Γεια σας παλι. Ειχα χρονο και ειπα να ανεβασω αλλο ενα για να μην μεινετε πολυ σε αγωνια. Αλλο ενα πολυ ωραιο παρτ. Ελπιζω να σας αρεσει...Enjoy!
Στελλας POV:
Ανοιξα την πορτα και αυτο που ειδα μονο room serviece δεν ηταν. Ηταν η Χριστινα αλλα δεν μου εκανε εντυπωση αυτο. Η ανεση της μου εκανε εντυπωση και κατι κραταγε πισω απο την πλατη της..
Χριστινα: Γεια σου μωρο μου.
Ειπε και με φιλησε. Μπηκε μεσα και καθησε στο κρεβατι. Ειπα να το παιξω λιγο δυσκολη.
Στελλα: Χριστινα τι θες εδω; Που βρηκες σε ποιο ξενοδοχειο μενω;
Χριστινα:Πρωτων δυο ξενοδοχεια εχει ολα κι ολα το χωριο και δευτερων...οποιος ενδιαφερεται ψαχνει και οποιος ψαχνει βρησκει.Ειπε και χαμογελασε. Ηθελα να πεσω πανω της και να αρχισω να τη φιλαω αλλα κρατηθηκα. Επρεπε να το παιξω λιγο δυσκολη ακομα. Ειναι να μην αρχισει τις γλυκες. Αμα τις αρχισει θα λιωσω χωρις να το καταλαβω.
Χριστινα: Λοιποοον. Πως και δεν ηρθες στο παρκο;
Στελλα: Καθομουν στο ποταμι και σκεφτομουν και σε ειδα με εναν τυπο να κρατιεστε χερι χερι και μετα αγκαλιαστηκατε κι ολας...
Χριστινα: Μωρο μ να σου εξηγη..
Στελλα: Μη με διακοπτεις! Μετα σε ειδα και με τη Μαιρη. Και δεν με πειραξε τοσο που σε φιλησε. Αλλα το οτι οχι μονο δεν τραβηχτηκες αλλα το οτι την φυλησες και συ μετα. Τι τρεχει Χριστινα; Με ξεγραψες λογω της Μαιρουλας;Ερχοτανε σιγα σιγα προς το μερος μου.
Χριστινα: Θα με αφησεις να σου εξηγησω;
Στελλα: Σ'ακουω.Με φιλησε με παθος.
Χριστινα: Ακουσες;
Στελλα: Οχι.. Για ξαναπες το μου λιγο.Μεξαναφιλησε πιο εντονα αυτη τη φορα.
Χριστινα: Εγινε ξεκαθαρο τωρα ποιον θελω;
Στελλα: Εγινε αλλα ακομα θελω να μου εξηγησεις καποια πραγματα.Ειχε ολη την ωρα το δεξι της χερι πισω απο την πλατη της. Με παραξενεψε αρκετα.
Χριστινα: Λοιπον. Αυτο το αγορι που μας ειδες μαζι ειναι ο Γιαννης. Με τον Γιαννη μεγαλωσαμε μαζι και ειμαστε πολυ καλοι φιλοι και μακρινα ξαδερφια.
Στελλα: Αυτο με το οτι ειναι ξαδερφος σου μαρεσε αρκετα μπορω να πω. Αν ηταν μονο φιλος σου θα ανησυχουσα.
Χριστινα: Ρε αγαπη μου τωρα μολις δεν σου εδιξα οτι εσενα θελω;
Στελα: Αστα αυτα. Με την Μαιρη τι εγινε; Γιατι την φιλησες;ξ
Χριστινα: Με ειχες παρει απο πισω κανονικοτατα ε;
Στελλα: Ναι. Αλλα απαντησε μου σε αυτο που σε ρωτησα!
Χριστινα: Δεν ξερεις ποσο με αναβει που ζηλεβεις...
YOU ARE READING
Made For You (Girlxgirl)
Teen FictionCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...