Ashley.
Ráno keď som sa zobudil, žasol som od krásnej ženy vedľa mňa. Tanny spala na mne a obimala má. Boli sme okolo seba všelijako prepleteny ale spalo sa mi úžasné. Trošku som sa pohol a zapol klímu. Bolo tu trošku teplo.
,,Mmmmm to tá naučili že klíma je zlá ?" Usmial som sa a pobozkal som jemne Tanny na čelo.
,,Dobre ránko panička." Tanny sa natiahla a usmiala sa na mňa.
,,Aj tebe Kittynka." Otočila sa mi chrbtom a ja som ju hneď objal zo zadu.
,,Čo plánujeme robiť dnes ?" Tanny sa v mojej náručí trošku zavrtela a uvoľnila sa.
,,No keďže dnes cestujeme na ďalší festival asi nič. Ale mala by som s Luci cvičiť." Pobozkal som ju na rameno a vdychol jej vôňu. Voňala ako jarné lúče slnka a čerstvé ruže.
,,Dobje raňajky do postieľky?" Tanny jemne prikývla a otočila sa na mňa. Úplne má prekvapila keď má tak sladko pobozkala ako nikdy nikto.
Zostal som celý zamrznutý až po chvíľke som zliezol z postele a odtiahol záves kde spala Luci. Ale hneď som sa aj prebral. Sladká chvíľka bola preč vystriedal ju strach.
,,Kde je Luci" Tanny sa a pozrela na prázdnu posteľ a ja som už utekal dole.
,,Hej banda kde je Luci ?" Obzeral som sa nikde nebola, nemala tu ani papučky.
,,Heeeej Purdy ukludni sa."Chytil má za ramená Jinxx a ja som chcel na neho vyletieť keď sa v tom otvorili dvere a dňu vošla Luci.
,,Sestrička." Objal som ju tuho. Zo srdca mi odpadol obrovský kameň a pozrel som sa na CCho ktorý vošiel tiež dňu. Moja sestra a CC. Kde boli ?
,,Čo sa stalo? Kde si bola ?" Luci sa pozrela na Jinxxa a podala mu tašku.
,,Boli ste na nákupe?" Luci pokrutila hlavou a chytila ma za ruku.
,,Bola tu veverička a ja som sa bála tu spať." Vyvalil som na ňu oči ako keby som uvidel ducha.
,,Čo ?" Posadil som sa a Luci má stále držala za ruku.
,,Včera ste všetci odišli a ja som tu zostala sama, počula som divne zvuky a zlakla som sa. Utiekla som. A CC má zobral do hotela." Pozrel som sa a CCho ktorý vykladať jogurty do chladničky. Mrzelo má to že som tu nebol ja s ňou keď sa bála veveričky ale vedel som že keď je u CCho je ako u mňa.
,,Dik jednorožec." CC podal kávu a usmial sa.
,,Maličkosť veveričky vedia byť svine." Na tom sme sa všetci zasmiali a dole zišla moja kráska. Luci si sadla na gauč a niečo pustila v telke. Ja som chytili za ruku Tanny a posadil som si ju na kolená.
,,Ale ale ale, detičky nová láska je tu ?" Pozreli sme sa spoločne všetci na Jinxxa a vybuchli sme smiechom.
,,Už odkedy je tu Tanny to medzi nimi iskry." Poznamenala moja mala sestrička a ja som sa oprel o Tanny ktorá má jemné ale plná lásky objala.
,,Dokonca aj ja som si to všimol." Jinxx a ja poškrabal na hlave a podal Luci lieky a raňajky.
,,No toto. Teraz som asi zaostal." Asi nebol ten správny výraz. Pozrel som sa na Tanny a tešil som sa keď jej oznámim kam ideme po prílete do L.A. vymyslel som.uzasny romantický výlet pre dvoch.Luci.
Dnes sme cestovali, no po raňajkách som si išla s Tanny zacvičiť do zadu. Nohy sa mi začali pohybovať bez väčšej námahy ale voľakedy to bolelo. Ako napríklad dnes.
,,Áaaaaaaaaa Tanny prosím dosť." Tanny mi položila nohy na zem a ja som si utrela slzy.
,,Prepáč. Vieš ja ti chcem pomôcť."Pomaličky som sa posadila a objala ju. Vedela som že to nerobí na schvál len ma niekedy viac bolia nohy a inokedy vôbec. Tanny má začala hľadkal po vlasoch a ja som jej plakala na rameno.
,,Tanny ty si mi ako mama a sestra zároveň." Tanny sa odtiahla a utrela mi slzy.
,,Veľmi si mi prirástla k srdcu a aj Ash. To nemôžem popierať ale chcem aby si vedela že vždy tu budem pre teba a brata ti nechcem zobrať ver mi." Ja som sa len zasmiala a viac ju objala.
,,Len si ho ber mi ho vrátiš do piatich minút aj s peniazmi." Tanny sa zasmiala a na dvere niekto zaklopal.
,,Ďalej." Dňu vošiel CC.
,,Môžem ?" Tanny sa postavil a usmial sa na CCho.
,,Ja idem za Ashom a ty oddychuj." Prikývla som a pozrela som sa na CCho. V rukách mal notebook a pár sladkosti. Naklonil sa ku mne a ja som sklopila pohľad.
,,Ou Prepáč." Narovnal sa a ja som sa sa veľmi pomaličky posnažila postaviť ale autobus prudko zabrzdil a zletela som priamo na CCho. Ten má zachytil ale buchol sa o dvere.
,,Bože CC prepáč, nič sa ti nestalo." Držala som sa CCho a obzerala som si ho.
,,Luci som v poriadku." Usmievala sa a dal mi s oči preč vlasy.
,,Si prekrásna." Zašepkal a ja som zavrela oči. Neviem čo som mala robiť. Tak strašne som ho chcela pobozkať. Ale Ash a.....je to komplikované.
,,CC nie je to správne."
,,Neviem čo je správne alebo nesprávne ale viem to že ak zasa neochutnam tie tvoje duhove pery umieriem." Pozerala som sa mu do očí a po ničom inom som ani netužila.
CC sa ku mne naklonil a jemne spojil naše pery. Najprv to nebol bozk ale keď som začala spolupracovať, prerástlo to do vášnivého a plného lásky bozku. Autobus prudko zabáčal a CC sa pretočil somnou tak aby som sa neudrela. CC prerušil náš bozk a pred tým než sa odtiahol má stihol riadne zahryznúť do pery. Jemne som zavzdychala lebo sa mi to neskutočne páčilo.
,,Pozrieme si film ?" Usmial som sa a prikývla. Nevedela som ani hovoriť. CC mi pomohol vyliezť na postel a ja som vybrala film. Išli sme pozerať Strážcovia galaxie. CC si nechal notebook na nohách a objal má jednou rukou. Toto bol pocit ktorý som ešte nezažila. Nemala som možnosť jo zažiť. Byt milovaná a milovať iného ako je brat alebo babka.
,,Vieš že toto je náš posledný koncert." Zašepkal v polovici filmu CC a ja som sa prebrala. Ani som si to neuvedomila. Išlo to neskutočne rýchlo.
,,Ani nie." Priznala som sa a pozrela sa hore na CCho bol zamyslený. Nechcela som ho rušiť tak som radšej zaspala.CC.
Spala na mne a ja som ju jemne hľadkal. Tá predstava že ju nebudem môcť vidieť každý deň má zabíjala. O dva dni sa tour skončí a mi sa vrátime späť do L.A. . Nebudem môcť ju hľadkat a rozmaznávať bude u Asha a keď tam budem každý deň bude mu to podozrivé. Luci mala pravdu nemali by sme ale čo mám robiť ak srdce u mňa rozhoduje a toto dievča keby som nechal odísť oľutoval by som to hneď. Odložil som notebook a pobozkal Luci na čelo. Usmiala sa a zmačkala mi tričko v ruke. Naraz sa dvere otvorili a ja som skoro zinfaktoval. Ale mal som šťastie bola to Tanny. Tá sa na nás usmiala a ja som sa usmiala tiež.
,,CC opatrne...." Nedovolil som jej dopovedať.
,,Ja viem ja viem je to Ashova sestra." Tanny sa posadila a obliekla si ponožky.
,,Nie to je jedno koho je to sestra ale ona je jemná, nikdy nikoho nemala nevie ako to chodí, dávaj si pozor dobre. Nevystaš ju." Zašepkal a podala mi plyšaka jednorožca. ,,Bez neho nevie poriadne spať." Usmial som sa a dal som plyšaka pri Luci. Hneď si ho chytila a usmievala sa ešte viac. Musel som sa trosku zasmial. Bola ako dieťatko ktoré sa práve narodilo.
,,Inak Tanny sekne vám to s Ashom,nech vám to dlho vydrží." Tanny mi dala pusu na lice a odišla dole a počul som ako zvonka zamyka. Objal som Luci a radšej som aj ja išiel spať lebo tie moje myšlienky ako to bude po prílete do L.A. ma zabíjali.Ahojky. No takže dnes taká rýchla časť. Dúfam že sa aspoň trošku páčila. Prepáčte za chyby a aj za to že dlhšie som nič nenapísala ale budem sa a pomaličky lepšiť. Sľubujem. Takže otázka na vás: čo si myslieť o Ashovi a jako spinkat Tanny a o Luci a CCm?
Rox
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.