Δεν νομιζω να αργησα; Το παρτ ειναι μεγαλο και εχει πολλες εξελιξεις. Το τραγουδι κολλαει αρκετα. Ελπιζω να σας αρεδει. Enjoy!
Χριστινας POV:
Αφου δεν ανοιξε κανεις πηγα για να ανοιξω εγω. Τα ματια μου ηταν κοκκινα απο το κλαμα. Τα σκουπησα και ανοιξα την πορτα. Δεν πιστεβα στα ματια μου. Δεν μπορει να ηταν αληθεια αυτο που εβλεπα εκλησα την πορτα και ετριψα τα ματια μου. Δεν ειναι δυνατον. Θα εχω παρεσθησεις. Ειχα πιει κι ολας λιγο μπορει ναι ειναι και απ' αυτο. Ετρεξα και εριξα λιγο νερο στα μουτρα μου.Μετα ξανα ανοιξα τη πορτα... Κι ομως ηταν αληθεια.
Χριστιτινα: Στελλα τι κανεις εδω; Βασικα πως βρηκες που μενω; Ουτε που ημουν δεν ηξερες.
Στελλα: Ηξερα οτι ησουν στο χωριο. Επισης ολοι ξερουν που πας διακοπες. Και στην τελικη οποιος ενδιαφερεται ψαχνει και οποιος ψαχνει βρισκει.
Χριστινα: Μαλιστα. Το εχεις φιλοσοφισει βλεπω. Περνα μεσα. Μη στεκεσαι.
Στελλα: Χριστινα βρωμας αλκοολ. Ποσο ηπιες;
Χριστινα: Μπαααα. Οχι πολυ μαμα...Ειπα ειρωνικα.
Στελλα: Ελα να σου φτιαξω ενα καφε.
Χριστινα: Δεν θελω να μου φτιαξεις καφε. Εσενα θελω. Και δεν ηπια πολυ. Μονο δυο μπιρες. Δεν ειχαμε τιποτα αλλο.Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω αναφερει μια μικρη λεπτομερεια. Δεν σας ειπα τον ακριβη λογο που τσακωθηκαμε. Περσυ το Πασχα γνωρισα μια κοπελα τη Μαιρη. Με τη Μαιρη μιλαγαμε τσατ και μπορω να πω οτι της την επεφτα λιγο. Καλα ενταξει πολυ. Αλλα δεν ειχα γνωρισει τη Στελλα τοτε. Τη μερα που μιλαγα λοιπων με τη Στελλα με βιντεο κληση στο viber μιλαγα ταυτοχρονα και με τη Μαιρη στο messenger mε μηνυματα. Και την ωρα που προσπαθουσα να πισω τη Στελλα οτι την αγαπαω εγω πιο πολυ....καταλαθος την ειπα Μαιρη. Το ξερω δεν σωζεται αλλα δεν θα εμεναν εκει τα πραγματα. Εκεινη την μερα ηταν ολα εναντιων μας...
Στελλα: Μαλιστα. Μονη σου τις ηπιες τις μπιρες ή μηπως ηρθε και η Μαιρη να σου συμπαρασταθει;
Χριστινα: Στελλα μην το κανεις αυτο.Και εκεινη τη στιγμη μπηκε η Μαιρη να μου πει οτι με γουσταρει. Αυτο το κοριτσι τις πιο λαθος στιγμες εμφανιζεται.
Χριστινα: Μαιρη να σου συστησω την κοπελα μου.
Μαιρη: Fuck. Μαλακια εκανα ε;
Χριστινα: Κοιτα. Θα μιλησουμε μετα. Δεν ειναι η καταληλη στιγμη.
Στελλα: Οχι καλε! Ασε το κοριτσι να σου μιλησει. Εγω ετσι και αλλιως εφευγα... Αντε bye Χριστινα..
Χριστινα: Οχι Στελλα δεν εχεις να πας πουθενα. Θα κατσουμε να λυσουμε αυτη την παρεξηγηση.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Made For You (Girlxgirl)
Genç KurguCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...