5.

117 10 2
                                    

Raz sa stane u každého že nastane zlý deň. U mňa sa to stávalo každý týždeň. Už keď som rozlepila oči som vedela že dnes je ten deň. Pretrela som si oči a pozrela sa von oknom. Spala som na gauči takže som mala pekný výhľad na cestu. Autobus išiel po diaľnici a ja som si prešla po nohach. Boleli má a to už bol náznak že mám zlý deň. Dala som si tabletky a znovu zalahla. Po chvíľke zišiel dole Andy.
,,Dobre ránko." Pozdravil sa mi a ja som len na neho kyvla hlavou. Nechcelo sa mi. Nič. Ani žiť. 
,,Urobím ti raňajky?" Pozrela som sa na Andyho a pokrutila hlavou. Nebola som hladna ani nič iné.  Dnes som mala hrozne zlý deň.
,,Stalo sa niečo ?" Pozrela som sa na Andyho s prívretimy očami a posadila som sa.
,,Zato že nemám chuť na nič a na nikoho mi niečo musí byť."  Postavila som sa ale hneď som to aj oľutovala.  Moje drevené nohy sa nepohli a ja som skončila na zemi ako vrece zemiakov.
,,Áaaaaaa." Zakričala som a buchla som do podlahy. O pár sekúnd bola dole celá kapela už má stavali na nohy ale každého som od seba odstrkovala.
,,Dajte mi všetci pokoj." Sadla som si na gauč a pozerala som von oknom. Slzy má štipali v očiach a ja som ich nechala nech mi padajú po tvári dole.
,,Luci čo sa deje ?" Pozrela som sa vražedné na Asha a zobrala som si sluchátka a pustila som si na plno Korn. Nechcela som sa s nikým baviť. Teraz by som bola najradšej sama ale to nebolo možné keďže som bola v tour buse s piatimi chlapcami a z toho jeden bol môj brat. Zabíjala by som za chvíľku osamote.
,,Ash pomôžes mi hore. Chcem si pospať." Ash odložil svoje raňajky na bok a už má bral na ruky.  Držala som sa ho a v lone som mala notebook a mobil.
,,Všetko v pohode ?" Položil na do mojej posteli a ja som sa na neho jemne usmiala.
,,Len zlý deň." Jemne prikývol, čupol si ku mne a prikril má. 
,,Nie som najlepší brat a neviem presne aké dní mavaš ale najlepšie bude asi tá nechať." Pohladkal má po čele a ja som sklopila hlavu. Bol ku mne úprimný a bolo mi ho ľúto že nevie čo ma robiť.  ,,Keby si hoci čo potrebovala tak zavolaj."  Postavil sa a nechal má osamote. Ja som si zatiahla záves a nechala slzám voľný priebeh. Bolo mi zle, srdce som mala prázdne a smútila som za mamou a otcom.

Ashley.

Keď som po troch hodinách išiel hore aj s obedom, zistil som že Luci spi s mojimi tričkom v ruke. Posadil som sa na zem a sledoval som ju. Bola ako dieťa.  Nič ju nebolelo a ani netrápilo. Po chvíľke som započul kroky a pozrel som sa na CCho.
,,Čo braško." CC celý veselí sa ku mne posadil vedľa mňa a usmial sa na Luci.
,,Nič CCnko." Luci sa pomrvila a viac objala moje tričko.
,,Je sexi." Zamračil som sa na CCho a udrel ho po hlave.
,,Moja sestra CC, stále na to myslí." CC zobral tanier plný cestovín a pustil sa do nich.
,,Veď jasné mám to na pamäti. Inak Jake odkazuje že dnes keď prídeme na koncert nastupuje k nám Innina kamarátka rehabilitačná sestra." CC sa napchaval cestovinami a ja som sa poobzeral okolo seba.
,,Počúvaj dieťa, mali by sme to tu upratať jedine miesto ktoré je voľne je nad tebou." CC sa pozrel hore a začal sa dusiť. 
,,Andy hovoril že táto zadná miestnosť bude pre baby a ty a ja sa presťahujeme do predu ku nim." Pozrel som sa ja Luci ktorá na nás pozerala.
,,Ahoj sestrička." Pohladkal som ju po líci a Luci mi chytila ruku.
,,Ashley mala som zlý sen." Hneď som si ju zabalila do paplónu a dal si ju do lona.
,,Pšššt, neboj sa žiadni bubaci tu nie sú, CC ich už vyhnal." Luci sa ku mne schovala a držala má za košeľu. 
,,Som trošku hladnučkava." Zašepkala mi do ucha a ja som sa pozrel na prázdny tanier ktorý CC držal v rukách. 
,,CC dones ešte jednu porciu keď si Luci zjedol jej." CC sa hneď postavil a utekal dole. Ja som držal Luci v lone a jemne ju hľadkal. Bola tak krehká, bledá a bál som sa že sa mi rozpadne v rukách. 
,,Ashley ja chcem rodičov späť." Viac som si ju schoval k sebe a začala som sa s ňou kolísať.
,,Aj ja ich chcem späť ale sme teraz spolu. Držíme pri sebe ako keď sme boli malí. " CC doniesol celý hrniec a ja som sebe a buchol po čele.
,,CC ty si blázon." Luci sa zasmiala a natahovala sa za jedlom. CC jej podal hrniec a Luci sa do toho pustila.
CC jej vyjebal z hrnca a tak sa začali handrkovat o hrniec.
,,Ashley pod dole." Zavolal Andy a ja som zo sebe dal dole Luci, posadil som ju na posel a nechal som ich zo CCm osamote. 

CC.

Odkedy som zistil že Luci miluje My Little Pony, padla mi do oka. Bola taká malička, bledá a ako babika. Jej modré oči ktoré ladili s jej modrými vlasmi má upútali hneď a nevedel som z nej spustiť zrak.
,,Páči sa som už plná."  Podala mi hrniec a ja som sa začal napchavat. 
,,Luci?" Pozrela na mňa zo zdvihnutím obočim. ,,Neišla by si somnou na Pony film ?" Luci na mňa pozerala s vyvalenimi očami.
,,Ja som v kine nikdy nebola." Zašepkala a tento krát som šokom vyvalil oči ja.
,,Nikdy si nebola v kine ako je to možné ?"  Luci sa zakrila a pozrela sa na zem.
,,Keď si na vozíku je život iný. Nemala som tam kde sedieť." Pozerala som sa na to aká bola smutná a hanbila sa za to. Bolo to nespravodlivé že práve jej sa to stalo to čo stalo. ,,Zvykla som si." Chytil som ju za ruku a jemne sa na mňa usmiala.
,,Vieš čo keď prídeme do L.A. a tvoj brat nám to dovolí budeme robiť všetko čo si do dnes nemohla. To ty sľubujem na jednorožca." Luci  sa z chute zasmiala a ľahla si.
,,CC doniesol by si ma čaj a liek?" Okamžite som sa postavil a utekal som dole. Zobral som fľašku pre malé deti a nalial som tam čaj a zobral všetky lieky ktoré som našiel.

Luci.

Nastavila som si film a čakala kým mi CC donesie čaj.  Za chvíľku bol späť aj s deckou fľaštičkou a liekmi. Ja som zobrala všetko ako som mala a zakrila som sa.
,,Chceš si pozrieť somnou film?" CC sa radostne usmieval a natlačil sa ku mne. Zasmiala som sa a naklonila som notebook aby videl aj CC.

Ashley.

Išiel som hore lebo dlho tam bolo ticho. Keď som prišiel úplne do zadu zistil som že CC a Luci spia pri notebooku a pekne spolu. Drgol som do CCho aby sa prebral. Ale len zammrlal niečo o ponikoch, objal Luci ktorá u neho v objatí spokojene spala. Nechcel som aby bola zasa mrzuta. Nechal som ich radšej spať a sám som si ľahol nad nich. Musel som si trošku odychnut pred dnešným koncertom.

Čauky mňauky. Dnešná časť je tiež trošku kratšia ale presne som nevedela čo napísať. Ale podľa mňa sa mi celkom časť podarila. A inak ako sa mate pred piatkom a víkendom
Ja sa mám celkom dobre, chystám sa na jednu svadbu takže uvidíme ako prežijem.
Rox

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat