Revenira neasteptata nr:3

59 2 0
                                    

VB :JANIS
Prima persoana pe care am vazut-o era verisoara mea Daniela...Ma astepta nerabdatoare. Impreuna cu ea erau 2 fete .Am facut cunostinta cu ele. Madi mi sa parut mai draguta. Asa ca mi-a cazut cu tronc
POV :DANIELA
Am ajuns acasa. Toate trei il ajutam pe Janis sa isi despacheteze si sa isi aranjeze lucrurile. Intre timp el m-a intreba despre Madi. Mi-am dat seama ca i-a placut de ea. Peste noapte au ramas toti la mine. Dimineata ne-am sculat,si Svetlana ne-a pregatit un mic dejun delicios .
Madi il privea des pe Janis . Mi-a spus ca l-a placut din prima . Am bucurat-o spunandui ca el simte la fel, asa ca sa actioneze .Ni-am pornit spre scoala toti patru .La fiecare pauza ne intilneam si discutam.
POV Janis:
I-am pregatit o surpriza Danielei.
Este un baiat cu care ea a prietenit zece ani. Apoi el s-a mutat in alta tara si nu l-a mai vazut de atunci .El s-a intors aici,si vrea s-o vada nespus de mult pe Daniela. Am esti la pauza, in fata scolii erau multi elevi. Am sunat-o pe Daniela .
POV Daniela:
Eram in curtea scolii.. Janis m-a sunat si m-a rugat sa ma intorc. Am spus bine. M-am intors si l-am vazut pe Marc. Pe prietenul meu din copilarie. AM STRIGAT
MARC!!!
AM FUGIT SPRE EL....AM SARIT IN BRATELE LUI...SI L-AM SARUTAT PE OBRAZ...
Toata atentia era asupra noastra. Langa noi era Alex,Nik Ekaterina Susie Daria si un baiat pe care nu-l cunosc.Alex ma privea uimit. Cand treceam pe langa ei,Alex si prietenii lui nu-si mai luau ochii de la noi. Imediat dupa scoala am esit la o cafenea toti cinci.Marc ne-a povestit totul. Ne-a spus ca se muta la noi in oras. Eu eram nespus de fericita. Imi era foarte dor de el .
PESTE DOUA SAPTAMINI
Azi m-am trezit greu,imi era foarte lene sa plec la scoala.Madi si verisorul meu Janis se intilneau,sunt o pereche
Atit de frumoasa!!!Suntem asa fericiti pentru ei...Acum ei doi petreceau tot timpul liber impreuna. Eu Svetlana si Marc ne intelegeam foarte bine.A venit seara,si in casa eram doar eu .Afara ploua foarte tare. M-a copleseau amintirile si imi aduceam aminte de Alex,cat de mult il iubesc...
E atit de greu sa ma prefac ca nu-mi pasa de el... Mi-a sunat telefonul, era Marc...
CONVORBIRE TELEFONICA:
SALUT DANIELA CE FACI ?
m-a intrebat vesel Marc..
Cu un glas tremurator i-am raspuns
PAI ...NIMIK INTERESANT
Marc m-a intrebat speriat ce sa intamplat. Eu i-am spus ca nimik important si am inchis telefonul. Au trecut 20 de minute .La usa mea a sunat cineva... M-am ridicat din pat si am deschis usa.Era Marc..!!ud si ingrijorat...Eu aveam ochii plini de lacrimi si vazindu-l am izbucnit in ris. El tot a zimbit si m-a imbratisat. L-am invitat in casa. Ne-am asezat pe canapeaua din camera mea. Eu i-am povestit din ce cauza plingeam... Marc a pus mina pe orăjorii mei moi si mi-a spus..

-Hmm.. prostuto de ce suferi si plingi din cauza unui baiat?! Oare el merita toate aceste lacrimi!??

-Nimeni nu ARE NEVOIE DE MINE...
Am spus eu si am inceput sa pling mai tare ...

-PAI.. EU,EU AM NEVOIE DE TINE..
Mi-a spus Marc si m-a sarutat....
Eram socata dar i-am raspuns la fel.
Pe neasteptate a sunat soneria...Erau Janis Madi si Svetlana au venit cu 6 pite gogosi si cola. Mi-au spus ca vom face o petrecere ca intre prieteni...
M-am bucurat foarte tare... intr-o ora era totul gata.Am pus muzica si am inceput sa dansam,toti ne distram si nici nu tineam cont de ora. Cand colo la usa a sunat cineva,noi am oprit muzica si ne-am uitat la ora era deja 23:30. Marc a deschis usa si acolo era..

Baiatul din liceul meu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum