Απο τα 5 μου περναγα δυσκολα. Τα ειχα συνηθισει πια. Εχω φτασει 17 χρονων και ολα πανε στραβα.Εχω χασει πολλα αγαπημενα προσωπα. Τους θετους γονεις του μπαμπα μου, θειους, θειες της μανας μου που τους ειχα αδυναμια.Πολλους φιλους που για καποιο λογο δεν τους εκανα. Πολλα μαχαιρια στη πλατη μου. Ουτε συλλογη να εκανα. Δεν ξερω ουτε ποια ειμαι ουτε που παω. Ναι οκ. Ξερω οτι ειμαι η Χριστινα αλλα ποια ειναι η Χριστινα; Με επιασε το φιλοσοφικο μου παλι και θα παω ξανα αδιαβαστη αυριο. Τελεια. Φτου. Γραφω και αρχαια αυριο. Πω, πω δεν ξερω τιποτα. Και μπορει να εξεταστουμε και μαθηματικα κατευθυνσης. Πωωωω. Σιγα μη διαβασω βαριεμαι. Αυριο εχω εννιαωρο. Ηθελα μουσικο βλεπεις. Για να δω το προγραμμα. Πρωτη ωρα κατευθυνση,δευτερη γεωμετρια,τριτη αλεγεβρα...(θα πιξω παλι),τεταρτη υπολογιστες, πεμτη και εκτη μουσικα συνολα ( πωωω πρεπει να αντικρισω παλι τη φατσα του χοντρου μαεστρου; Παλι μαζι μου θα τα βαλει. Το συνηθιζει τα τελευταια 2 χρονια). Και τις τρις τελευταιες ωρες βιολογια χημεια και γυμναστικη. Μαλιστα. Ας δω μην εχω κανενα μηνυμα. Πφφφ...σιγα μην ειχα. Ωχ. Messenger. Α.. Η ομαδικη της ταξης ειναι παλι. Πφφφφφ. Forever alone. Δεν εχω φιλους. Ας στειλω σ' αυτη την καθυστεριμενη την Penny.
~Ακουγεται η φωνη της Κατερινας~
- Χριστιναααα! Παιδι μου εχεις φροντηστιριο. Θα αργισεις.
- Καλα ρε μανα. Σε μια ωρα εχω. Θα παω.
-Αγγλικα για αυριο διαβασες. Δινεις proficiency σε λιγους μηνες.
- Το λεξιλογιο δεν το εχω κανει καλα αλλα εκανα τις ασκησεις. Τα αλλα αυριο. (Ουτε καν. Τιποτα δεν εχω κανει. Σιγαα μωρε θα τα κανω αυριο πριν το μαθημα) Θα προλαβω μην ανησυχεις. Ολα υπο ελεγχο.
- Το ελπιζω αυτη τη φορα.
- Να σου πω θα εχεις κανενα μαθημα πιανου σημερα.
- Ναι εχω. 3 παιδια νομιζω σημερα.
- Παλι δεν ερχονται ολοι ε;
- Αφου ξερεις ο κοσμος δεν εχει λεφτα πλεων. Δυσκολος και αυτος ο μηνας. Ο μισθος απο το σχολειο φτανει μονο για να πληρωσω τους λογαριασμους. Αν δεν βαλει ο πατερας σου τη διτροφη και αυτον τον μηνα θα εχουμε θεμα.
- Καταλαβα. Παλι δεν θα πας σουπερ μαρκετ.
- Ρε Χριστινα τι να κανω; Χρειαζεσαι κατι;
- Γαλα αν μπορουμε να παρουμε και κατι για να μου δινεις στο σχολειο.
-Ενταξει. Τωρα που θα πας φροντιστηριο να σου δωσω τα λεφτα να πας να παρεις.
-Οκ. Περασε η ωρα ομως πρεπει να πηγενω.
-Μεχρι τι ωρα εχεις;
- 21:30
- Ενταξει. Παρε λεφτα και θελω τα ρεστα.
- Bye.
YOU ARE READING
Made For You (Girlxgirl)
Teen FictionCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...