{17.}

13.5K 1.5K 777
                                    

ΑΡΤΕΜΙΣ

Οι δέκα τρόποι για να ξεχάσω τον Αχιλλέα είχαν ήδη μπει σε εφαρμογή και ο πρώτος τρόπος ήταν απλός. Το μόνο που έπρεπε να κάνω είναι να αρχίζω να εκτιμάω τον εαυτό μου. Δεν βρίσκω την δυσκολία σε αυτό, εφόσον ήδη εκτιμάω τον εαυτό μου, αλλά η Μαργαρίτα επέμενε, έτσι όπως κάνει πάντα.

Έχουν περάσει τέσσερις μέρες και έχω ξαναγυρίσει πίσω στο σπίτι μας, με τον Σωτήρη. Ξέρω πως ότι είπε δεν το εννοούσε, αλλά με πλήγωσε πολύ. Συζητήσαμε αρκετά χθες για αυτό το θέμα και αρχιζα να καταλαβαίνω αρκετά την ζήλεια του. Άλλωστε ο Αχιλλέας είναι το πρώτο αγόρι μου και αυτός που είχα ερωτευτεί πραγματικά. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον Σωτήρη να βγαίνει ραντεβού με μια πρώην του. Η συμπεριφορά του μπορεί να μην ήταν σωστή, αλλά η απόφαση μου να βγω με τον Αχιλλέας "ραντεβού" ήταν τελείως λάθος.

«Τι σκέφτεσαι πάλι μωρό μου;»ακουσα να ρωτάει από δίπλα μου ενώ με φιλούσε στην γυμνή μου πλάτη. Είμαστε αγκαλιασμένοι στο κρεβατι, μόλις είχαμε ξυπνήσει και καθόμασταν αμίλητοι να κοιτάμε την θεα από το μπαλκόνι.

«Εμάς.»μουρμούρισα και σηκωσα το κεφάλι μου να τον κοιτάξω. Είδα τα κάστανα του μάτια να με παρατηρούν ήδη. Φαινόταν σοβαρός, αλλά μόλις τον κοίταξα για λίγα δευτερα το μεγάλο αστραφτερό χαμόγελο του εμφανίστηκε.

«Με κολακεύεις.»είπε με ένα μισό χαμόγελο που με έκανε να γελάσω. Αυτή η αυτοπεποίθηση του με σκοτώνει. Πηγα να μιλήσω, αλλά με σταμάτησε ο Τζακ. Ανέβηκε πάνω στο κρεβατι και έκατσε ακριβώς ανάμεσα μας. Γελάσαμε και οι δυο μας με την κίνηση του αυτή.

«Cock-blocker»σχολίασε ο Σωτήρης στα αγγλικά κάνοντας με να υψωσω το βλέμμα μου στον ουρανό. Χάιδεψα το κεφάλι του Τζακ και έβγαλα το πάπλωμα από πάνω μου. Ο Τζακ, με αυτή μου την κίνηση, με ένα του σάλτο βρέθηκε στο πατωμα και από εκεί στην πόρτα. Όμως πριν κατέβω από το κρεβατι με σταμάτησε με το χέρι του ο Σωτήρης φέρνοντας με στην αγκαλιά του πάλι.

«Σταματά, πρέπει να πάω τον Τζακ βόλτα.»ειπα γελώντας κατά την διάρκεια των ασταμάτητων φιλιών του. Τα χαχανητά μου δυνάμωσαν μέχρι που κατάφερα να απομακρυνθώ. Κατέβηκα από το κρεβατι και φόρεσα το σουτιέν μου που ήταν παρατημένα στο πάτωμα.

«Αχ αυτός ο κωλος σου.» σχολίασε μόλις ανοιξα την συρταριερα. Δεν απαντησα και έπιασα ένα μαύρο εσώρουχο φορώντας το. Γύρισα προς το μέρος του και πήρα το φούτερ μου από το κρεβατι βγάζοντας του την γλώσσα μου.

10 Ways to Forget About Him |Book 2| Où les histoires vivent. Découvrez maintenant