Pregatirile pentru nunta..! nr:18

27 1 0
                                    

Au trecut deja toate sarbatorile de iarna... Miine vin parintii nostri acasa.... S-a faca cunostinta cu Marc Janis si Kai.. Iar parintii lor vor face cunostinta cu noi... Toti aveam emotii mari.. Am rezervat o masa intr-un restaurant luxos... Ii v-om invita pe toti parintii in acest restaurant si le v-om face cunostinta unul cu altul... Am decis sa fim toti imbracati elegant.. In noaptea aceasta am ramas la Madi...
Dimineata toti ne-am trezit foarte tarziu... pe parinti trebuie s-ai intalnim l-a ora 14:30 si la restaurant trebuie sa fim la ora 19:00...Fiecare a plecat s-a isi intalneasca parintii la aeroport.. Dupa aeroport am mers acasa... Si am baut cate un ceai cu dulciuri... era deja ora 18:30 mai aveam inca jumate de ora... Fiecare a venit cu masina lui... I-am asezat pe parinti la masa si noi toti 6 am esit afara... Aveam emotii mari... nici nu stiam cu ce s-a incepem... Toti eram imbracati foarte elegant... Sveta purta o rochie albastra inchis pana la genunchi cu spatele gol si parul il aveam drept... Eu eram imbracata intr-o rochie crem pina la genunchi cu umerii goi si parul il aveam ondulat si dat intr-o parte... Madi purta o rochie roz deschis pana la genunchi cu umerii goi si parul il aveam ondulat... Iar baietii erau imbracati in costume elegante... Afara am vorbit vreo 15 minute... Si am decis s-a intram deja in restaurant..
Ne-am asezat la masa... Eu am vrut sa incep sa vorbesc dar m-a intrerupt mama... Am aflat ca parintii lui Marc sunt cunoscuti cu parintii mei... Ei au fost acei oameni care le-au oferit de lucru... Si din cauza aceasta nu au putut veni acasa mai devreme... Si parintii lui Kai la fel lucreaza in aceeas companie impreuna cu parintii mei si a lui Marc...Toti au gasit limba comuna... Se intelegeau foarte bine... Noi toti am rasuflat cu usurinta.. In restaurant am mai ramas inca 2 ore.. S-a facut deja tarziu si trebuia sa mergem acasa... Parintii nostri raman acasa inca 2 zile... Apoi pleaca si se v-or intoarce cand v-a fi nunta... Dimineata noi toate trei impreuna cu parintii am mers in alt oras s-a cautam rochii de mireasa... Iar baietii cu parintii lor au mers s-a rezerveze un local pentru nunta... s-a comande torturile... si desigur sa isi caute costume pentru nunta ...Noi am gasit cateva variante foarte frumoase.. Dar nu ne puteam hotari ce rochie s-a ne luam... Si am decis ca v-om mai cauta si alte variante .. Cat noi am mers prin magazine in cautarea rochiei potrivite pentru nunta baieti deja au reusit s-a inchirieze un local foarte frumos... Si foarte elegant... Dar cel mai bun lucru este ca acest local se afla pe insula BALLI .. Langa ocean... V-a fi cea mai frumoasa nunta din lume... Am decis ca dupa ce parintii nostri v-or pleca noi toti v-om da comanda de torturi... Toti eram foarte obositi... A doua zi de dimineata am mers toti impreuna la teatru... Era premiera unui nou spectacol si parintii nostri au vrut foarte tare sa il priveasca.. Si ne-au adus si pe noi aici... Sigur noi iubim unii muzicanti clasici... Dar nu iubim deloc teatrele... Mai ales la varsta noastra... Parintii nostri au avionul pe miine dimineata l-a ora 05:30 .... I-am petrecut pana la aeroport si am plecat acasa... Marc a venit l-a mine... Madi a plecat la Janis iar Sveta a mers la Kai acasa... Eu si Marc priveam un film romantic... Si mancam pop-corn... M-a simteam foarte bine.. Marc a ramas la mine peste noapte... Am adormit imbratisati... Dimineata acasa l-a mine au venit Madi Sveta Janis si Kai..
Ne-au propus s-a facem o petrecere cu spuma pe acoperisul casei lui Janis...
Stiu ca v-ati gandit ce fel de bazin cand afara e iarna... Pai Janis are un fel de bazin mecanic... Cand e frig deasepra bazinului s-e ridica un fel de acoperis rotund care tine caldura inauntru si poti s-a te scalzi in bazin chiar ai iarna... Noua sigur ne-a placut ideea si am fost deacord..De la Moll noi am cumparat 4 pachete cu cipsuri.. Mohito... inghetate... cola si totul pentru 5 pite foarte mari... Dece tucma 5 pite..?!Pentru ca ese mai eftin si oferit sa le pregateasca... Ce poate fi mai bine...😎 Peste 3 ore totul ora gata.. Toti eram lihniti de foame... Eu am uitat s-a cumparat spuma pentru baie... Si tuturor le era lene s-a mearga pana la Moll si pana la urma am decis ca v-om folosi sampon... Am umplut tot bazinu cu apa calda sspuma... Noi am sarit primele... Baietii ne aduceam cok-teil-uri .. Pe jos era ud si foarte alunecos.. Janis venea spre noi cu cok-teil-uri si din greseala a pus piciorul pe telecomanda de la acoperisul bazinului... si acoperisul s-a ridicat... Afara ningea...iar noi eram in bazin si in costume de baie... In 5 minute eram deja in casa... Ne era foarte frig... Toti taceau... Numai eu am inceput s-a rad cu lacrimi...Mereu cand vrem s-a ne distram numai de cat trebuie sa se intample ceva... Si restul au inceput s-a rida... Peste noapte au ramas toti la Janis... fiindca ne era lene sa plecam acasa si hainele noastre erau ude.. Am privit un fiml.. Am macat pizza pregatita de Sveta si am adormit toti in camera pentru oaspeti.. Dimineat toti ne-am trezit foarte veseli... Si azi am ramas toata ziua la verisorul meu iubit Janis... Am comandat multa pizza... Baietiu se jucau in console 3D..
Iar noi cautam variante pentru torturile de nunta...

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum