Experiente noi..! nr:15

25 2 0
                                    

Azi la noi in liceu,s-au mai exact in clasa a X "C" adica in clasa lui Alex au venit doi baieti noi.. Si sigur ca acum fac parte din banda lui Alex si Nik..
Peste 15 minute am ajuns la liceu..
Noi am intrat in liceu... Si pe langa noi au trecut Alex si restul...Sveta a observat pe cineva nou..
DANIELA UITE SUNT DOI BAIETI NOI IN GASCA LUI ALEX...FOARTE DRAGUTI..
DA SUNT DRAGUTI DAR NU CRED CA SUNT MAI BUNI CA BAIETII NOSTRI..
Trecand pe langa noi Max si Cris (asa ii cheama pe noii baieti) s-au intors si au dat din ochi lui Madi si Sveta.. ele la randul lor au zambit..
Baietii nu au observat nimic... eu nu aveam nimic importiva pentruca am prietene frumoase (clar lucru ca vre-un baiat v-a pune ochiul pe ele) si baietii aceia chiar sunt draguti... Noi aveam prima lectie la primul etaj ,si baietii la fel.Doar ca in alt cabinet..
Noi am intrat in clasa si de mine s-a apropiat Suzi...
SALUT DANIELA..IMI PARE BINE S-A TE VAD...
MDA.. DUNA !MIE TOT..
AM VRUT S-A V-A INVIT LA O PETRECERE... FIINDCA IN CLASA NOASTRA AU VENIT DOI BAIETI NOI SI IN CINSTE LOR ORGANIZAM PETRECEREA..SI INVITAM NUMAI CUNOSCUTII !! AZI LA ALEX ACASA LA ORA 20:40!ADRESA V-O POT TRIMITE PRIN MESAJ...DECI VE-TI VENI?
CRED CA DA... MERSI DE INVITATIE!
Am spus eu si am imbratisat-o pe Suzi
Abia asteptam seara ... Dupa lectii i-am spus baietilor de petrecere..
Ei clar lucru ca au fost deacord si am plecat acasa sa ne pregatim..Era deja ora 19:54..si noi eram gata...se vede ca vrem mult la petrecere.. Noi am mers cu masina Svetei iar baietii cu a lui Janis.. Am ajuns acasa la Alex... Si era ora 20:26 mai aveam inca mult timp.. Si am decis s-a asteptam vreo 15 minute in masina.. Toate aveam scurte negre de piele... Madi avea parul drep purta cioker de piele un crop-top alb , pantaloni negri de piele si ghete albe... Eu aveam l-a fel parul drept un crop-top negru si pantaloni albi rupti si ghete albe.. ..
Sveta aveam parul drept purta un cioker ,un crop-top cu umerii goi pantaloni negri cu talia inalta si ghete negre.. Aratam bine.. Marc purta pantaloni negri rupti ,maiou alb , geaca si ghete albe.. Janis purta la fel pantaloni negri ,un maiou negru, chipiu si ghete negre..Iar Kai purta pantaloni albastri inchis ,maiou alb ,chipiu cu marihuana si ghete albastre.. Am stat noi in masina asteptand si am decis s-a intram deja... In casa lui Alex era totul foarte frumos... Dar erau si multe persoane..
Susi s-a apropiat de noi si ne-a aratat totul ... Eu m-am asezat pe canapea
Si de mine s-a apropiat Alex..
BUNA... DANIELA ARATI BINE..
MERSI... Am spus eu si am zambit
VAD CA TI-A TRECUT URA..!?
NU ... AICI NOI AM VENIT S-A NE DISTRAM NU S-A M-A CERT CU TINE..
M-am ridicat de pe canapea si am plecat la Madi si Sveta..
DISTREAZATE... ORICUM VEI FI AMEA
A spus Alex si a plecat...
Baietii stateau in alta parte...iar noi ne distram toate trei... Era totul super
De mult nu ne-am mai distrat noi asa..
Era deja ora 00:30.. Erau l-a fel de multe persoane.. Janis,Kai si Marc au plecat in club... dupa spusele lor aici nu e bine.. Noi nu eram impotriva si am ramas mai departe s-a ne distram la Alex acasa.. Dupa ce au plecat baietii au aparut Max ,Cris ,Alex si restul.. Noi ne-am asezat pe canapea si langa noi au venit Max Alex si Cris
Ne-au adus cate un cok-teil... Alex ne-a pus ceva in COK-TEILURI ... L-a inceput totul era bine... Dar apoi a inceput s-a ne ameteasca capul... vedeam in ceata.. Asa stare am avut vreo 10 minute.. Apoi parca nu eram noi.. Aveam multa energie...dansam.. saream... tipam... SUPER... APOI...
Ne-am trezit intr-un loc ciudat...
M-am uitat in partea stanga si l-am vazut pe Alex care m-a privea si imi zambea... Speriata m-am uitat in partea dreapta.. Si am vazut-o pe Madi care dormea... langa ea erau Max ,Cris si Sveta care l-a fel dormeau
Baietii erau fara maiou si pantaloni.. Iar noi eram doar in lenjerie..
Acest lucru m-a sperie cel mai tare..
ALEX CE S-A INTAMPLAT?
TOTUL E BINE DANIELA.. NU AM FACUT LUCRUL L-A CARE TE GANDESTI TU ACUM...
Auzind aceste cuvinte am rasuflat cu usurinta...
DAR DE CE SUNTEM NOI AICI CU VOI SI DE CE SUNTEM IN LENJERIE?
ASEARA TU AI SPUS CA VREI S-A TE DISTREZI.. SI EU V-AM PUS CEVA IN COK-TEILURI.. DUPA ACEASTA CHIAR VA-TI DISTRAT PE CINSTE... VOI ASEARA NU ATI VRUT SA PLECATI ACASA SI ATI RAMAS AICI ... SI V-ATI DEZBRACAT SI ATI ADORMIT MOMENTAM.. IAR NOI SUNTEM FARA MAIOU SI PANTALONI PENTRUCA ASA E MAI COMOD S-A DORMI.. ASTA E TOT..
OAU... NOI AM FACUT ASTA ...!?DOAMNE CE RUSINE IMI ESTE...!!

ALEX VOI ATI AVUT OCAZIA S-A

FACEM TOTUL.. TU ESTI ASA O
PERSOANA CARE NU RATEAZA NIMIK
DANIELA INTELEGE EU TE PLAC FOARTE TARE... SI AS VREA CA INTRE NOI DOI SA SE INTAMPLE TOTUL BINEVOL SI DIN DRAGOSTE..
OAU... ALEX M-AI SURPRINS... NU STIAM CA POTI FI SI TU UN BAIAT BUN...
APROPO LUI MAX II PLACE DE SVETA IAR LUI CRIS DE MADI...
SERIOS..!?CE INTORSATURA...
Alex mi-a zambit si in momentul acela am inceput din nou s-al plac pe Alex... Simteam ceva straniu....Il priveam in ochi si el m-a sarutat... Eu i-am raspuns la fel... Restul s-au trezit.. Max a imbratisat-o pe Sveta si a sarutat-o.. iar Cris pur si simplu a sarutat-o pe Madi... Ele erau somnoroase si nu au inteles ce se intampla... eu i-am dat afara pe baieti din camera si le-am spus totul fetelor.
Ele clar lucru erau socate.. dar Sveta mi-a spus ca s-a sarutat cu Max si Madi cu Cris.. Acum chiar avem probleme...Noi ii avem pe Marc Janis si Kai... Nu stiam ce sa facem... Ne-am imbracat repede si am plecat acasa..
Am hotarit ca....

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum