~Misunderstandings~

114 9 0
                                    

Ακουστε το τραγουδι οσο διαβαζετε το παρτ. Νομιζω οτι κολλαει πολυ. Enjoy.



Οι μερες περναγαν και οι εξετασεις ειχαν τελειωσει. Ειχα δωσει το τελευταιο μαθημα και καθως βαριομουν να καθομαι και να μην κανω τιποτα ανοιξα το κινητο μου και κατεβασα ενα προγραμμα γυμναστικης. Εβαλα τα ακουστικα στα αφτια μου και ξεκινησα τη γυμναστικη. Μετα απο σχεδον μια ωρα ειχα εξαντλιθει και σταματησα. Ποναγα παντου. Αποφασισα να κανω μπανιο γιατι ειχα υδρωσει πολυ. Μολις βγηκα εστειλα μηνυμα στη Στελλα.
Χριστινα: Ρε αγαπη μου να σε ρωτησω κατι; Πως κανεις τρεις ωρες προπονηση καθε μερα. Εγω με μια ωρα και ποναω παντου..
Στελλα: Χαχαχαχαχαχ. Και γω την πρωτη φορα που πηγα προπονηση δεν μπορουσα να σηκωθω απο τον καναπε για καμια βδομαδα.
Χριστινα:  Καλα καταλαβα. Αν δεν μπορουσες να σηκωθεις εσε απο τον καναπε τοτε εγω θα μεινω αναπηρη.
I'm a fat, stupid kid.
Στελλα: No you're just a stupid kid. Χαχαχα
Χριστινα: My everything told me stupid. There is no reason to live anymore. Go and study my everything. I'm going to suicide.( Αυτο το ειπα καθαρα για πλακα αλλα δεν το πηρε ετσι)
Στελλα: ΡΕ! ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΚΕΣ! ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΚ;
Χριστινα: Ελα σορυ για πλακα το ειπα δεν το εννοουσα.
Στελλα: ΚΟΙΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΛΛΑ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ!
Χριστινα: Ρε αγαπη μου τωρα θυμωσες;
Στελλα: ΝΑΙ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ!
Χριστινα: Ρε Στελλα σορυ. Ειλικρινα συγνωμη δεν ηξερα. Εχεις δικιο ηταν χοντρο. Συγχωρεσε με.
Στελλα: Καληνυχτα Χριστινα.

Απο τοτε της εστελνα καθε μερα μηνυματα και εβαζα τη Λιζα να της μιλησει αλλα αυτη ελεγε οτι ολα ηταν καλα. Εγω το ενιωθα οτι κατι πηγενε στραβα. Ετσι αποφασισα να παω στο σχολειο την βρω. Μου ζηταγαν και η Αρτ με την Σοφ και τη Λιζα να παω να τους δω γιατι το γυμνασιο δεν ειχε τελειωσει ακομα τις εξετασεις του. Ετσι πηγα και αφου ειδα ολα τα κοριτσια περιμενα στην καντρικη πορτα τη Στελλα. Καποια στιγμη και παντα αργοποριμενη μπηκε μεσα. Κοιταχτηκαμε και της χαμογελασα.
Στελλα: Τι κανεις εσυ εδω;
Χριστινα: Ειμαι η εκπληξη της μερας. Μου λειψες και ειπα να ερθω να σε δω.
Δεν αντεδρασε. Απλα προχωρησε προς τα παιδια της ταξης της. Στο δρομο βρηκαμε τη Λιζα και περπαταγαμε μαζι. Μου ειχε λειψει τοσο πολυ. Το αρωμα της, τα ματια της , το χαμογελο της. Οπως περπαταγαμε στο προαυλιο με βρηκε η Σοφ και με πηρε αγκαλια. Η Στελλα μας κοιταξε και εφυγε. Πηγα στη Λιζα.
Χριστινα: Κατι δεν παει καλα...
Λιχα: Τι; Ολα κομλε τα βλεπω..
Χριατινα: Με αποφευγει.
Τοτε με επιασε απο το πισω μερος της μπλουζας και με τραβηξε μεχρι να φτασω διπλα στη Στελλα.
Λιζα: Μιλα της.
Μου ψιθυρισε και μου εκλεισε το ματι
Χριατινα: Δεν μπορ....ω.
Η Λιζα ειχε ηδη φυγει. Καθησα λοιπων αμιλητη διπλα της και την εβλεπα να μιλαει με καποια παιδια απο την ταξη της αγνοοντας με πληρως.  Ειναι τοσο ομορφη.Γαμωτο. Ηταν απλα μια παρεξηγηση" σκεφτηκα. "Μιλα της Χριατινααααα!" ειπε μια φωνη μεσα μου. Τις σκεψεις μου διεκοψε το κουδουνι. Επρεπε να φυγει. Μου ειπε ενα ξερο γεια και εφυγε.  " Δεν γινεται να την χασω για μια παρεξηγηση".  Σκεφτηκα καθως καθομουν σε μια γωνια μονη μου και εκεινη τη στιγμη δακρυα ξεφυγαν απο τα ματια μου. Τα κρατουσα με το ζορι πολυ ωρα. Δεν μαρεσει να κλαιω μπροστα σε αλλους. Ο μπαμπας παντα ελεγε " Οι αντρες δεν κλαινε" ετσι και γω ποτε δεν ειχα κλαψει μπροστα σε ανθρωπο εκτως των γονιων μου. Πηρα την Penny τηλεφωνο για να της πω τι ειχε γινει. Μου ειπε οτι ολα θα πανε καλα. Λιγο πιο μετα ηρθε η μανα μου για να παρει τους βαθμους μου. Ηταν απλα αθλιοι. Ειχα εννια μαθηματα κατω απο τη βαση. Εννια στα δεκαεξι. Η μανα μου νευριασε. Μου φωναζε ολη τη βδομαδα οπως και ο πατερας μου και η θεια μου. Ο Τολης με κοροϊδευε. " Μεχρι και εγω εβγαζα περισσοτερο απο σενα που ημουν σκραπας. Χαχαχαχαχα." Δεν ακουγα κανεναν. Μονο τη Στελλα ηθελα. Μονο αυτην. Δεν θελω να τη χασω. Ποτε. Μου το ειχε υποσχεθει. Ειχε πει δεν θα με χασεις ποτε. Ειχε πει I want you. Ποσο θα ηθελα να μην ειναι φιλικο αυτο το I want you γιατι και γω την θελω πολυ. Πρεπει να το ξεπερασω ομως. Δεν πρεπει να δεθω αλλο μαζι της. Θα πληγωθω παλι και δεν θα το αντεξω. Εχουν παιξει τοσοι ανθρωποι μαζι μου. Οχι και η Στελλα. Η Στελλα ειναι αλλιως. Ελεγα στον εαυτο μου. Ολα θα πανε καλα. Και τοτε επεσα στο κρεβατι μου και ξεσπασα σε λυγμους. Δεν θα αντεχα αν την εχανα....Αχχχχ. Και τι δεν θα εδινα για να ξερω τι νιωθει για μενα. Και τι δεν θα εδινα για να με θελει και αυτη...

Γειααα! Αυτο ηταν για σημερα.Συγνωμη που αργησα να βαλω παρτ. Ειναι μικρο το ξερω αλλα τι να κανουμε.... Ελπιζω να σας αρεσει. Πατηστε αστερακι και αφηστε σχολιο αν θελετε. Τα λεμε στο επομενο bye!

Made For You (Girlxgirl)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang