Ráno som sa zobudila na tichý štekot. Pozrela som sa po spálni a jediný zvuk čo bolo počuť bolo CCho chrápanie. Usmiala som sa a pobozkala ho na lice.
,,Mmmmm jednorožce." Postavila som sa z posteli a viac prikrila CCho. Ďalej spal a ja som vyšla na chodbu. Zavrela som dvere a štekot bol hlasnejšií. Došla som až ku veľkému balkónu kde pri dverách stepovali psíkovia. Otvorila som balkónové dvere a oni vybehli von. Pozrela som sa na oblohu, s ktorej pršalo. Nevedela som že by hlásili dážď. Pozrela som sa a bola som si istá že dnes bude celý deň pršať. Nechala som pootveorene dvere a nechala som vytiahnuť všetky žalúzie aby sem išlo aspoň trošku svetla. Ale nič to nepomohli. Obliekla som si leginy a nechala CCho spať. Vytiahla som s chladničky syr a zemiaky. Dnes budeme raňajkovať obed. Na telke som si pustila hudbu a dala sa do varenia. Urobila som aj falošnu tatarku. Neviem či to CC aj niečo také je ale dúfam že áno.
Vyhrážala som syr keď som započula kroky. Usmiala som sa a stišila plinak a otočila sa na CCho. Práve vedy keď má objal a zdvihol na ruky. Pobozkal má a ja som sa cítila ako v siedmom nebi.
,,Mmmmm dobre ránko." Zašepkal a zložil má na zem. Zasmiala som sa a sama pre seba a otočila som sa mu chrbtom. Hneď ma objal zo zadu a držal má.
,,Skôr obed ale čo už." Počula som tichý CCho smiech a potom pocítila jeho pery na svojom krku. Dala som hlavu na bok a CC mi začal masírovať boky. Potichu som vzdychala a nohy aj ruky sa mi začali príjemné triasť.
,,Luci." Šepkal mi priamo do ucha a ja som si zahryzla do pery.
,,A..Áno?" CC mi prešiel po zádku a ja som sa zasmiala.
,,Ukáž ja to dorobim utekaj si lážkat." Chcela som namietať ale už má tlačil preč. Nechcela som sa hádať tak som si utekala ľahnúť. Vyzliekla som sa z legin a zavolala som Ashovi.
,,No to je toho že sa aj ozveš."
Zasmiala som sa a pozrela som sa von oknom.
,,Len teraz som sa zobudila braško." Počula som Ashov smiech, dobré znamenie.
,,Aký bol koncert ? Kedy sa vrátiš domov?"
Pozrela som sa na CCho ktorý niesol veľký podnos a za sebou mal psíkov.
,,Bol to najlepší koncert aký som zažila braško a ak by si bol tak dobrý nechal by si ma tu ešte pár dní." Nastalo ticho a CC si sadol vedľa mňa. Naznačila som mu nech je ticho a pozrela sa von oknom.
,,No dobre ale zajtra nech si doma už. Chýbaš mi."
Zasmiala som sa a rozlúčila som sa sním. Odložila som telefón a CC sa usmial. Prešla som pohľadom po jeho tetovaní a usmiala sa.
,,Obed láska." Sadla som si ďalej a poslala CCho za seba. Oprela som sa o neho a začala seba aj jeho kŕmiť. Pustili sme si film a pozerali. Pozrela som sa ku dverám a tam na prahu dverí sedeli psíkovia.
,,CC oni nesmú ísť dňu." CC prehltol zemiak a viac ma objal.
,,Nie laska, naučil som ich to." Bolo mi ich ľúto ale neboli sme zo CCm tak dlho aby som mu rozkazovala ako a čo ma robiť. To by som ani nedokázala urobiť.
,,No dobre láska dopapali sme." Položila som na zem podnos a ľahla som si cez šírku posteli. CC sa zasmiala a ľahol si nadomňa. Objala som ho okolo krku a pohladkala ho po tvary.
,,CC?" CC má pobozkal na dlaň a pozrel sa na mňa. ,,Čo budeme robiť ?" CCmu zaiskrili oči a ja som sa začala smiať.
,,No tak CC toto som nemyslela." CC sa zvalil na mňa a ja som sa začala ešte viac smiať. Je to dieťa veľké.
,,Zlez si ťažký." CC sa hneď podoprel na ruky a pobozkal má. Začala som spolupracovať. Bozky začali byť intenzívnejšie, hladnejšie, vášnivejšie. CC má jemné kusol do pery a ja som mu otvorila cestu do mojich úst s jazykom. CC sa vedel bozkávať dokonalo. Nikdy som nič také necítila. Celé telo splninulo zo CCho a pohybovali sme sa v jednom rytme. Otierali sme sa o seba a draždili sa. CC chcel dať moje tričko preč ale niekto zazvonil. Otvorila som oči a CC skoro vybuchol od zlosti. Na rýchlo som ho pobozkala a utekala otvoriť.
Otvorila som dvere a vo dverách stala celá banda na čele s Ashom.
,,Luci." Na sucho som prehĺtla a sťahovala som si nižšie tričko.
,,Ash ?" Ash sa na vozíku posunul dňu dňu a ja som pred ním cuvala.
,,Láska kto....." CC postal vo dverách a keď som uvidela ten vražedný pohľad Asha, vedela som že je zle.
,,Utekaj Mora." Chcela som ho zastaviť ale z bol na zemi. Nevšimol si tich dvoch schodíkov.
,,Ashley." Príbehla som k nemu došla Tanny a zbierali ho na nohy.
,,Nedotikaj sa má! !" Zhučal a odstúpila som. Chalani a Tanny ho posadili na vozík.
,,Vy akože to ťahate? Si jeho kurvička? Už si mu stihla dať?" Jeho slová má veľmi ranili. Viac ma to bolelo ako keby som sa celá dorezala. Bolelo má srdce. Slzy mi stekali po tvary a ja som nevedela čo povedať.
,,Ash takto by si o nej nemal hovorít." Zastal sa má CC a ja som to nemohla počúvať. Zobrala som si topánky, prvú bundu a išla som von z bytu. Počula som ako niekto za mnou volá ale nechcela som nikoho. Išla som dole po schodoch až na prízemie a vyšla som z budovy. Bolo mi jedno že na mňa prší a že mám na sebe len tričko tričko a bundu. Bolesť v srdci všetko prehlušila.CC.
S
tal som pred celou bandov a držal na rukách Lady.
,,Ash ja ju mám naozaj rád." Povedal som a sadol som si do kresla.
,,Je to moja mala sestra CC."
,,Láska si nevyberá, Ash no tak. Je vonku sama, musí byť vyplašena a musí jej byť zima." Ash sa pozrel na Tanny a ta prikývla.,,Fajn, ublížiš jej a skončil si, nenájde tá už nikto. Nikto CC." Na nič som nečakal a utekal som von hľadať Luci. Bude premrznuta, chudá moje. Nastúpil som do auta a už teraz som si uvedomil že ani neviem kde ju mám hľadať. Do riti.
Ahojky detičky. No ja viem som hnusná ale až teraz som si našla čas. Dúfam že sa vám nová časť páčil. Nie je dlhá ale ani krátka.
A užívajte si prázdniny.
Rox.
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.