Surprize... nr:14

28 2 0
                                    

Noi am ajuns acasa la Sveta ...Am sunat in sonerie....Kai ne-a deschis usa
Noi am intrat in coridor si toti au inceput sa ne cante l-a multi ani...
In fata noastra era un tort mare cu sapte etaje... Eram foaste surprinse..
Janis s-a apropiat de Madi si i-a dat un colier de aur in forma de inima si inauntru era fotografia lor...
Iar Marc mi-a daruit un inel de aur cu o piatra pretioasa numita granat.. Eram foarte fericite...
VB SVETA : fetelor iar cadoul de la mine si Kai il veti primi mai incolo..
Acum haite-ti la Acua-Park... Am rezervat parkul pe doua ore...NIMENI NU V-A FII...V-OM PUTEA FACE CE VREM....
Lui Madi ii placeau la nebunie delginii,meduzele si scoicile...Mie la fel ..Asaca ni-a placut mult ideea Svetlanei... In 15 minute eram deja la Acua-Park...acolo erau numai dresorii animalele si oamenii de serviciu..Noi deodata am sarit in baiseinul cu delfini...Inotam cu ei..Pe Madi un delfin incerca sa o inece...Toti radeam in hohote.. Am pus mana pe meduze..
Si am deschis scoici foarte frumoase...
Deja au trecut acele doua ore..
VB SVETA :FETELOR... ACEASTA INCA NU E TOT..ACUM MERGEM LA CEL MAI LUXOS SI SCUMP RESTAURANT DIN ORASUL NOSTRU..
AVEM REZERVATA MASA LA ORA 20:45..ADICA AVEM O ORA LA DISPOZITIE SA NE PREGATIM.. BAIETII O S-A NE INTILNEASCA LA RESTAURANT...DAR ACUM REPEDE HAIDETI S-A NE PREGATIM...
Eu si Madi eram foarte fericite.. Prietenii nostri ne-au pregatit 3 surprize e cea mai frumoasa zi de nastere... Peste o ora si 15 minute eram deja gata.. Am intarziat cu 15 minute.. dar nici o fata nu e punctuala
Din fata casei ne-a luat o limuzina roz
Toate trei eram foarte elegante...abina asteptam sa ajumgem la restaurant..
Peste 20 de minute am ajuns.. Prima care a esit din limuzina a fost clar lucru ca Sveta .. ea aveam parul indulat.. o rochie albastra inchis pana la genunchi cu umerii goi si incaltaminte cu toc de culoarea crem... arata foarte bine.. A doua am esit eu... Aveam parul la fel ondulat.. eram imbracata intr-o rochie albastru deschis cu spatele gol pana la genunchi si incaltaminte cu toc negri .. Si ultima a esit Madi ea avea parul drept si era imbracata intr-o rochie roz deschis pana la genunchi cu spatele gol si incaltaminte cu toc de culoarea alba... eram foarte elegante..
Pana la intrarea in restaurant mergeam pe un covor rosu deschis..
Baietii ne asteptam la intrarea cu cate un buchet de trandafiri albi... Am intrat in restaurant si acolo chiar totul era foarte elegant. Sacunele si mesele erau aurii...erau un fel de imitatie a aurului.. totul era facut in alb si auriu.
Parea totul foarte scump... Ne-am asezat la masa noastra.. aveam rezervat doar o ora... In restaurant personalul se ocupau de pregatirea unui banchet (adica un fel de petrecere privata)..pe langa noi trecea un chelner cu multa Coca-Cola cu gheata intr-un bol urias. ..el o ducea la masa cu gustari.. Si cand trecea pe la masa noastra s-a impiedicat si a varsat Coca-Cola cu gheata peste noi trei... Era foarte rece...Madi a inceput s-a planga...ea e foarte sensibila.... eu eram socata si nu stiam ce s-a spun..
Dar Sveta s-a ridicat in picioare si i-a dat una peste fata chelnerului...
Administratorul ne-a cerut scuze si plus la asta nu am platit pentru cina..
Era macar un plus in toata situatia aceasta.... Noi am pornit spre casa.. Baietii au plecat acasa la Kai ,iar noi la Madi.. s-a ne schimbam de haine si s-a mergem la alta surpriza.. Era deja ora 22:12..eram cu totii gata..
VB Sveta: acum fetelor ne ducem l-a sfarsitul orasului... pe cea mai mai mare lunca din oras.. Azi noaptea v-a fi o ploaie de stele...si luna nu se v-a vedea .. v-a fi totul foarte frumos si romantic.. Si sigur ca v-om dormi in corturi... Cred ca v-a fi totul perfect..
VB MADI:Sveta si Kai...multumim mult..chiar v-a fi totul perfect..
Peste 40 de minute cu masina am ajuns l-a lunca de care vorbea Sveta..
Cerul parea mai aproape..era foarte frumos..Noi am instalat corturile... acum aveam deja toti 3 corturi.. nu ca data trecura... Era deja ora 23:35.. noi am mai mancat o data... clar lucru ca numeni nu era impotriva.. Noi am pus paturi pe iarba ne-am culcat..si priveam cerul... Prima stea care a cazut a vazut-o Madi.. ea era dupa ea au inceput s-a cada sute de stele.. Toti am ramasa fara cuvinte... toata ploaia aceasta a durat vreo doua ore.. nu puteam s-a ne luam privirea de la frumusetea aceasta.. Insa era deja ora
02:16.. era foarte tarziu... Si toti am intrat in corturi si ne-am culcat... Kai era plictisit si a inceput s-o sarute pe Sveta .. Nu era nimic esit din comun... A inceput s-o sarute pe gat si s-a urcat deasupra ei.. Kai si-a scos maioul.... Sveta la fel... ei sigur nu aveau im minte s-a faca Totul.. dar pur si simplu li s-a facut dor unul de altul.. Madi si Janis la fel se sarutau.. dar doar atat... Iar eu si Marc dormeam imbratisati... Era deja dimineata.. cum adica dimineata era ora 12:26...Mda iubim noi sa mancam si s-a dormim mult... Somnorosi am mancat ce ne-a mai ramas si am pornit spre casa... Miine e luni.. trebuie deja la liceu...Urim acel loc... dar suntem nevoiti... mai avem de invatat inca o luna si doua saptamini si vine vacanta de iarna pe 3 saptamini... abia asteptam.. In noaptea aceasta am ramas acasa la Janis si Marc... Dimineata somnorosi si tristi ne-am trezit.. Sveta a nostra ca in tot deauna ne-a pregatit un mic dejun foarte delicios.. Noi nu aveam dispozitie si afara inca mai ploua.. Ce poate fi mai bine decat o dimineata rece in care ploua si tu esti obligat s-a pleci la scoala ori la liceu.. L-a noi in oras era foarte frig si noi incepem s-a ne imbracam in scurte de toamna.. Am plecat noi spre liceul nostru drag!

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum