Viata e plina de surprize.. nr:17

34 1 0
                                    

Peste o luna....

Am esit deja in vacanta de iarna.. Miine e anul nou si v-om face o petrecere.. dar mai intai de toate diseara avem petrecere la liceu.. in fiecare an toate clasele a 10 si a 11 s-e aduna in sala de festivitati di liceu si acolo toata noaptea avem organizata discoteca... un fel de petrecere in cinste anului nou...Toata ziua noi am mers prin Moll sa ne gasim rochii potrivite... Peste trei ore obositoare prin Moll in sfarsit ne-am gasit niste rochii perfecte.. Petrecerea s-e incepe la ora 21:30 si noi mai aveam inca doua ore si jumate pentru pregatiri ... De acasa ne-au luat baietii
In 10 minute eram in fata liceului .. Am esit din masina.. Sveta era impracata intr-o rochie neagra lunga pina in pamint cu piciorul gol in pantofi negri cu toc si avea parul ondulat si o brosa alba in par.. Kai era intr-o camasa neagra si in pantaloni clasici.. Eu eram imbracata intr-o rochie albastru inchis pina la pamint cu tot spatele gol in pantofi crem cu toc si parul il aveam ondulat si dat intr-o parte... Marc purta o camasa albastru inchis si pantaloni clasici Ei s-au imbracat asa ca sa corespunda cu tinutele noastre.. Madi era imbracata intr-o rochie bordo cu umerii goi lunga pina in pamint aveam pantofi negri cu toc si parul il aveau impletit foarte frumos si avea la fel o mica brosa in par.. Iar Janis la fel avea o camasa bordo si pantaloni clasici.. Dupa parerea noastra... Noi avem cele mai frumoase tinute. .Acolo erau multi elevi.. toti erau imbracati foarte elegant... sigur erau si Alex,Max,Cris,Nik si restul... Nu am vorbit unul cu altul... Ei nici nu au privit in directia noastra.. Toti am intrat in liceu, discoteca se incepea in 10 minute... Toti dansau... s-e distrau..
Eu si Madi am vrut s-a esim.. Si l-a usa de la intrare i-am intalnit pe Alex si Nik.. Ei doreau s-a intre iar noi am vrut s-a esim.. Alex nu mi-a permis s-a es eu prima si ne-am blocat in usa.. dar pina la urma am reusit s-a esim .. Am esit cu Madi afara ... Am obosit de toata galagjia aceea... Ne plimbam prin zapada.. De noi s-a apropiat si Sveta.. Am hotarit s-a nu ne mai intoarcem.. Madi a dat ideea s-a ne bulgarim... Sigur noi nu eram impotriva... chiar daca avem 17 ani oricum ne purtam ca niste copii .. Am mers dupa liceu si i-am vazut pe Alex si restul.. Cred ca au esit prin usa din spate.. Noi taceam si am trecut pe langa ei.. Baietii ne-au chemat la ei... Noi nu eram impotriva.. Alex m-a imbratisat.. Eu pur si simplu am tacut... Nu am reactionat defel... Cris a vrut s-o sarute pe Madi dar ea l-a respins...
Vb Sveta:
GATA BAIETI.. NOI PLECAM.. MAI VORBIM...!
FETELOR NU PLECATI..HAIDETI S-A MAI STAM IMPREUNA...
NU... TREBUIE S-A PLECAM...

Noi trei am plecat l-a Madi acasa iar baietii au mai ramasa la liceu... Nu aveam noi dispozitie pentru nimik..

Dimineata ne-am trezit veseli.. fiindca azi e Anul Nou...Uraa.... Alex face o petrecere la casa de vara a lui Suzi...
Si sigur noi am fost invitati.... Anul acesta v-a fi perfect.. Am vorbit cu baietii si am hatarit ca anul acesta nu ne v-om face nici un cadou unul altuia
Fiindca noi ii avem pe Marc Janis si Kai iar ei ne au pe noi si acesta e cel mai frumos cadou.. Petrecere se incepe la ora 21:00...Am ajuns acolo in 30 de minute... Toti eram imbracati in pulovere calde si cum fara caciulite rosii... Erau foarte multi oameni... Apoape pe totii ii cunosteam... Era totul bine... Era deja 23:45... Deodata muzica s-a oprit ... Si baietii ne-au luat de mina si ne-au adus in centrul camerei... Era o liniste mortala... Eu eram in mijloc in partea dreapta langa mine era Madi iara in partea stanga era Sveta... Baietii s-au pus in genunchi si toti trei odata au spus "VREI S-A TE CASATORESTI CU MINEE " !?
Noi socate ne priveam una pe alta... Am inceput s-a plingem de bucurie...
Si l-a fel toate o data am spus "DAAA "
Baietii ne-au luat in brate si ne-au sarutat... Ne-au pus inelele pe deget . Eu aveam un inel de aur cu o piatra pretioasa numita Ametist
Madi avea la fel un inel de aur doar ca cu un granat... Sveta la fel doar ca piatra pretioasa pe care o avea ea ea rubinul... Toti au aplaudat... Muzica s-a pornit si noi am inceput s-a dansam vals... De sus au cazut petale de trandafiri albi si rosii... Noi eram nespus de fericite... Nu ne vine s-a credem... Parca ar fi un vis... Noi dansam... Totul e foarte romantic...
Alex a vazut totul... a lovit cu pumnul in perete si furios a plecat.. Dupa el a mers Nik ... Noua nu ne pasa de ei.. De astazi suntem fete casatorite... Suna ciudat... dar ne v-om deprinde ...Anul nou l-am intalnit toti impreuna si foarte fericiti... V-a iubim mult baietii... ♡♡♡♡♡ E cea mai frumoasa zi din viata noastra... Noi inca plangeam... de bucurie...

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum