13.

74 8 0
                                    

Luci.

Keď som sa ráno zobudila bola som celá zničená. Pozrela som sa na strop a nič som necítila vôbec nič. Postavila som sa na nohy, obliekla som si tepláky a veľkú mikinu po otcovi. Dala som si kapucňu a išla som dole. Ignorovala som každého a všetko.  Zišla som dole a začala som si robiť čaj. 
,,Luci čo sa stalo?" Prišiela dole rozospata Tanny a ja som sa otočila a na hodila úsmev.
,,Všetko je v poriadku." Zaliala som čaj,vybrala som si kúsok zeleniny a zjedla som to a dala si lieky.
,,Nie je bože Luci povedz to aspoň mne." Posadila sa a ja som sa pozeral na ňu. Chcela som to niekomu povedať ale bála som sa že to povie Ashovi.
,,Ja...." Prerušilo má otvorenie vchodových dverí. Vošiel dnu CC a ja som vedela čo robiť.  Položila som šálku čaju a prišla som k nemu.  CC sa na mňa usmieval a ja som zastavila krok od neho. A rovno mu jedna facka pristála na líci. 
,,Hajzel." Odišla som hore ako keby sa nič nestalo.

CC.

Len som vošiel dnu a hneď som dostal jednu od Luci. Nechápal som za čo som dostal.  Poškrabal som sa na hlave a prešiel si po líci.
,,To čo bolo ?" Opýtala sa Tanny a ja som pokrčil plecami. Chcel som ísť hore ale Tanny má zastavila.
,,CC včera večer si zmizol, nemohla tá vidieť pri niečom čo ju ranilo." Snažil som sa si na niečo spomenúť ale mal som také menšie okienko. Zobudil som sa niekde na gauči ani presne neviem pri akom buse.
,,Ja mám takú trošku okno." Tanny sa capla po čele a ja som išiel už za Luci. Musel som vedieť čo som urobil. Vyšiel som hore a išiel úplne do zadu. Každý spal. Skúsil som otvoriť dvere ale boli zamknuté.
,,Luci okamžite otvor dvere. " Dvere sa rozrarili a ja som vošiel dnu.
,,Čo jedna kurvička ti nestačí ?" V tom momente ako to povedala mi celý večer sa vrátil. Tiffany došla a ja som ju chcel odviesť niekam preč a potom sme niekde pili a ona má bozkávala a ja som mal pred očami Luci.
,,No jasné že nestačí, ty si veľká rocková star." Pozeral som sa do jej oči a nebola tam ani štipka lásky.  U nej som padol až na dno.
,,Luci, vôbec to nebolo tak ako to vyzeralo, tá mrcha Tiffany má opila, ja som mal pred očami teba. Luci musíš mi to verít." Luci sa ironicky zasmiala ak zliezla z posteli. Bola nízka ale aj tak vedela ublížiť viac ako troj metrový chlap.
,,Serem tá Mora. Už ťa nikdy nechcem vidieť,  padol si u mňa na dno." Stekali jej slzy a ja som nevedel čo mám robiť.  Toto jedine som nechcel. Nechcel som stratiť Luci. Ju nie. Zavraždim Tiffany. Zabijem ju.
,,Odid prosím." Chcel som niečo povedať ale Luci si ľahla a otočila sa mi chrbtom.
,,Veľmi ma to mrzí." Otočil som sa a odišiel som. Dole som si ľahol na gauč a Tanny má zasipavala otázkami ale na nič som jej nebol schopný odpovedať. Bol som zničený. Bol som na dne. Vybral som mobil a písal som Tiffany. 
Neukazuj sa mi na oči. Zabijem za to čo si mi urobila. Skončila si.
Pozrel som sa na spoločnú fotku s Luci a slzy má palili v očiach.
,,CC." Chytila ma za ruku Tanny a ja som ju objal.
,,Ja som taký debil Tanny, ona má nenávidí a to všetko kvôli Tiffany." Tanny má hľadkala a ja som jej plakal na rameno. Naraz som započul kroky.  Odtiahol som sa a utrel som si slzy. Dole zišla Luci a pozrela sa na Tanny.

,,Idem za tou Ash, potom sa uvidíme." Tanny sa usmiala a prikývla.  Luci sa ani na mňa nepozrela a odišla. Sklopil som pohľad a ľahol som si. Myslel som len na Luci na jej pery a na ňu ako má obimal a smeje sa.

Luci.

Zastavila som pred busom NYD a utrela si slzy. Celú cestu som plakala. Už len keď som sa pozrela na CCho alebo na neho pomyslela zasa som mala pred očami ako sa oblizoval s Tiffany.  Asi to medzi nimi neskončilo.  Po chvíľke mi otvoril Jimmy.
,,Ahoj Luci pod pod ďalej."
,,Ahoj." Usmiala som sa ale asi to bolo dosť chabé keď má hneď objal.
,,Nebudem výzvedat čo sa stalo ale ver mi bude to dobre." Prikývla som a potlačila som slzy.
,,Ashley pod je tu Luci, kávu, čaj?" Jimmy išiel do kuchyne a ja som sa rýchlo utrela slzu.
,,Vodu ak smiem poprosiť." Ashley zišla dole a objala má.
,,Ježiš Kristus tebe kto ublížil ?" Pozrela som sa nenápadne na Jimmyho a sklopila som zrak. Nechcela som to hovoriť pred ním.
,,Jimmy láska utekaj si ešte lážkat mi si tu urobíme kozmetický salón." Jimmy si zobral kávu a voľake jedlo pobozkal Ash a odišiel hore.
,,No sadkaj si cit sa ako doma a hovor." Sadla som so na gauč a objala som si kolená.
,,Včera večer jak som išla z prechádzky som medzi dvoma busmi uvidela CCho a Tiffany bozkávali sa." Ash si sadla oproti mne a sledovala má.
,,A ty si zaľúbená do CCho." Prikývla som a vyrozprávala som jej aj o veverička a jak to celé začalo až do dnešného dňa.
,,Zo CCm sa poznám dlhšie a jedinú chybu čo urobil že sa zaplietol s Tiffany. Tá mrcha mu naozaj urobí zo života peklo ale to je CCho vec, teba ranil a to sa mu nedá len tak odpustiť ale," Chytila ma za ruku a pozrela sa mi do očí, ,,CC je úžasný chlap, starostlivý, nikdy žiadnu ženu neudrel a nemá vo zvyku podvádzať."
,,Ja viem Ash za tých pár mesiacov čo som sními som si to uvedomila ale boli to, ja ho mám rada ale aj ho nenávidím."  Ash sa zasmiala a postavila sa.
,,Nenávisť a laska sú len maličký kúsok od seba. No pod urobíme z teba riadnu dračiču nech Mora vidí." Zasmiala som sa a nechala som sa upraviť. Vymysleli sme že nebudem mať vyzerazne líčenie, len niečo jednoduché ale Ash navrhla že mi dá parochnu takej zelenej farby. Páčila sa mi.
(Na obrázku je celé oblečenie aj s vlasmi pre Luci.)

)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Wau Ash sama seba nespoznavam." Prehrabla som si vlasy a silno som ju objala.
,,Luci to je maličkosť, dnešní deň tráviť svoju NYD." Zapištala a ja som sa zasmiala. Ashley sa tiež vyobliekala a na celý bus zahlasila ze sa stretnú pri stanku ich. Ash mi podala fotak zo slovami : ,,Foť čo sa ti páči." Hneď som odfotila ju a išli sme.
Neuveriteľné ľudí to už bolo plná kopa kopa a ja som kráčala s Ash k ich stánku. Budú tam mať menšiu autogramiádu. Cestou som fotila ľudí, naozaj tu boli veľmi zaujímavý ľudia.  Páčilo sa mi to tu. Nevedela som sa dočkať čo bude ďalej. 

Ahojky detičky. Takže takto skoro ráno nová časť.  Nie som si istá ale možno dnes vide ešte jedna pokračovanie tejto. Viem blbo som to zakončila ale čo
Rox

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat