İyi okumalar...
Gözlerimi açtığımda etrafıma bakındım çok şık bir hastane odasındaydım ve oda sanki doğum yapan bir kadın için süslenmişti. Bebeğim 4 aylık iken doğmayacağına göre ne olabilirdi ki?
Odada kimse olmadığı için soramıyordum da. Bebeğim nasıl acaba? Birşey olmuş mudur ona? Saçmalama Semai olsa oda boş ve bu kadar süslenmiş olur muydu? Akıllıca düşün.
Yattığım yatağın yanındaki hemşire alarmına bastım belki hemşireden öğrenirim birşeyleri bilmem kaç dakika sonra odaya beyaz önlüklü bir bayan girdi sarı uzun saçları ela rengi gözleri vardı boyu neredeyse benim boyumu geçiyordu ince belli zarif bir bayandı ve stajyer olduğu gayet belli oluyordu bu bayan çok gençti.
"Hemşire alarmına basmışsınız bir sorununuz mu var?" Diye sorunca bende
"Eşim, annem, babam ve arkadaşlarım neredeler?" Diye sorduğumda
"Dışarıdalar fakat doktorunuz girmelerine izin vermediler" dedi. Açık sözlü olmasını sevmiştim ama doktor niye böyle bir şey söylemişti ki
"Niye doktor böyle dedi, ben ailemin benimle birlikte olmasını istiyorum" dediğimde hemşire dudak içlerini ısırıyordu.
"Maalesef bununla ilgili ne bilgim var nede birşeyler yapabilirim" dediğinde
"Peki, çıkabilirsin" dediğimde hemşire yavaşca odadan çıktı.Bu koca odada yanlız kalmış olmanın burukluğu ile kafamı odanın camına doğru çevirdim şanslıydım bu oda denizi görüyordu. Her üzüldüğümde, kırıldığımda denize bakardım, sakinleştirirdi beni her zaman, kokusunu içime çekmeyi öyle çok özlemiştim ki, ama buradan kokusunu hissedemiyordum maalesef.
Kapının sesini duyduğumda kapıya doğru döndüm. Gelen Dilara hanımdı
"Dilara hanım ailem ve arkadaşlarım neredeler" diye sorduğumda
"Dışarıdılar, içeri girmeleri yasak" dediğinde
"Biliyorum fakat neden giremediklerini merak ediyorum" dedim.
"Bu sizin ikinci kanamanız Semai hanım ve bu hem sizin için hemde bebeğiniz için çok tehlikeli, bu kanamaların sitresten olduğunu duydum ve siz daha fazla sitreslenmeyin diye ise ailenizin odaya girmesi yasak, bu süsler ise eşinizin kendinizi iyi hissedin diye yaptığı süslemeler" dedi Dilara hanım.
"Ama Dilara hanım ailemden dolayı kanamalarım olmuyor, eski eşim onu gördüğüm zamanlar oluyor ailemle hiçbir alakası yok bunların, ayrıca ben ailemi göremezsem daha kötü olurum lütfen onları görmeme izin verin" dedim.
"Semai hanım onları görebilirsiniz fakat 5 ay boyunca sizi evinize gönderemem" dediğinde
"Tamam kabul sadece ailemi istediğim zaman göreyim yeter" dediğimde
"Tamam, ben şimdi ailenize haber veriyorum" dedi ve odadan çıktı Dilara hanım.Birkaç dakika sonra odanın kapı açılma sesini duydum ilk gördüğüm kişi Derin olmuştu.
Derin hemen yanıma gelip bana sarıldı.
"Bizi çok korkuttun, iyi misin?" Dedi. Herkes benim ağzımdan çıkan kelimeye bakıyor gibi hissediyorum.
"İyiyim merak etmeyin, ama ben çok korktum" dediğimde
"Hepsi benim yüzümden keşke o lanet telefonu açsaydım da o Çağatay itini kendi ellerimle gebertseydim" dedi Reşat.
"Senin bir suçun yok Reşat nereden bilecektin ki böyle olacağını" dedim.
"Özür dilerim... özür dilerim kar tanem" dedi.♡♡♡
Akşama doğru aileleri zorla eve yolladık ama Murat ve Derin gitmemişlerdi.
Sanırım hâla benim iyi olduğuma inanmamışlardı Reşat sürekli iyi olup olmadığımı soruyordu pişmandı telefonumu açmadığı için
"Senin için evden birşey getirdim" dediğinde Reşat' a baktım. Merak bütün bedenimi sarmıştı ama Reşat harekete geçtiği için sormadım ne olduğunu, eminim şuan süpriz için hareketlenmişti.Bir poşeti bana doğru uzattığında hızla poşeti kendime çektim sanırım bu hareketim komik olacak ki Derin ve Murat kahkaha atmaya başladı.
"Sende ne meraklıymışsın öyle Semai" dedi Murat.
Ben Murat' ın söylediği cümleyi dinlemeden poşetin içindeki büyük ve kalın defteri çıkarmıştım. Yüzüme büyük bir gülümseme yerleştirdim. Pembe ve üzerinde siyah mürekkep izleri olan deftere bakarak ağzımdan 2 kelime çıktı.
"Günlüğümü getirmişsin"
"Sen hâla günlük tutuyor muydun?" Dedi Murat.
"Evet ve daha bir heyecanla burada ne anılarım var biliyor musun liseye başladığım günden bugüne kadar yaşadığım her şey kelimesi kelimesine burada. Bu günlükte bir servet yatıyor yani anlayacağınız" dedim bir solukta.
"Vay canına!" Dedi Derin.
"İleride basılmasını istiyorum ama ben öldükten sonra yani son kelimeme kadar burada herşey yazılı kalsın istiyorum" dedim.
"O zaman bu günlüğün basılmasına asla izin vermiyeceğim" dedi Reşat.
"Yaa her neyse günlüğü münlüğü boş verin siz, ben buradan hemen gitmek istiyorum" dedim.
"O biraz zor kar tanem"
"Çağatay yüzünden burada olmak beni üzüyor"
"Onun yüzünden değil Umut Lina yüzünden buradayız kar tanem"
"Çağatay yüzünden kanamam oldu, ben hep onun yüzünden üzülmek zorunda mıyım kimse beni ondan korumuyor ama" diyerek isyan ettim.
"Bu sözlerinin hepsinin bedelini o it verecek bana" dedi Reşat.
"Şu konuyu geçelim bence" dedi Derin.
"Bencede geçelim o konuyu hatta hastaneyide geçelim" dedim gülümseyerek.
"Önümüzde ki 5 ay boyunca burdasın Semai hanım daha fazla konuyu uzatmayalım da burada eğlenmeye başlayalım" dedi Murat.
"Burada eğlenecek hiçbir şey yok" dedim gözlerimi devirerek.
"Televizyon var, dışarıda hemşireler var ve burada bir sürü bebek var bebekleri seversin sen" dedi Murat.
"Aman ne eğlence" dedi Derin. Murat ona şaşkınlıkla baktığında
"Doğru söylüyor bunların hiçbiri eğlence değil" dedim.
Herkes gözlerini bana dikti sonra ise beni ikna etmeye çalıştılar.♡♡♡
Sabah gözlerimi açtığımda maalesef ki hâla hastanedeydim. Beni el birliği ile ikna etmeyi başarmışlardı aslında burada kalmak istemiyor ve bu kararımın arkasında duruyordum ama önemli olan Umut Lina' nın sağlığıydı, bu yüzden kabul etmiştim.
Veee Semai' nin sıkıcı hayatı başlar. Günlüğüme uzanıp onu alırken günlüğün üzerinde kırmızı zarif kutu dikkatimi çekti ve ikisini alıp önüme koydum şık kutuyu açtığımda içinde çok hoş bir kolye vardı göbeği şiş bir kadın ve göbeğinin üzerinde kocaman yuvarlak bir pırlanta duruyordu.
Üzerinde ise düzgün düz yazıyla
'Bu Dünyanın en güzel ve iyi annesine hediyem karnındaki küçük cadı kıskanmasın doğduğunda o' da bıkacak ben ve hediyelerimden :)'Veee çok beklemiş olsanızda sabrettiniz ve 1 ay boyunca beni beklediniz teşekkür ederim. Bölümü beğendiyseniz alttaki/ üstteki küçük yıldızın rengini değiştirebilirsiniz yorumlarınızı bekliyorum.
Sizce Çağatay Semai' yi rahat bırakacak mı?
Bir daha ki bölümde görüşürüz sizleri seviyorum. ❣😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annemin Kaleminden
Storie d'amoreBitmiş umutlar yeniden umut saçar mıydı çevrene Bitti dediğin yerde yeni bir aşk çalar mıydı kapını Peki ya karnında başka bir adamın bebeği varsa sen gider misin aşka. Bırakır mısın kendini aşkın kollarına... ♡♡♡ Peki başka dertlerle nasıl başa ç...