Lacrimi.. nr:20

35 2 2
                                    

Am ajuns acasa obosite... Noi nici nu vorbeam una cu alta.... Am mers acasa... Eu stateam pe canapea si plangeam... Am pierdut totul... Chiar si cu prietenele mele nu vorbesc... Tuturor le este greu... Nici nu stiu cum sa redau prin cuvinte ce am simtit noi in momentul acela... Afara ploua... In casa era liniste... Eu plangeam.. In usa a sunat cineva... Nici nu am vrut s-a deschid dar suna intr-una... Am deschis usa si acolo era Alex... Era ud...M-a privea direct in ochi... Eu l-am imbratisat... El m-a luat in brate si m-a sarutat...In acel moment nu simteam numic.... Nu stiam ce sa fac... Traiam in acel moment.. Nu m-a gandeam la ziua de maine... Alex a ramas la mine peste noapte... Am adormit pe canapea... Imbratisati... Venirea lui Alex m-a facut sa-mi aduc aminte de Marc... Eu singrura nu stiu ce simt...

Vb Madi:
Am mers direct acasa... Nici nu am vorbit cu fetele... Stiu ca si lor le este greu... Si in asa momente cel mai bine e sa ramai singur... Afara a inceput sa ploua foarte tare... Eu pur si simplu mergeam si plangeam... De mine s-a apropiat o masina... Era Cris... S-a oferit s-a ma duca pana acasa.. Eu l-am ingnorat si mergeam mai departe.. El a esit , m-a luat in brate si m-a asezat in masina.. Eu nu reactionam deloc... Eram in lumea mea... Nu m-a interesa ce se intampla in jurul meu... Cris m-a dus plana acasa.. Cat mergeam in masina m-am oprit din plans.. El m-a condus pana la usa... Eu l-am privit in ochi... Nu intelegeam ce fac... L-am sarutat...
El mi-a raspuns la fel... M-a luat in brate ... Ne-am dus in camera mea.. Si acolo s-a intamplat... Am facut ceva gresit... s-au din contra am procedat corect... Nu stiam... Cris a ramas l-a mine in noapte aceasta...

Vb Sveta: Acum nu mai avem nimic..
Nu am idee cum s-a procedez mai departe..Mergeam pur si simplu acasa.. Nu aveam nimic in cap... M-a durea sufletul... Dar aveam dorinta de a m-a razbuna pe Kai... Nu cred ca o sa intelegi cat de tare doare.. Pana cand nu o s-a treci prin asa situatie...
Am ajuns acasa... L-a usa mea statea Max cu o sticla de alcool ..
UITA-L PE KAI.. TU MERITI MULT MAI MULT...
Eu l-am privit si l-am imbratisat...
El m-a sarutat... Eu i-am raspuns la fel.. M-a luat de talie si m-a tras spre el
Ne sarutam in continuu... M-a luat in brate si m-a dus in camera mea.. Eu l-am impinspe pat si m-am urcat deasupra lui... (ati inteles ce a fost mai departe)... Peste noapte Max a ramas pa mine.. Am decis ca voi lasa totul asa cum este...

DANIELA:Dimineata m-am trezit cu dureri de cap...Clar lucru.. fiindca am plans toate ziua... Mi-am dat seama ca inca imi place de Alex... Acum spun ce simt... Vreau s-a cred ca Alex s-a schimbat... Dar imi aduc aminte de cele facute de el si m-a simt prost... Oricine merita o a doua sansa... Am decis s-a uit trecutul...Si s-a incerc totul din nou... Am luat micul dejun.. Era neobisnuit s-al vad pe Alex langa mine.. Eu am ramas acasa iar Alex a plecat in oras... a spus ca vine diseara la mine... Mi-a sunat telefonul... Era Madi...
DANIELA SALUT ... CE FACI?! M-a intrebat trista Madi..
SALUT... NIMIC INTERESANT... AI VRUT CEVA?
MDA... EU SI CRIS VREM S-A INCERCAM S-A AVEM RELATIE...
MADI... ABIA NE-AM DESPARTIT DE BAIETII..
STIU... DAR ORICUM NIMIC NU O S-A PUTEM INTOARCE..SI MAI BINE E S-A INCEP TOTUL DIN NOU... L-AM PIERDUT PE JANIS.. SI NU VREAU S-A IL PIERD SI PE CRIS... NU E UN BAIAT RAU... CUM IL CREDEAM NOI...
BINE MADI... ALEGEREA E A TA...EU TOT VREAU S-A INCEP O RELATIE NOUA CU ALEX... TU ACUM UNDE ESTI?
INCEARCA...!ORICUM MAI RAU NU V-A FI... EU SUNT ACASA... VREI S-A ESIM UNDEVA?..
SIGUR... O SUN SI PE SVETA SI PESTE 30 DE MINUTE NE INTALNIM LA COOKIES....
BINE NE VEDEM ACOLO...!

Am vorbit si cu Sveta.. ea mi-a spus acelas lucru ca Madi... Vrea la fel s-a se intalneasca cu Max...
Am pornit spre Cookies ... Si am decis s-a trec pe l-a Janis... S-a vad cu se simte... Chiar daca a tradat-o pe Madi a noastra... Oricum e verisorul meu si indiferent de situatie il iubesc foarte tare... Am sunat in sonerie... Mi-a deschis Kai... Nu a spus nimic si a plecat in camera... Eu am intrat si l-am vazut pe Janis .. care beia alcool..
Eu m-am asezat langa el...

CUM TE SIMTI...?!
DANIELA... FOARTE FOARTE PROSTT!
INTELEG... NOI LA FEL...!
DE CE AI TRADAT-O PE MADI...IN NOAPTEA ACEIA?!
EU SINGUR NU INTELEG... DUPA CE AM BAUT COKTEL-URI DE LA NIK... NOI SINGURI NU INTELEGEAM CE FACEM... TOTUL SE INVARTEA IN JUR.. SI L-A FINAL ASA S-A PRIMIT...

Baieti... cred ca prea mult am baut noi aseara... Am impresia ca simt mirosul parfumulii Danielei... A spus Marc venind din bucatarie...

NU MARC... EA CHIAR E AICI... MARC DEODATA A VENIT SPRE MINE...
EU L-AM imbratisat pe Janis si i-am spus ca voi mai veni...
Pe Marc nici nu am vrut s-a il ascult..

MARC.. TE IUBESC L-A NEBUNIE... SI O STII DESTUL DE BINE... M-AI DISTRUS COMPLET... DE CE NAIBA AI FACUT ACEST LUCRU...!!!! Am spus eu tipand si cu lacrimi in ochi...I-am dat o palma peste fata si am plecat trantind usa... Ne-am intalnit cu fetele in fata la Cookies...Nu le-am spus nimic fetelor ca am fost la Janis... Am mancat si ne plimbam prin oras...
Fetele imi povesteau ce s-a intamplat aseara.. Si am decis ca le v-om da o sansa baietilor... Sigur ii iubeam pe Marc Janis si Kai... Dar aveam si o mica simpatie fata de Alex Cris si Max.. In momentul de fata nu stim ce v-a fi maine...!!

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum