IV. fejezet

152 12 0
                                    


Vígan szelték a csíkokat az autópályán, elhagyva maguk mellett a roncsokat, és néha láttak egy-egy zombit is, ahogy sétált az út mellett vagy az úton. Gyönyörű volt a táj, Eren élvezte. Kinézett az ablakon, miközben azon merengett, hogy lehet, hogy ilyen luxust megengedhetnek maguknak. Levi lakókocsijában minden megvolt: egész tágas konyha hatalmas hűtővel, ami dugig volt lopott és vadászott kajával, akkora "étkező", hogy az egész csapat elfért az asztal mellett a kanapékon és foteleken. Ráadásnak emeletes ágya is volt a kocsinak, amit azelőtt Levi és Erwin használtak, de a szőke férfi amúgy is folyton panaszkodott a szűkös helyre a szerény 186 cm-ével, így kegyesen átadta az ő presztízsét Erennek. Aki így felkerült a felső ágyra, helyet cserélve Levivel, mivel a női formája miatt kisebb súlyt nyomott alapból. A fürdő mondjuk szűkös volt, de csak hetente egyszer használta Erwin a zuhanyt. Levi és Eren is inkább a kinti friss folyóvíz mellett tette le a voksát.

Erwin hirtelen előre sietett hozzájuk a vezetőtérbe- Levi, szerintem jobb lenne, ha inkább nem a főúton mennénk, hanem van egy leágazás. Azt kéne használnunk.

- Oké- vont vállat a vezető, és körbepislogott, hátha meglátja a táblát, ami jelzi a kijáratot- Eren, figyelj egy táblára, amin ki van írva, hogy kijárat.

Erwin megköszörülte a torkát- Eren, bocsáss meg, ha megbántalak, de tudsz olvasni?

A lány olyan szemekkel meredt fel a szőkére az anyósülésből, hogy valószínűleg még a Sátán is inkább elbújt volna valahova- Attól, hogy apám mit művelt, és egy bunkerben nőttem fel, még tudhatok olvasni! Amúgy, igen, tudok. Egy anatómiakönyvön nőttem fel, amit apámtól loptam.

A szőke férfi zavartan bólogatott, míg Eren előre nem mutatott- Ott a táblátok, ha jól látom.

- Aha, kösz- mondta Levi, és kiindexelt, hogy a többiek is lássák, hogy mire készülnek. Mögöttük amúgy Conniék jöttek a lakókocsijukkal, őket, pedig Jean követte Skoda Yetiében, amelyben egyébként még Hange is utazott.

- Hosszú még az út, igaz?- kérdezte Eren és rápillantott a sofőrre.

- Igen, az.

- Akkor mesélj magadról. Nem ér, hogy ti mindent tudtok rólam, én meg semmit rólatok- húzta fel a lábait, miután kivette őket a bakancsából.

- Hát, hol kezdjem?- sóhajtott Levi, és közben óvatosan kipislogott az útra, nehogy valami az útjukat állja- Idaho államból származok, az apámat elvitte a drog, anyám öngyilkos lett, a nagybátyám felnevelt az unokahúgommal együtt, aki nem a lánya. Amúgy Mikasának hívták, és a hadsereg lőtte le, amikor elhagytuk a szülővárosunkat a problémák kezdetén. Azelőtt, hogy elkezdődött volna a Földön a túlvilági parti autószerelő voltam. Ja, amúgy 27 vagyok. Mit akarsz még tudni? Az első barátnőm nevét?

- Nem, és az se érdekel kit erőszakoltál meg először, úgyhogy ne fáraszd magad- intette le Eren nagylelkűen, mire Levi felnevetett- Várj, ugye nem erőszakoltál meg senkit.

- Dehogy. Úgy nézek ki?

Eren csak a szeme sarkából sandított rá- Meglehet.

Erwin döbbenten nézett rájuk- Apokalipszis közepén leálltok flörtölni? Most komolyan, mik vagytok ti?

Eren ebben a pillanatban ragadta meg az ikerkardjait, amik eddig előtte hevertek az ajtónak támasztva. Feszülten figyelte maga előtt az utat, mivel mozgást látott. Kicsatolta a biztonsági övet, letekerte az ablakot. A kardjai meztelenül csillogtak a sugárzó nap fényében, miközben az egyik elszáradt fa mögül előlépett néhány zombi.

- Gyorsan Levi, hajts!- kiáltotta Erwin, miközben a fekete hajú felsóhajtott- Mi lesz már?

- Semmi nem lesz. Mássz fel, és jelezd a többieknek a hullákat, én meg szlalomozok tovább a közlekedési balesetek között- közölte, és közben oldalra pillantott, ahol Eren már javában gyilkolta és vágta le a közelebb érő holtakat- Nálunk Eren megoldja. Náluk is minden rendben lesz.

- Ha te mondod- mondta Erwin, és elindult fölfelé a kocsi tetejére, ahonnan lejelelhette, hogy mi folyik náluk. Ahogy a biztonsági nyíláson át kimászott, látta, hogy a többiek kicsit lemaradtak, mert a másik lakókocsi kénytelen volt megállni.

- Vissza kell mennünk!- kiáltotta a férfi, miközben visszamászott hozzájuk- Conniék lerobbantak, vagy ilyesmi. Meg kell javítanod a kocsit.

- Oké, ezt meg bezárom, hátha nem tesznek benne kárt, mi? Erre most nincs időnk!- válaszolt Levi, és közben áthajtott néhány útjába kerülő hullán.

Eren felvette a csizmáját, miután visszatekerte az ablakot, amire már is tapadtak a hullák kezei- Oké, akkor a tervem a következő. Van néhány lőfegyverem, melyekkel tudsz fedezni. Én kimegyek megtisztítom a környéket, aztán amíg dús-szemöldök vigyáz a kocsira, te megjavítod Connie és az ágyasa kocsiját. Oké?

- Oké, a dús-szemöldök még illik Erwinre- utalt Levi a férfi nevetségesen nagy szemöldökére-, de hogy lett Sasha Connie ágyasa?

- Apám tanított beszélni. Anyámat fejőstehénnek hívta- mosolygott gúnyosan Eren, majd kiskaliberű lőfegyvereit előkészítve hátrament oda, ahol az előbb Erwin mászott ki. Hamar kikászálódott, és elővette az ikerkardokat. Levi egy távcsöves puskát (Barrett M107) vett elő, és feladta Erennek, majd utána ő is kimászott. Kitámasztotta azt, hogy védeni tudja a leragadt kocsit, majd Eren leugrott a földre, kapásból 3 élőholttal végezve.

Ügyesen szlalomozva vagdalta az útjába kerülőket, egyetlen egy percig sem állt meg. Játszi könnyedséggel pattant fel az útjába kerülő összetört kocsikra, hogy aztán onnan irtsa az elé kerülőket. Pár perc alatt végeztek, főleg, mivel Levi fentről elég sokat leszedett, akikkel Eren nem tudott foglalkozni. Végül mindegyik "támadót" elintézték, így Erwin megkapta a figyelő állást Levi lakóautójának tetején, Connie a sajátjára telepedett fel, Jean és Hange kifosztották a balesetet szenvedett autókat, miközben a volt autószerelő nekilátott helyrepofozni a másik autót.


ÉletWhere stories live. Discover now