Γυρναγα σπιτι και το μονο που σκεφτομουν ηταν τα ματια της. Τα καφε ματια της και το τεραστιο χαμογελο της. Δεν ξερει κανεις πως νιωθω εκτως απο τη Λιζα. Μιλαγαμε καθε μερα τσατ. Οταν ειμασταν μαζι μου εβγαινε ενα ηλιθειο χαμογελο που δεν μπορουσα να το ελενξω. Απλα δεν μπορουσα. Η καρδια μου χτυπαγε τοσο δυνατα. Νομιζα θα σπασει. Και οταν ημασταν μονες μας ενιωθα σαν κατι να μας τραβαει. Σαν να εχουμε μαγνητες πανω μας και προσπαθουσαμε να αντισταθουμε με δυσκολια. Αραγε νιωθει και αυτη το ιδιο; Αχχχ. Μακαρι να νιωθει το ιδιο. Αλλα δεν νομιζω. Ηθελε να μιλησουμε για γκομενικα και απο αυτα που ειπαμε καταλαβα οτι ειναι στρεϊτ. Και γω το ιδιο της ειπα. Οτι μαρεσει ο Κωστας. Δεν ηταν τειλειως ψεμματα. Αυτος μαρεσε πριν την γνωρησω. Της ειπα ομως οτι τωρα ειμαι αλλου. Δεν της ειπα ομως που..Δεν ειχε προβλημα με τους γκεϊ απλα δεν ηθελα να τρομαξει. Της ελεγα οτι ηταν τα παντα μου. Αν μαθενε οτι ειμαι bi αμεσως θα καταλαβαινε οτι δεν το ελεγα με φιλικη διαθεση. Γαμωτο. Τη θελω. Θελω να ειμαστε μαζι αγγαλια ολη μερα. Για παντα. Την ηθελα δικια μου. Τρελαινομαι καθε φορα που μιλαει για αγορια. Κοιταξα το κινητο μου. Ειχε στειλει μηνυμα.
Στελλα: Θυμασε τη μερα που γνωριστηκαμε;;
Χριστνα: Χαχαχ ναι.
Στελλα:Που ηρθα στο διαλειμμα και σου μιλαγα ετσι στι ακυρο;
Χριστινα: Ναι. Και σου ειπα να ερθεις στην ταξη μου για να ειμαστε μονες μας.
Στελλα: Ναι. Ηθελα να ερθα αλλα σκεφτηκα οτι αν ερχομουν θα με περναγες για καθυστεριμενο μικρο.
Χριστινα: Δεν θα σε περναγα ποτε για καθυστεριμενο. Μικρο εισαι.
Στελλα: Εηηη...
Χριστινα: Με μια διαφορα
Στελλα: Τι διαφορα;
Χριστινα: Οτι εισαι το μικρο ΜΟΥ!
Στελλα: Αωωωω...Λιωνω. Σαγαπαω
Χριστινα: Και γω σκεφτομουν οτι δεν ηθελα να ερθεος για να παω στην ταξη να κλαψω για την Ειρηνη. Τι ηλιθεια που ειμαι. Χαιρομαι που ηρθες
Στελλα: Και γω χαιρομαι που ηρθα. Θα το ειχα μετανιωσει αν δεν ερχομουν.
Χριστινα: Και να μην ερχοσουν θα κολλαγαμε ετσι κι αλλιως. It was ment to be.
Στελλα: Δεν μου εχουν μιλησει ποτε τοσο ωραια. Εννοω. Και αλλοι μου ειχαν μιλησει γλυκα και νομιζα οτι θα ημασταν φιλοι για παντα. Με σενα ομως το πιστευω.
Χριστινα: You like it or not I was made for you. Με φορτωθηκες.
Στελλα: Δεν σε φορτωθηκα. I want you...
Χριστινα: Αυριο κληνουμε ενα μηνα απο τοτε που γνωριστηκαμε
Στελλα: OMG! Ναιιιιι
Χριστινα: Εχω κανει κατι...
Στελλα: Ωχ! Προβλεπω λιωσιμο.
Χριστινα: Οχι μη μου λιωσεις. Τι θα κανω εγω μετα χωρις εσενα...
Στελλα: Αωωωω...Στειλε να δω τι εκανες
Χριστινα: Οκ...(και της εστειλα μια φωτο με ενα τοιχω που ειχα γραψει "Σαγαπαω οσο δεν χωραει κανενας τοιχος να το γραψω")
Στελλα: BAE ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΚΑΙ ΓΩ ΣΑΓΑΠΑΩ.Με ειχε πει bae? Ή ονειρεβομουν ή μου εκανε πλακα. Αφου δεν νιωθει ετσι οπως νιωθω για αυτην...δεν μπορει..φιλικα θα το ειπε...παντως το ειπε...ΜΕ ΕΙΠΕ BAEEEEE
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Made For You (Girlxgirl)
Подростковая литератураCharacters: Χριστινα: 17 χρονων, ζει με τη μητερα της καθως οι γονεις της εχουν χωρισει Κατερινα: η μητερα της Χριστινας Ηλιας: Ο πατερας της Χριστινας. Ξαναπαντρεμενος με την Ιωαννα Μαρια: Θεια της Χριατινας. Εχει δυο γιους τον Τολη και τον John. ...