~ My heart belongs to you~

137 8 21
                                    

Αλλο ενα παρτ γεματο εξελιξεις και ανατροπες.. Το τραγουδι το αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που το ακουσα και κολλαει πολυ με το παρτ.Εψαχνα μερες να το βρω γιατι μου ειχε κολλησει και δεν θυμωμουν τον τιτλο. Ελπιζω να σας αρεσει. ENJOY!

Στελλας POV:

Μπηκε η μανα μου μεσα και με κοιταγε με ενα υφος λες και εκανα εγκλημα. Ειπα να το παιξω χαλαρη. Την Χριστινα ομως για μια στιγμη την ελουσε κρυος υδρωτας. Ετσι ειπα να το παρω πανω μου.

Στελλα: Καλημερα μανουλα. Πως και ετσι νωρις; Νομιζα θα φευγαμε μεσημερι..
Μαμα Στελλας: Παλι καλα λοιπον που ηρθα νωριτερα! Πανω στην ωρα. Μαζεψε τα πραγματα σου και φευγουμε. ΤΩΡΑ!
Στελλα: Καλα μανουλα μη φωναζεις. Θα τα μεζεψω με τη Χριστινα για να κανω πιο γρηγορα. Πηγενε εσυ κατω και θα ερθουμε σε λιγο.
Μαμα Στελλας: Εγω μονη σου με αυτην δεν σε ξανα αφηνω. Και θα σε παρακαλουσα κοριτσι μου να φυγεις και να μην ξανα ενοχλησεις την κορη μου.
Στελλα: ΜΑΜΑ!
Μαμα Στελλας: Δεν ακουω κουβεντα! Φυγε κοπελα μου σε παρακαλω!

Δεν ξερω πως το εκανε αυτο η Χριστινα. Παιζει να θελει παρα πολυ θαρρος. Με πλησιασε και μου επιασε το χερι. Κοιταχτηκαμε και μετα εγινε αυτο.

Χριστινα: Εγω τωρα να φυγω γιατι πρεπει να μαζεψω και γω τα πραγματα μου. Απο την ζωη τη Στελλας ομως δεν θα φυγω. Και δεν θα φυγω γιατι ειναι ξεχωριστη για μενα και την αγαπαω. Δεν νομιζω να την αγαπησει ποτε κανεις περισσοτερο απο μενα. Και επιδη ξερω οτι και εκεινη μαγαπαει οσο και γω ο,τι και να κανετε δεν θα καταφερετε ποτε να μας χωρισετε. Καταφερα να αντιμετωπισω ολοκληρη τη ομοφοβικη κοινωνια. Εσπασα στο ξυλο ατομο που παραλιγο να τη βιασει.Δεν θα κολλησω τωρα σε εσας.... Μπορω να ειμαι απεναντι σε ολον το κοσμο. Αρκει να εχω τη Στελλα διπλα μου...

Ειχα μεινει. Και εγω και η μανα μου. Μετα μου εσφιξε το χερι, με φιλησε και εφυγε. Η μανα μου της ανοιξε την πορτα. Πριν βγει εξω γυρησε και μου ειπε. "Εμεις Στελλα θα τα πουμε μετα...." και μου εκλησε το ματι..
Μαλακα μου.... Ειχα λιωσει. Μολις εκλησε η πορτα επεσα στο κρεβατι και ειπα " Αχ την αγαπαω".

Η μανα μου ειχε κατσει σε μια καρεκλα. Ειχε ασπρισει. Μετα ηρθε και με τραβηξε απο το αφτι.

Μαμα Στελλας: Δεν σε μεγαλωσα εγω με αρχες για να γινεις ανωμαλη! Μαζεψε τα πραγματα σου γρηγορα και παμε σπιτι. Το απογευμα περιμενουμε τους συνεργατες του πατερα σου. Θα φερουν και τον γιο τους.
Στελλα: Και μενα τι με ενδιαφερει αυτο;....
Μαμα Στελλας: Θα σε ενδιαφερει μολις δοσουμε λογω οτι θα παντρευτειτε στα 18.
Στελλα: Μαμα τι λες; Ο γιος των Παπαδοπουλων ειναι κοντος,με σιδερακια,αθλιο ντυσιμο,αθλιο χιουμορ,ειναι σπασικλας και μεχρι πριν μια βδομαδα τον κραζαμε μαζι...
Μαμα Στελλας: Αυτο ακριβος. Θα εισαι με τον Φιλοκτημων για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Ειναι καλο παιδι και ξερουμε την οικογεννεια του. Θα τον αγαπησεις στην πορεια. Και εχει και ενα βασικο υπερ.
Στελλα: Οχι. Δεν εχει τιποτα καλο επανο του.
Μαμα Στελλας: Και ομως εχει. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ!

Made For You (Girlxgirl)Onde histórias criam vida. Descubra agora