ΑΡΤΕΜΙΣ
Ξύπνησα απο τον Jack που γαύγιζε και γλύφε το πρόσωπό μου. Ο Σωτήρης είχε σηκωθεί ήδη και έκανε μπάνιο όποτε και εγω με την σειρά μου σηκώθηκα από το κρεβατι και φόρεσα μια φόρμα με ένα φούτερ.
Πηγα στην κουζίνα να φτιάξω κάτι, για αυτο ανοιξα το ψυγείο όπου πηρα αυγά και μπέικον για να φάμε. Ετοίμασα το τηγάνι ρίχνοντας λίγο βούτυρο και ανοίγοντας το μάτι. Τα ετοίμασα όλα μέσα σε μισή ώρα και έβγαλα δύο πιάτα με μαχαιροπήρουνα για τους δυο μας. Ο Σωτήρης είχε βγει εδώ και 20 λεπτα και έβλεπε τηλεόραση, ενώ Jack ζητιάνευε για ένα κομμάτι μπέικον. Τα γλυκά ματάκια του που με κοίταγαν με λύγισαν και του έδωσα ένα μικρό κομματάκι.
Αυτό το σκυλάκι με κάνει ότι θέλει!
Πλησίασα τον καναπέ όπου είχε βολευτεί ο Σωτήρης και έκατσα δίπλα του βάζοντας τα πόδια μου πάνω του.
«Το πρωινό είναι έτοιμο.» του είπα χαμογελώντας και χωρίς να πάρει το βλέμμα του από την τηλεόραση μου φίλησε το χέρι.
Σηκώθηκε από τον καναπέ και τραβοντας με από το χέρι που είχε μόλις φιλήσει με έκανε να σηκωθω και εγω. Καθίσαμε ο καθένας στην καρέκλα του και αρχίσαμε να τρώμε πιανοντας ψιλοκουβέντα.
«Τι θα κανείς σήμερα;» ρώτησα μασουλώντας ένα κομμάτι μπέικον. Σηκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε με το φρύδι σηκωμένο.
«Δεν θυμάσαι; Δουλεύω σήμερα.» εξηγησε πίνοντας έπειτα λίγο νερό από το ποτήρι του.
«Σωστά.» ειπα μόλις θυμήθηκα τα χθεσινά του λόγια. Η αλήθεια ήταν πως στεναχωρήθηκα λίγο που δεν με ρώτησε τι θα έκανα εγω σήμερα, αλλά αμέσως τον δικαιολόγησα λέγοντας πως μάλλον θα θυμάται που του είχα πει χθες.
Όταν τελειώσαμε μάζεψα τα πιάτα και αρχιζα να τα πλένω ενω ο Σωτήρης πήγε να ντυθεί για τη δουλειά.
Εφόσον ειναι Σάββατο ήταν η σειρά μου να βγάλω τον Τζακ βόλτα, έτσι φόρεσα τα αθλητικά μου και έβαλα το λουρί του στο κολάρο του. Πήρα και μια πλαστική σακούλα για να βάλω τα περιττώματα του και πήγα στο δωμάτιο μας για να χαιρετήσω το Σωτήρη.
«Θα πάω τον Jack βόλτα.» είπα χαμογελαστά ενω τον πλησίασα.
«Χμμ, μακάρι να σε πήγαινα εγώ καμιά βόλτα.» ειπε με ένα μελαγχολικό χαμόγελο και πήγα κοντά του για να τον φιλήσω. Ώρες-ώρες γίνεται τόσο γλυκός που κάνει την καρδιά μου να λαχτάρα περισσότερα.
KAMU SEDANG MEMBACA
10 Ways to Forget About Him |Book 2|
Romansa[ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ] Και ενω έφευγα για αλλη μια φορα μακριά του ένιωθα πως εκανα το καλύτερο και για τους δυο μας.Μπορει να τον έβλεπα μετα απο τέσσερα χρονια αλλα αυτο δεν σήμαινε πως θα κατέστρεφα την ζωή μου για εκείνον. 'Δεν σε ξέχασα.'φωναξε κανον...