~ We made it!~

226 13 6
                                    


Αυτο το παρτ ειναι bonus. Απλα το ειχα ετοιμο και ειπα να το ανεβασω. Ας πω τωρα για το τραγουδι. Αυτο το τραγουδι ειναι αλλο ενα που το κατεβασα απο την πρωτη φορα που το ακουσα. Κολλαει με το παρτ αλλα υπαρχει κι αλλος λογος που το βαζω;) Απλα ταιριαζει οχι μονο η μουσικη αλλα και οι στιχοι του με το παρτ και εκει που εκανα την ερευνα μου για το ποιο τραγουδι να βαλω μου εσκασε αυτο στο μυαλο. Επλιζω να το πετυχα;)....Enjoy!



Χριστινας POV:

Δεν μπορουσα να κοιμηθω. Δεν ειχε και νοημα. Σε λιγο ξημερωνε.Σκεφτομουν τη φατσα των δικων μας αν ολα πηγεναν καλα. Καποια στιγμη πρεπει να με πηρε ο υπνος. Κοιταξα το ρολοϊ. Ειχε παει 10. Εβαλα την τζιν βερμουδα μεχρι το γονατο που φοραω καθε μερα με μια μπλουζα ο,τι να ναι. Συνηθως ψωνιζω απο τα αντρικα. Στα γυναικεια ειναι ολα πολυ....ροζ και κοριτσιστικα και ετσι. Οχι οτι δεν εχω και τετοια ρουχα. Οταν θελω να βγαλω τη θυληκη μου πλευρα το καταφερνω παντα με επιτυχεια. Εβαλα τα σταρακια μου και κατεβηκα στην κουζινα.

Κατερινα: Που πας;
Χριστινα: Στου μπαμπα και θα σε περιμενω εκει. Στις 12 να εισαι εκει.
Κατερινα: Τι μας θες; Ξερεις οτι θα σφαχτω παλι με τον πατερα σου. Για να μην μιλησω για την Ιωαννα.
Χριστινα: Δες τη θετικη πλευρα. Θα σου γνωρισω τη Βασια.
Κατερινα: Καλα θα ερθω...ειμαι περιεργη να δω τι μας θες.
Χριστινα: Αντε παω.

Πφφφ...το σπιτι του πατερα μου ειναι μακρια και ετσι πηρα λεωφορειο. Οταν εφτασα μπηκα μεσα και πριφανως ετρεξα να παρω αγκαλια τη Βασια. Μου ειχε λειψει τοσο πολυ. Ειχε μεγαλωσει. Τη θυμωμουν πολυ πιο μικρη. Δεν ειχε παχυνει πολυ γιατι ειχε παρει πολυ υψος. Αλα τα μαγουλα της ηταν για φαγωμα. Χαιρετησα τον μπαμπα και την Ιωαννα και εφτιαξα στη μικρη να φαει. Αφου την ταϊσα την κραταγα αγκαλια και την χτυπαγα απαλα στην πλατη να ρευτει. Καθομασταν μπροστα απο το παραθυρο και κοιταγαμε εξω. Χτυπησε το κουδουνι και η Ιωαννα ανοιξε. Μπηκε μεσα η Στελλα και οι δικοι της αλλα εγω δεν τους καταλαβα και συνεχισα να κανω βλακειες στη μικρη για να γελασει. Η Στελλα ηρθε απο πισω μου και με πηρε αγκαλια.

Στελλας POV:

Τι να εχει βαλλει παλι στο μυαλο της; Ημουν σιγουρη ομως οτι θα τα καταφερει. Μπηκα με τους γονεις μου στο αυτοκινητο και πηγαμε στο σπιτι του πατερα της οπως μας ειχε πει.οταν μπηκαμε μεσα ειδα τη Χριστινα με την 8 μηνων αδερφη της αγκαλια να κοιτανε προς τα εξω και να της κανει βλακειες για να γελασει.  Ηταν τοσο τρυφερη εικονα. Πηγα απο πισω της και την πηρα αγκαλια. "Να κανουμε και κανενα δικο μας. "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Made For You (Girlxgirl)Where stories live. Discover now