~She doesn't want me~

115 10 0
                                    

Το τραγουδι κολλαει απολυτα. Δεν μπορουσα να μην το βαλω. Ελπιζω να σας αρεσει το παρτ. Enjoy..



Εκλεγα ακετη ωρα μεχρι που με πηρε ο υπνος. Την ειδα στο ονειρο μου. Μαζι μου. Οπως ηθελα να ειμαστε. Ολη μερα αγκαλια. Εχω μια δικη μου θεωρια για τη σχεση των παραμυθιων με την πραγματικοτητα. Για καθε κοριτσι υπαρχει ενας πριγκιπας. Μπορει να μην ερχεται πανω σε ασπρο αλογο και να μην μπορει να μην ειναι πολουσιος για να σου αγορασει παλατια αλλα θα σ' αγαπαει με ολη του την καρδια. Το αδικο ειναι οτι στην πραγματικοτητα ο πριγκιπας μερικες φορες γεννιεται σε λαθος σωμα. Ετσι εγινε και με εμενα και την Στελλα. Ηταν η πριγκιπισσα μου. Μονο που αυτη δεν με ειδε ποτε σαν τον πριγκιπα της. Πως να το δει αλλωστε; Αφου της αρεσουν τρεις απο την προπονηση. Ουτε ενας, ουτε δυο. Τρεις παρακαλω πολυ.... Πφφφφ δεν εχω ελπιδες. Στον υπνο μου ομως ηταν δικια μου. Μονο δικια μου. Με ξυπνησε το κουδουνι. Ειχε ερθει το πρωτο μαθημα της μανας μου για σημερα. Γυρησα πλευρο και ξανα εκλεισα τα ματια μου. Ημασταν ακομα καθησμενες επανω στο θρανιο μου και εγω την ειχα παρει αγκαλια απο πισω. Μου ελεγε πως μαγαπαει και πριν προλαβω να απαντησω "Και γω σαγαπαω μωρ..." ειχε γυρησει και με ειχε φιλησει. Ποσο ηθελα να ειναι αληθεια ολο αυτο. Εκει ξυπνησα. Ειχε παει εξι η ωρα. Σηκωθηκα και εστειλα μηνυμα στην Penny. Μετα καθησα στο γραφιο μου και κοιταξα να διβασω κατι για την επομενη μερα. Μπορει οι εξετασεις να τεκειωσαν αλλα τα θερινα μαθηματα του φροντιστηριου θα τελειωναν μεσα Ιουλιου. Δεν μπορουσα να συγκεντρωθω. Μου ερχοταν συναιχεια η εικονα της στο μυαλο μου. Το βλεμα της καθε φορα που ημασταν σε αποσταση αναπνοης. Αυτη η ελξη που υπηρχε καθε φορα. Δεν γινεται να την ενοιωθα μονο εγω. Ειναι αδυνατον.  ΟΧΙ. ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ. Ελεγα στον εαυτο μου. ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ. ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ. ΟΣΑ ΓΚΡΑΦΦΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΣΟΥ. ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΦΙΛΗ. Ειπα, και παλι μου ξεφυγαν δακρυα χωρις να το καταλαβω. Ααααα! Χριστινα εγινες κλαψιαρα...δεν μαρεσει αυτο..... Συνελθε. Που πηγε η περιφανια σου ε; Καταλαβα, περιπατο.... Πανε πια τα "Οι αντρες δεν κλενε".....

Στελλας POV:

Οσο καιρο κανω παρεα με τη Χριστινα ειναι υπεροχα. Μου μιλαει τοσο γλυκα και ειναι η μονη που μου δειχνει με πραξεις πως μαγαπαει. Ειναι σπανιο πλασμα.Αυτο που με τρομαζει ειναι αυτο που νιωθω. Καθε φορα που ειμαστε μονες μας η καρδια μου χτυπαει αφυσικα γρηγορα... Ουτε οταν ειμαι μαζι με τα αγορια που γουσταρω δεν κανει ετσι. Την πειραζω συναιχεια γιατι μου ειχε πει οτι γουσταρει τον Κωστα. Ετσι πεταω συναιχεια υπονοουμενα. Χαχαχαχα. Αμεσως τα πιανει. Ειναι μερικες απο τις φορες που μειναμε μονες μας που ημασταν τοσο κοντα σε αποσταση αναπνοης. Εκει η καρδια μου ειχε τρελαθει εντελως. Η μυρωδια του αρωματος της με ειχε παρασυρει και ετσι εκλεισα τα ματια μου"Κανε κινηση" Σκεφτηκα. Δεν εκανα ομως αφου θελει τον Κωστα. Απαπαπαπα. Δεν υπαρχει περιπτωση να τη θελω. Αφου μαρεσουν ο Δημητρης , ο Φανης και ο Γιαννης απο την προπονηση. Ιδικα μετα απο αυτη τη μαλακαια που ειπε για την αυτοκτονια. Ουτε που θα της ξαναμιλησω. Δεν ειναι η μονη που περασε δυσκολα. Και μεις πονεσαμε αλλα δεν κανουμε και ετσι. Τοσοι με ξεγραψαν. Θα το κανω και γω μια φορα. Μα πως το κανουν αυτο ιδικα οταν εισαι τρελα ερωτευμενος μετ τον αλλον. Οχι!Θα τη βγαλω απο το μυαλο μου. Για να πω την αληθεια καθε φορα που θα μπαινω σχολειο και θα βλεπω τα γκραφιτι της θα λιωνω. Αλλα εχω τρεις μηνες να το ξεπερασω.
Καθησα για λιγο στον καναπε για να δω τηλεωραση αλλα μεχρι και αυτο Χριστινα θυμιζει. Βλεπαμε καποτε τις ιδιες σειρες και τις σχολιαζαμε μεσω τσατ. Αχχχ..Πρεπει να απομακρυνθω. Οσο πιο γρηγορα γινεται. Με την πρωτη αφορμη. Ηθελω τοσο πολυ να απαντησω σε ολα αυτα τα μηνυματα που εστελνε. Καθε μερα ηταν εκει και εστελνε. Πραγμα που σημαινει οτι με σκεφτοταν. Ισως ειχε ανησυχησει. Πφφφ. Σετλλα βγαλ' την απο το μυαλο σου. Σε βλεπει σαν φιλη. Ξεκολλα. Πως μου περασε εμενα η ιδεα απο το μυαλο οτι μπορει να ειμαι λεσ.... Ουτε να το πω δε θελω. Οχι Στελλα εισαι στρεϊτ και δεν θες τη Χριστινα. Ακομα και αν λιωνεις με αυτο που λεει, λατρεβεις τον τροπο που σου δειχνει ποσο σ'αγαπαει και η καρδια σου χτυπαει σαν τρελη καθε φορα που τη βλεπεις και νιωθεις πως πετας καθε φορα που σε παιρνει αγκαλια χωρις να το καταλαβεις. Ακομα και αυτο που νομιζω οτι παει να με γαργαλησει στα πλερα και τελικα με παιρνει αγκαλια ειναι υπεροχο. Το μισω το γαργαλημα. Μα λατρυω την αγκαλια της. Τι; Κλαιω.... Γιατι κλαιω. Ποτε αρχησα να κλαιω και δεν το καταλαβα; Και αυτο το κενο που νιωθω τι ειναι; Μου λειπει...μου λειπει τοσο πολυ.

Κανενος POV:

Τα δυο κοριτσια ηταν ξαπλωμενα η καθε μια στο κρεβατι της και εκλεγαν. Καποια στιγμη τις πηρε ο υπνος. Η τελευταια φραση και των δυο ηταν.      "Γιατι να μην με θελει;" Στις μερες πο ακολουθησαν η Χριστινα ετσειλε μηνυμα στη Στελλα οτι δεν αντεχει αλλο αυτη την κατασταση καιβοτι θελει να τα βρουνε. Η απαντηση της Στελλας ηταν οτι μια φιλικη σχεση πρεπει να ευχαριστει και τους δυο και οτι αυτη καταπιεζοταν και ενιωθε αβολα. Ετσι της ζητησε να τελειωσουν οτι ειχαν. Εκεινο το βραδυ ειχαν ερθει η κολλητη της μητερας της Χριστινας  με τον γιο της και η αδερφη της με τον John γιατι κοντεβαν τα γεννεθλια της και ειχαν ερθει για ειπσκαψη. Εκεινο το βραδυ ολη η παρεα ξεκινησε να πινει σαμπανια λογω γιορτης και ετσι η Χριστινα ειπιε. Ειπιε πολυ. Μετα η παρεα το γυρισε σε κρασι και η Χριστινα ειπιε και απο αυτο. Σε καποια φαση αρχισε να ζαλιζεται. Δεν το ειπε ομως σε κανεναν. Ετσι η μητερα της της ειπε να παει να φερει σουβλακια σε ολους απο το σουβλαντζιδικο της γειτονιας. Στο δρομο ζαλιζοταν και παραπατουσε. Οταν γυρισε επαιξαν ολοι μαζι οικογεννιακα επιτραπεζια και αρχισαν να γελανε ολοι μαζι. Το κλιμα φορτιστικε. Μολις εφυγαν ολοι η Χριστινα χαθηκε μεσα στη μουσικη που εβαλε στο κινητο της. Και εκλεγε σιωπιλα. Για να μην την καταλαβει η μανα της. Ετσι την πηρε ο υπνος. Την επομενη μερα ηταν χαλια αλλα μετα απο λιγες μερες ηταν προσπαθησε να ειναι καλυτερα. Ηαταν και τα γεννεθλια της. Ποσο θα ηθελε να της στειλει η Στελλα χρονια πολλα. Ανοιξε τη συνομιλια τους για να δει παλια μυνηματα  μονο που ειδε οτι η Στελλα την ειχε μπλοκαρει. Ετσι απογοητευμενη πηρε τηλεφωνο την Penny να της το πει. " Γαμωτο. Γιατι να μην με θελει;" Της ειπε. Μονο που δεν ηξερε οτι και η Στελλα το ιδιο αναρωτιωταν...

Αυτο ηταν και για σημερα. Ελπιζω να σας αρεσε. Πατηστε αστερακι και αφηστε σχολιο αμα θελετε. Τα λεμε στο επομενο.Bye!

Made For You (Girlxgirl)Where stories live. Discover now