{14.}

11.5K 1.2K 456
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ.Το εβαλα στην αρχή μόνο και μόνο για να το δείτε όλοι.

1ον θέλω να αλλάξω την περίοδο όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα της ιστορίας,όποτε να έχετε στο νου σας πως όλα αυτά που έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι αρχές του Δεκέμβρη.(θα τα αλλάξω όταν βρω χρόνο)

2ον είδα μερικά σχόλια που λέγατε πως για την δουλειά του Σωτήρη είχα ξανά αναφερθεί,θα το ελέγξω όταν θα αλλάξω και αυτό που ειπα παραπανω.

Φωτος του καστ θα έχω στο τέλος του κεφαλαίου!

Και τώρα απολαύστε το κεφάλαιο!😂

ΑΧΙΛΛΕΑΣ

«Τι εννοείς πως συμφώνησε με το ραντεβού;»ρώτησε ο Νικηφόρος με τα καφέ του μάτια να με κοιτάνε έκπληκτος.Πραγματικα δεν καταλαβαίνω την αντίδραση του,λες και η γατούλα θα μου αντιστεκόταν.

«Αυτό που άκουσες φίλε μου.»απαντησα και έφαγα μια μεγάλη μπουκιά από το τοστ μου.Συνεχιζε να με κοιτάζει με το ίδιο βλέμμα και αμέσως ύψωσα το δικό μου στον ουρανό.

«Είσαι σίγουρος πως ήταν η Αρτεμις;Μήπως το είδες στον ύπνο σου;»ρώτησε με υψωμένο το φρύδι του αφήνοντας το τηλεχειριστήριο του play station πάνω στο τραπεζάκι.

«Γαμιολη σου λέω ναι!Γιατι σου φαίνεται τόσο παράξενο;»ξεφυσηξα και έφαγα άλλη μια μεγάλη μπουκιά από το τοστ μου ενώ εκείνος γύρισε όλο του το σώμα προς το μέρος μου.Το κοιτούσα με την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου από τον πάγκο της κουζίνας.

«Εάν θυμάσαι καλά, πανέξυπνε φίλε μου, η Αρτεμις έχει αγόρι.»μου υπενθύμισε με ένα ειρωνικό τόνο ο Νικηφόρος και σηκώθηκε από τον καναπέ.Εφαγα και την τελευταία μπουκιά από το τοστ μου την ώρα που καθόταν σε ένα από τα σκαμπό.

«Και εάν θυμάσαι καλά, ηλίθιε φίλε μου, δεν με νοιάζει.»ειπα με σαρκασμό και έπιασα το πιάτο για να το βάλω στο νεροχύτη.Τον ακουσα να ξεφυσα ενοχλημένος καθώς έπλενα το πιάτο μου.

«Εγω λέω να σταματήσεις με τις παπαριες και να την αφήσεις σε ησυχία.Ετσι και αλλιώς και οι δυο σας έχετε προχωρήσει.Εκεινη βρήκε αγόρι και εσυ είσαι ο παλιός Αχιλλέας που αλλάζει τις γκόμενες σαν τα πουκάμισα.»εξηγησε τονίζοντας μου κάθε συλλαβή.Ξεπλυνα το πιάτο από τις σαπουνάδες και με μια πετσέτα το στέγνωσα.

«Φίλε μου, εγω με την Αρτ δεν θα προχωρήσουμε ποτέ.»εβαλα το πιάτο πίσω στην θέση του και έκατσα στο σκαμπό που καθόμουν πριν.

10 Ways to Forget About Him |Book 2| Où les histoires vivent. Découvrez maintenant