Sveta vorbeau şi se distrau cu ea...Dar ele încă nu ştiu cine este ea...
M-am apropiat de ele .. Le-am luat de mână şi le-am tras dupa mine..
DANIELA... CE SA ÎNTÂMPLAT?!!
Fetelor... V-ă rog ascultaţimă..!!
Fata cu care vorbeati voi adineauri..
O cheamă Silvia.. EA E FOSTA LUI JANIS...!!!
VB MADI :
CUM AŞA... DE CE JANIS NU MI-A SPUS NIMIC..?!
VB SVETLANA:
EU ÎN LOCUL LUI NU TI-AS SPUNE..!!
EI BINE EA E DOAR O FOSTĂ.. NIMIC MAI MULT...
VB EU:
PĂI.. EU TOT AM CREZUT CĂ TOTUL E ÎN REGULĂ.. DAR EA E PRIMA IUBIRE A LUI JANIS... ŞI ACUM EU MI-AM AMINTIT CE RELAŢIE AU AVUT.. NU PETRECEAU NICI O ZI DESPĂRŢIŢI.. JANIS SE CERTA SI CU PĂRINTII SĂI PENTRU EA... ATUNCI CÂND EI I-AU SPUS LU JANIS CĂ ÎN CURÂND SE V-OR MUTA EL A PLECAT DE ACASA.. SI TIMP DE O SĂPTĂMÂNĂ NIMENI NU ŞTIA NIMIC DE EL.. ÎNAFARĂ DE MINE.. EL ERA ACASĂ LA SILVIA.. ŞI PÂNĂ LA URMA AM FOST NEVOITĂ SĂ LE SPUN UNDE ESTE.. DUPĂ PLECAREA LUI TIMP DE 2 LUNI EI COMUNICAU DOAR LA DISTANTĂ..
ŞI PÂNĂ LA URMĂ AU PUS PUNCT RELATIEI LOR...PESTE UN AN EL S-A ÎNTORS ŞI TE-A ÎNTÂLNIT PE TINE MĂDI...!!
VB MADI:
OAU... TOTUL A FOST CHIAR ATÂT DE SERIOS..!!?DACĂ "FRUMOASA " ACEASTA SE ATINGE DE JANIS AL MEU O PĂŢEŞTE RĂU DE TOT...!!
VB SVETA :
SIGUR CĂ O PĂŢEŞTE MADI.. NOI SUNTEM CU TINE..
DACĂ ÎL ATINGE NUMAI CU UN DEGET.. O SĂ FIE FOARTE RĂU..!!👿
Dupa ce am discutat am mers la băeti.. Si am văzut-o pe Silvia îmbrăţişind-ul pe Janis..(totul arăta de parcă ea sa împiedicat si a căzut peste Janis şi el nici nu vrea so atingă..)
Mda... lui Mădi nu i-a plăcut de loc acest lucru... Noi am liniştit-o si nu am atras mare atentie acestui lucru..
Ne-am urcat pe cai si ne plimbam pe pajişte.. Clar lucru că Silvia a mers cu noi..
VB SVETA:
Păi.. Silvia noi am vrut să ne pentrecem timpul cu prietenii.. Adică numai noi 6... Te rog nu merge atâta dupa noi...
Vb Marc:
Sveta.. las-o sa stea cu noi daca asta îsi doreşte ea..
Eu l-am privit pe Marc cu nişte ohi mari... Nu mi-a plăcut defel acest lucru.. Eu si fetele am mers spre grajd.. Nu ne-a prea plăcut plimbarea aceasta.. Băetii au ramas cu ea.. în spatele casei nişte oameni aranjau masa pentru cină.. Dupa cum am înteles Silvia le-a spus sa ne pregateasca noua cina.. Sveta ne-a chemat spre ea..
-FETELOR AM UN PLAN SUPER.. O V-OM FACE PE SILVIA SĂ NU UITE NICIODATA ZIUA ACEASTA...
SUNTEM DEACOR CU ORICE.. NUMAI S-O FACEM SĂ REGRETE CĂ SE DĂ LA BĂETII NOŞTRI..
Ne-am apropiat de persoanele care ne aranjau cina.... SILVIA NE-A TRIMIS SĂ V-Ă SPUNEM CĂ NOI DEJA NE V-OM OCUPA DE PREGĂTIREA MESEI... PUTEŢI PLECA... SUNTEŢI LIBERI...
Păi bine....daca asa a hotărât Dn- Silvia... Atunci e OK... Noi am pleca..La revedere...
Noi 3 eram nespus de fericite...În fata noastra era o masa rotundă ... Si am hotărât ca Silvia să stea în centru..
Scaunul pe care trebuie să se aşeje ea noi l-am dat cu un fel de clei-sprei pentru încălţăminte.. care după cum s-a dovedit nu are culoare si nu prea are un miros neplăcut... Pe masă toţi 7 aveam câte o porţie de paste cu sos mexican.. şi o ruladă din carne de raţă...Iar la desert aveam toţi câte o felie de tort şi un păhar de suc de portocale...Prin pastele Silviei..Sveta a ascuns niste gândaci dezgustători de jucărie.. Care arătau foarte real..!
Peste felia apetisantă de tort eu am pus sare din belşug..(în asa fel ca să pară glazurat cu zahăr)... Iar în sucul ei am presurat vreo 15 picături din sucul de lămâi... Parcă totul era gata.. noi i-am chemat pe toti la masă...Ne-am aşezat şi am început să mâncăm.. când Silvia a luat în furculiţă nişte paste a văzut gândacii care păreau că merg prin pastele ei.. Ea a început să ţipe... Şi a dat jos farfuria cu mâncare.. Eu m-am apropiat de ea.. Am îmbrăţişat-o şi i-am spus că o fi vre-o farsă făcută de personalul care ne-au aranjat masa..Şi că totul este bine.. Parcă sa liniştit un pic... Şi noi ne-am continuat cina.. Silvia a luat o muşcătură din tortul care era dat cu sare..A făcut nişte ochi mari .. A luat paharul cu suc ca să bea din el... Şi când a gustat..A scuipat peste noi ce avea în gură .. Noi trei încercam să ne apţinem din râs..Dar era aproape imposibil... Cât toţi erau încă şocaţi de ce se întâmplă.. Mădi s-a strecurat sub masă şi i-a legat şireturile adidaşilor de la piciorul drept de picioruşul mesei...Silvia a încercat să se ridice în picioare.. Dar pantalonii i s-au prins de scaun şi ridicându-se a 2 oa pară A rămas fără pantaloni în locul unde avea cel mai mare nevoie.. A ţipat isteric şi a încercat să fugă de la masă ..Dar s-a împiedicat şi a căzut jos.. si masa după ea..😂 Noi toţi 6 am izbucnit in râs... Ne-am ridicat de la masă.. Am trecut pe lângă Sivlia care stătea pe jos.. Ne-am urcat în maşină şi am pornit spre casă.. La toti ne era indeferent de răsfăţata de Silvia... Noi 3 eram mulţumite...
BĂIEŢI.. DISEARĂ VĂ AŞTEAPTĂ O SURPRIZĂ CARE O SĂ VĂ PLACĂ LA NEBUNIE... Am spus noi toate 3 în cor... Când am ajuns acasa.. Eu am mers acasa la Marc.. Janis a plecat cu Mădi la ea.. si Sveta cu Kai au mers la ea acasa... (cred că aţi înţeles ce v-a fi mai departe..)..Când am intrat în casă..eu l-am luat pe Marc de mână..şi am mers în dormitor...

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum