ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Ξύπνησα το πρωί μετά από μια πολύ κουραστική μέρα. Είχαν περάσει περίπου δυο μέρες από το περιστατικό με την κοπέλα με τα μπλε μελαγχολικά μάτια και τα καταμαυρα μαλλιά. Η αλήθεια ήταν πως την σκεφτομουν, σκεφτομουν εάν ήταν καλά, εάν είναι ασφαλής!
Είχα πάει την επόμενη μέρα να την βρω στο μεγάλο σπίτι που την αφησα. Όταν το ξανά παρατήρησα διαπίστωσα πως ήταν σίγουρα βίλα. Χτύπησα το κουδουνι, αλλά δεν μου άνοιξε κανείς. Υπέθεσα πως είχε πάει κάπου και θα ξαναγυρνούσε, έτσι έμεινα μέχρι άγρα το βράδυ. Όταν κατάλαβα πως δεν θα την έβλεπα σήμερα έφυγα με τόσα ερωτήματα να τριγυρνάνε στο κεφάλι μου.
Που ήταν; Είναι καλά; Μήπως έχει χτυπήσει; Και εάν την βρήκε ο λεχρίτης από το μπαρ;
Η αλήθεια είναι πως με τα ρούχα που φορούσε στο κλαμπ λογικό ήταν να της την πέσουν. Κοντή, ψηλομεση φούστα, διχτυωτό καλσόν, μπλούζα σαν μπουστακι και τα πιο ψηλά τακούνια που έχω δει. Η εμφάνιση της σε σχέση με το λίγο που είδα από τον χαρακτήρα της δεν συμβάδιζαν καθόλου. Ήθελα να την ρωτήσω όταν την γυρνούσα προς τι η τόση προκλητική εμφάνιση, αλλά κρατήθηκα.
Και εάν πάλι τριγυρνούσε με αυτά τα ρούχα στα κλαμπ; Ποιος θα την προστάτευε τοτε;
Με αυτή μου την σκέψη πηγα χθες στο κλαμπ που ήμουν πριν δυο μέρες. Έμεινα εκεί μέχρι τις 6 το πρωί, αλλά η κοπέλα με τα μπλε μελαγχολικά μάτια δεν ήρθε ποτέ. Έτσι επέστεψα σπίτι μου με ακόμη περισσότερα νεύρα απ'οτι είχα.
Έτριψα τα μάτια μου και ανοιξα το κινητό μου για να δω πως η ώρα είχε πάει 2 το μεσημέρι. Μαζί με την ώρα είδα πως είχα και ένα μήνυμα από την Αρτ. Το είχα καταλάβει πως κάποιος μου είχε στείλει μήνυμα χθες το βράδυ, αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία επειδή είχα αφοσιωθεί στο να βρω τα μελαγχολικά μπλε μάτια.
Το ανοιξα και με το που άρχισα να διαβάζω τις λέξεις που μου είχε στείλει η μέρα μου όλο και καλυτέρευε!
Από: Γατούλα.
Θα μπορούσες για μια φορά στην ζωή σου να μην είσαι τόσο σνομπ και να μου στείλεις μήνυμα;Δεν περίμενα να την πείραζε τόσο πολύ που δεν της είχα απαντήσει στο προηγούμενη μήνυμα της ή που δεν συνέχισα την συζήτηση. Με αυτό αμέσως χαμογέλασα και άρχισα να πληκτρολογω μια απάντηση.
Προς: Γατούλα.
Πάλι με σκέφτεσαι γατούλα;Απαντησα με ένα υπεροπτικό ύφος χωρίς να φεύγει το χαμόγελο απο τα χείλη μου. Σηκώθηκα από το κρεβατι με το κινητό στο χέρι και πηγα στο μπάνιο για να πλύνω τα δόντια μου, αλλά και για να κάνω ένα ωραίο χαλαρωτικό ντουζ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
10 Ways to Forget About Him |Book 2|
Любовные романы[ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ] Και ενω έφευγα για αλλη μια φορα μακριά του ένιωθα πως εκανα το καλύτερο και για τους δυο μας.Μπορει να τον έβλεπα μετα απο τέσσερα χρονια αλλα αυτο δεν σήμαινε πως θα κατέστρεφα την ζωή μου για εκείνον. 'Δεν σε ξέχασα.'φωναξε κανον...