Δεν ξερω πως τα ειπα ολα αυτα. Αλλα ελεος πια. Ολο εϕταιγα χωρις να χω κανει τιποτα. Την πρωηγουμενη χρονια λοιπων ημουν κολλητη με δυο κοριτσια απο την ταξη της Ειρηνης. Την Ελενη και την κολλητη της την Μαιρη. Καποια στιγμη ομως που η Ελενη και γω ημασταν πολυ κολλητες και ειχαμε παραμερησει λιγο την Μαιρη αυτη αποϕασισε να βγαλει ϕημες για μενα και να της μεταδωσει σε ολο το σχολειο. Ελεγε οτι ημουν ανωμαλη και οτι συμβουλεβομουνα την καθηγητρια της θεατρικης αγωγης του σχολειου που τελει και χρεη ψυχολογου. Ετσι ολα τα τοτε μικρα της πρωτης γυμνασιου με ειχαν ως την ανωμαλη του σχολειου. Πραγμα που δεν ηταν αληθεια. Προϕανως η Ειρηνη μιλησε με την Μαιρη και οτι της ειπε αυτη το πιστεψε. Σκατα ϕιλη ηταν. Στενοχωριθηκα γιατι την αγαπουσα αλλα δεν προλαβα να πληγωθω οπως τις αλλες ϕορες. Την ιδια μερα πηγα ϕροντηστιριο και δεν συμμετειχα καθολου. Ημουν στεναχωριμενη που εχασα για αλλη μια ϕορα την κολλητη μου. Μια ζωη τα ιδια. Κανω μια ϕιλη, μου παιζει πουστια, πληγωνωμαι πολυ και παλι απο την αρχη. Το επομενο πρωι καθησα με την Λιζα οπως καθε μερα. Η Λιζα ειναι λεσβια. Εχει θεματα γιατι γουσταρει την κοπελα του καλητερου της ϕιλου. Πακετο. Με ειχε κανει να καταλαβω οτι δεν ειμαι οσο straight ηθελα να πισω τον εαυτο μου οτι ειμαι. Απο μικρη ημουν αγοροκοριτσο. Εκανα παρεα με αγορια, βασανιζα τις κουκλες που μου επερνε η μανα μου μαζι με τον ξαδερϕο μου τον Τολη και τρελενομουν να παιζω με τα αυτοκινητακια και τα nerf που μου επερνε ο μπαμπας. Του ειχα πολυ αδυναμια γιατι τον εβλεπα σπανια. Ντυνομουν με αγοριστικο στυλ, συχαινομουν το ροζ σε σημειο να μην μπορω να ακουμπισω οτι ηταν ροζ ( σαν τα τριχρονα στο νηπειο που λενε "το ροζ ειναι κοριτσιστικο χρωμα και το μπλε αγοριστικο") Ετσι και γω. Απεχθεια στο ροζ. "Ειναι κοριτσιστικο" ελεγα. Η μανα μου ειχε ϕρικαρεια στην ιδεα οτι ημουν αγοροκοριτσο. Θυμαμαι τοτε που ο μπαμπας μου πηρε παγουρινο spaiderman και ολα τα κοριτσια με κοιτουσαν περιεργα. Βασικα και γω τα κοιταουσα περιεργα. Αν με πιανετε.. Τουλαχιστων απο το γυμνασιο δεν ειχα παντα μονο ϕιλικες διαθεσεις. Και καπως ετσι κολλησα με τη Λιζα. Φιλες. Μονο ϕιλες. Σαν αδελϕες ενα πραγμα. Με την Λιζα και την Αρτ ειχαμε ενα συγκροτιμα, το λεγαμε REVOLUTION. Εγω drums, η Λιζα μπασο και η Αρτ κιθαρα. Οχι οτι ειχαμε κανει ποτε προβα αλλα ετσι για να λεμε οτι ειχαμε μπαντα. Τους ειχα τυπωσει και μπλουζακια για ϕιγουρα. Ετσι αϕου η Ειρηνη δεν με ειχε βοηθησει στο προβλημα μου αρχησα να λεω την ιστορια στη Λιζα.
- Λοιπων. Περσι το καλοκαιρι η γυναικα του πατερα μου εμεινε εγκυος.
-Μαλιστα.
- Αλλα ξαϕνικα της ηρθε η διαθεση να το πω, αρνηση για να αναλαβει τις εϕθηνες να το πω; Τελος παντων τον κερατωσε. Βασικα περιπου. Τον χωρισε και τα εϕτιαξε με αλλον χωρις να το προχωρισει. Ο πατερας μου ηταν χαλια.
- Πλακα κανεις. Πακετοοοο.
-Για να μη στα πολυλογω τωρα αυτη ξαναειναι με τον πατερα μου και η αδερϕη μου ειναι 5 μηνων. Τον Σεπτεμβρη θα την βαϕτισουμε Βασια.
- Πω ϕιλε γιατι δεν μου εχεις πει τιποτα τοσο καιρο;
-Δεν ειχα μιλησει σε κανεναν..
- Γιατι ρε χαζο;
-Δεν ειναι αυτο το βασικο προβλημα.
-Εχει κι αλλο;
- Τωρα αρχιζει...
- Ο πατερας μου δεχτηκε να μου πληρωσει τα σιδερακια με την προϋποθεση να μην συμμετεχει σε οτι αλλο χρειαστω μεχρι την ενηλικιωση μου. Δηλαδη αμα πεσω και σπασω τωρα το κεϕαλι μου, ο πατερας μου θα με εχει χεσμενη. Μιλαγε με την μανα μου και ειπε οτι δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει διατροϕη αϕου το δικαστιριο το απαλλαξε απο αυτο.ΕΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΡΕ! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΓΑΜΩ?
- Σορυ που θα το πω ετσι, αλλα, ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Ή ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ;
- Το δευτερο.
- Χαχαχαχαχαχα
-Χαχαχαχααχαχαχα
- Δεν ξερω ρε....τι να κανω;
- Πϕϕϕϕ...δυσκολο.
- Εμενα μου λες. Μια ζωη μονο την παρτη του κοιταει. Και μονιμως τσακωνεται με τη μανα μου. Και το παιζει κακομοιρης αλλα στην πραγαματικοτητα εχει πολλα λεϕτα.
- Τι δουλεια κανει ο πατερας σου;
- Δεν ξερω, ειπα σιγα με σκημενο κεϕαλι
- Τι εννοεις δεν ξερεις;
- Δεν μου λεει...
- Α...γιατι;
- Για να μην μαθω οτι βγαζει λεϕτα και τα διεκδικησει η μανα μου στο δικαστηριο ϕανταζομαι..
- Μαλιστα. Θα δουμε τι θα κανουμε.
YOU ARE READING
Made For You (Girlxgirl)
Teen FictionCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...