1.

192 11 0
                                    

Zasa blba nemocnica, zase blba rehabilitácia a zasa zbytočne nádeje. Zasa sa pozerať do očí babky a povedať jej že vládzem a pri tom nevládzem a nepomáha mi to. Jeden zlý deň a život sa vám pokazí celý úplne celý.
Aby ste ma pochopili a pochopili čo sa mi stalo začnem od začiatku.
Volám sa Lucinda Purdy ale volajú má Luci. Áno môj brat je ten slávni bassak z Black Veil Brides. Asi viete že nám zomreli rodičia. Bola to nehoda, veľká nehoda. Mama a otec pri tom zomreli, skoro som aj ja zomrela ale vraj pri mne stal anjel strážni. Prišla som len o cit v nohách. Mala som vtedy len 5 rokov a do 10 rokov som bola na vozíčku. Doktori potom začali so mnou robiť a teraz keď mám 20 rokov prejdem 10 krokov sama. Ale už má to nebavi. Babka aj dedko majú stále nádej ale ja už nie. Nikdy nebudem vedieť chodiť nikdy. Keď som mala 15 mala som tu nádej ale potom môj brat odišiel a ja som postupne strácala šancu a aj nádej. Áno brat Ash bol môj mojou oporou ale odišiel a ja som.sa zrútila. To je celý príbeh od vtedy ako Ash odišiel znenavidela som ho. Nenávidím ho za to že odišiel a nechal má samu bez nádeje.
A dnes som sa rozhodla že už s tím skončím. Nadobro.
Dedko mi pomohol vystúpiť a ja som si poriadne sadla do vozíka. Modré vlasy ktoré som mala čerstvo na farbené. Milovala som ich. Dedko má pomaličky tlačil a ja som na kolenách držala svoju tašku s vecami na cvičenie. 15 rokov cvičím a len 10 krokov zvládnem.
,,Čas zlatíčko len čas." Usmiala som sa na dedka a zastavila som vozík.
,,Ja sama." Tlačila som sa sama aj cez maličkú rampu. Vošli sme do výťahu a išli sme úplne hore. Babka má držala za jednu ruku a dedko za druhú. Bolo my ich ľúto. Keď sme vošli do telocvične zastavila som vozík.
,,No dobre aby sme to mali za sebou. Končím. Už viac nechcem mať nulovú nádej. Nechcem len sa všetci trapime." Doktorka aj starý rodičia sa na mňa pozerali a ja som sklopila pohľad.
,,Babička vybav všetko ja počkám dole." Začala som cuvat, otočila som sa a až keď som bola vo výťahu rozplakala som sa ako malé dieťa. Neviem prečo ale chcelo sa mi plakať hrozne plakať.

Ashley

Sedel som v aute smerom ku CCmu. Nechcelo sa mi tam moc ísť ale čo neurobím pre malého jednorožca. Práve som stál na semafore a zahľadel som sa na fotku mojej rodiny keď ešte moji rodičia boli na živé a moja sestra bola otravná a stále na mne nalepená.
Hneď mi začal zvoniť telefón. Volala babka.
,,Ahoj babička."
,,Ashley." Babička mala smutný hlas a to má znepokojovalo.
,,Čo sa deje?"
,,Musíš prísť domov, Luci skončila ona sa vzdala Ashley. Ona nechce cvičiť." Pohol som sa s autom a prehrabla som si vlasy.
,,Dobre babička prídem v piatok aj s chalanmi. Začíname blízko mesta s tour. Porozprávam sa s ňou. Neboj sa ona s tím znova začne." Babka mi ešte chvíľku plakala do telefónu že zlyhala ale v skutočnosti som zlyhal ja. Luci bola vždy na mňa na viazaná ale ja som si išiel svojou cestou. Keď som prišiel nikdy som a somnou nebavila a to bolo divne lebo sme sa boli blízky vždy ale teraz nie. Od 15 rokov má vraj nenávidí. Luci moja sestra. Musím jej pomôcť.
Keď som prišiel ku CCho domu vedel som že je tu celá banda. Aspoň nemusím každého obvolávať. CC urobil menšiu grilovačku, blázon. Zobrala som basu piva a išiel som do zadu.
,,Ahoj banda."
,,Ahoj Kittynka." Pretočil som oči a posadil som sa vedľa Andyho. Každý píl pivo a zabával sa. Otočil som sa na CCho ktorý obimal Tiffany.
,, To ešte furt sú spolu ?" Andy aj Jinxx prikývli a mne bolo zle. Tiffany CCho len využívala ale chlapec mal ružové okuliare. Zobral som si jedno pivo a napil som sa. Inna sa k nám posadila s Alice a ja som sa spokojene usmial. Innu aj Alice som mal rád. Alice aj Inna mali radi Jinxxa aj Jakeho a to mi stačilo. Ja a Andy sme boli šťastný sami. No aspoň ja. Andy je na prášky sem tam.
,,Počúvaj šéfe, môžme ísť v piatok už na tour? Musím sa zastaviť ešte doma pokecat zo sestrou." Andy odtrhol zrak z piva a dal hlavu na bok.
,,Veď vieš moja mala sestra ktorá je na vozíčku." Andymu to doplo a ja som sa zasmial. Dnes mu to palilo extrémne rýchlo.
,,Jasné v pohode, konečne sa s ňou budeme môcť zoznámiť." Jake má vždy také blbé pripomienky. ,,Akože sa na mňa nehnevaj ale za celých 5 rokov sme ju nespoznali a ty moju sestru poznáš."
,,Hej čo sa rieši?" Otočila som sa na CCho a hodil po ňom čokoládu.
,,Nič griluj." Zasmial sa a ďalej griloval. Bol som rád že mi to chlapci dovolili. Možno že mi zo sestrou aj pomôžu. Ak je taká akú si ju ja pamätám, takže tvrdohlavá a drza, budeme mať čo robiť.

No dobre. Takže podľa mňa to veľký zmysel nedá ale nevadí. Prepáčte za chyby a aj za to že som dlho nebola aktívna. Dúfam že sa vám to bude aspoň trošku páčiť. Je to kratšia časť ale sľubujem že budú častý dlhšie. Na obrázku je Luci.
Mier a duch Svätý s vami. Amen
Rox

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat