Γεια σαας. Το τραγουδι κολλαει οπως παντα τελεια με το παρτ. Αυτη την περιοδο εχω χρονο και ανεβαζω συχνα. Ελπιζω να σας αρεσει. Enjoy!
Χριστινας POV:
Το πρωι ξυπνησα απο νωρις. Την ειχα στην αγκαλια μου και την κοιταζα. Ειναι τοσο ομορφη. Για καποιους μπορει να μην φαινεται ομορφη αλλα για μενα ειναι το πιο ομορφο πλασμα του κοσμου. Ειναι λιγο πιο ψηλη απο μενα. Τα μαλλια της εχουν μελι χρωμα και φοραει γυαλια. Ray-Ban. Απο αυτα που εξω ειναι μαυρα και απ' εξω και απο μεσα ειναι μπλε σκουρο. Τα ματια της ειναι καφε ανοιχτο και παρα πολυ εκφραστικα. Το χαμογελο της ειναι μεγαλο και φωτιζει ολο τον κοσμο. Μεχρι περσι φοραγε σιδερακια αλλα και παλι ομορφη ηταν. Δεν μπορω να πιστεψω οτι πλεων ειναι δικια μου. Εκει που κανενας δεν με πιστεβε οτι μπορει να νιωθει και αυτη κατι για μενα, τωρα την εχω στην αγκαλια μου και κοιμομαστε μαζι. Εκλεισα τα ματια μου και μυρησα το αρωμα της. Καθε φορα αυτο το αρωμα με ζαλιζει ευχαριστα. Ξανα κοιμηθηκα και μας ξυπνησε το τηλεφωνο. Ηταν η μανα μου.
Χριστινα: " Ελα ρε μανα. Τι θες παλι;"
Κατερινα: " Καλημερα αγαπουλα μου. Με τον καλο λογο στο στομα εισαι παλι. Σε πηρα για να μην χασεις το τραινο.
Χριστινα: "FUCK! Το ειχα ξεχασει αυτο. Κλησε κλησε"
Κατερινα: " Απο ποτε εκφραζεσαι ετσι παιδι μου. Εισαι μια δεσποινης!"
Χριστινα: Καλα καλα. Γεια.Ειπα βιαστικα και το εκλεισα. Ειχα μιλησει στη μανα μου για της προτημισεις μου αλλα η αποψη της ηταν οτι ειμαι πολυ μικρη για να ξερω και οτι μαλλον ειμαι επιρεασμενη απο τα παιδια που μου εκαναν bullying οταν ημουν πιο μικρη. Με φωναζαν λεσβια. Πρωτων δεν ειναι κατι κακο και δευτερων τοτε νομιζα οτι ημουν στρεϊτ. Η μανα μου το θεωρει αρωστημενη κατασταση αλλα θα με στιριζε αν οντως ημουν. Εγω παντα τελειωνα την συζητηση με ενα "καλα καλα αστο. Δεν καταλαβαινεις." Εδωσα ενα παθιασμενο φιλι στην αγαπη μου και πηγα να φτιαξω πρωϊνο. Η Στελλα εβγαλε τη βαλιτσα μου απο το δωματιο στην κεντρικη πορτα για να μην την ξεχασω.
Χριστινα: Εη εη. Τι κανεις εκει; Μη σηκωνεις βαρη. Αυτες ειναι πιο αντρικες δουλειες.
Στελλα: Να σου θυμησω ποσα κιλα σηκωνω στην προπονηση;
Χριστινα: Ναι σωστα. Πρεπει να σου κοψω και την προπονηση.
Στελλα: Μη τολμισεις!Γελασα και της εδωσα ενα πεταχτο φιλι.
Χριστινα: Ασε με να σε προσεχω. Σε μια ωρα θα ειμαστε χωρια.
Στελλα: Μα και γω να σε φροντισω θελω.
Χριστινα: Προς το παρων ειναι η σειρα μου και πηγαμε στη κουζινα που ειχα ετοιμασει πρωινο και της ειχα και ενα κοκκινο τριανταφυλλο.
YOU ARE READING
Made For You (Girlxgirl)
Teen FictionCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...