ΑΡΤΕΜΙΣ
«Πως είναι τα πράγματα εκεί;» ρώτησα ενώ ξαπλωνα ανάσκελα στο κρεβατι μου με το κινητό στο χέρι.
«Ξέρεις μωρε, τα συνηθισμένα. Ο Τζέιμς μου σπάει τα νεύρα όπως πάντα, το αφεντικό άφαντο όπως πάντα και ο Τζον δεν με πήρε τηλέφωνο σήμερα, όπως πάντα!» είπε η Μαργαρίτα τονίζοντας συνέχεια τις λέξεις "όπως πάντα". Αυτό και μόνο με έκανε να χαμογελάσω.
«Κατάλαβα!» της απαντησα γελώντας λίγο με εκείνη. Το μόνο που έκανε ήταν να ξεφυσηξει και να μην πει τίποτε άλλο.
«Αα πέρασα από το σπίτι σου τις προάλλες και είδα τον Jack να χτυπάει τα κουδούνια. Σε έψαχνε για κάτι λέει και του ειπα πως πηγές Ελλάδα. Έπρεπε να δεις την έκπληκτη έκφραση του!» μου είπε γελώντας στο τέλος της πρότασης της. Αμέσως σηκώθηκα απότομα και στηρίχθηκα με τους αγκώνες μου, έτσι ώστε η μέση μου να μην ακουμπά το στρώμα.
«Τι; Αφού ζήτησα από τον πατέρα του ρεπό για μια βδομάδα και μου το έδωσε... δεν του το είπε;» αναρωτήθηκα φωναχτά ενώ σκεφτομουν τον εργοδότη μου και το τι με ήθελε ο Jack.
«Κάτσε να μυρίσω τα νύχια μου μια.» είπε κάνοντας πως μυρίζει κάτι, συγκεκριμένα τα νύχια της, είμαι σίγουρη!
«Μην με ειρωνεύεσαι Μαργαρίτα!» την προειδοποίησα με ένα νευριασμενο βλέμμα. Ξάπλωσα ξανά στο στρώμα μου και κοίταξα το άδειο ταβάνι μου.
«Καλά, καλά!» απαντησε με έναν αναστεναγμό.
«Θα τον πάρω τηλέφωνο μετά εάν είναι.» ειπα σκεπτόμενη την προηγούμενη μας συζήτηση. Μα για ποιον λόγο να με ήθελε ο Jack;
«Ο,τι νομίζεις. Για πες, πως είναι τα πράγματα εκεί;» ρώτησε και από τον τρόπο που μου μίλησε ήμουν σίγουρη πως χαμογελούσε.
«Πολύ ήρεμα. Αλλά την πρώτη μέρα που πήγαμε για ένα χαλαρό ποτό με τον Σωτήρη, τον είδα.» ειπα σκεπτόμενη την βραδιά που είδα τον Αχιλλέα με την άλλη κοπέλα. Αμέσως έσφιξα τα χείλη μου μεταξύ τους.
«Ποιον;» ρώτησε με μια ανήξερο τόνο. Ύψωσα το βλέμμα μου στον ουρανό και σηκώθηκα από το κρεβατι μου.
«Την θεία μου την Μαριγο! Ποιον νομίζεις Μαργαριτα;» την ρώτησα ειρωνικά ενώ την αφησα λίγα λεπτά για να το σκεφτεί.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways to Forget About Him |Book 2|
Romance[ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ] Και ενω έφευγα για αλλη μια φορα μακριά του ένιωθα πως εκανα το καλύτερο και για τους δυο μας.Μπορει να τον έβλεπα μετα απο τέσσερα χρονια αλλα αυτο δεν σήμαινε πως θα κατέστρεφα την ζωή μου για εκείνον. 'Δεν σε ξέχασα.'φωναξε κανον...