Tretia osoba
Luci a Tanny sa spriateľili, mali toho viac spoločne ako sa zdalo. Rozumeli si ako sestri. A keď máte osobu ktorá je pri vás a pomáha vám, ide všetko ľahšie. Luci začala robiť pomalé kroky. Zvládla ísť dole schodmi na záchod aj sama. Ale boli aj dní keď musela oddychovať. Tanny ju dostávala do takého stavu že raz bude naozaj chodiť bez problémov. Luci zboznovala Tanny a Ash svoju sestru zboznovala ale teraz mal záujem aj o Tanny. Ale bál sa. Luci to vedela a chcela pomôcť bratovi. Chcela aby každý bol šťastný. Chalani precestovali celú Európu a išlo sa na festivali na ktoré sa Tanny a Luci tešili.
Luci.
Sedela som v buse a nátierala som si nohy opaľovacím krémom. Boli sme na prvom festivali a ja som sa nevedela dočkať. Dnes sme s Tanny mali veľký plán, prejsť celý festak, zoznámiť sa s novým ľuďmi a užiť si kvalitnú hudbu.
,,Pomôžem ti?" Zišiel dole Ash a usmieval sa.
,,Nie nie Ďakujem braško." Pomaličky som sa postavila aj bez barlí a odložila som krém.
,,Robíš mi radosť." Oprela som si aa o linku a upravila si kratase.
,,Aj ty mne ale, mohol by si asi už pozvať Tanny na rande." Ash zamrzol a znervoznel.
,,Neviem o čom hovoríš." Zasmiala som sa a prehrabla som si vlasy.
,,Ash nie som slepá, keď ste spolu ty žiariš a keď ju uvidíš si celý taký iný." Ash sa usmial a ja som sa na neho usmiala tiež. Ale zrazu Ash zosmutnel.
,,Mam zlú minulosť sestrička a tak milé a prekrásne dievča by nevie, bojím sa že má odmietne a ak počula o mojej povesti kurevnika tak ma rovno odmietne na plnej čiare." Objala som ho ako to dokáže len sestra a hľadkala som ho po chrbáte.
,,Skús to len Ash, za pokus nič nedáš." Hľadkala som ho a vtedy vošla dňu Tanny.
,,Luci !! Kde ... Jej rodine objatie, Kittynka." Ash sa pozrel na Tanny a oči mal plné lásky a nehy.
,,Ahoj pandička." Tanny sa usmial na svoje tričko a zobrala si vodu.
,,Môžeme ísť Luci ?" Potapkala som si vrecka a poobzerala sa. Hľadala som svoje telefón.
,,Jasné len si skočim pre telefón." Potapkala som brata a odišla som pomaličky hore.Tanny.
Ash sa na mňa usmial tím jeho dokonalým úsmevom a ja som sa roztápala. Za ten čas čo sme spolu na tour a ja zisťujem že tie rečičky že Ash je kurevnik a má ženy len na jednu noc, nie sú moc skutočne. No tie reči vôbec nie sú skutočne.
,,Ehm Tanny, zajtra máme koncert a no....." Bol celý nesvoj a bolo to rozkošné.
,,Áno Kittynka." Ash sa usmial a posadil sa.
,,Neišla by si so mnou na večeru ?" Pozrela som sa na neho s otvorenou pusou. On má pozval na rande ?
,,Akože rande ?" Ash sa pozeral dole a začal sa hrať s náramkami.
,,No hlavne tí chcem poďakovať že to zvládaš s Luci. No a aj tak na rande." Červenal sa a mne to prišlo hrozne rozkošné.
,,Rada pôjdem." Ashovi sa oči rozžiarili a objal má. Bolo to objatie ani nie kamarata ale ani nie brata. Páčilo sa mi to objatie.
,,No dobre môžme ísť Tanny." Práve schádzala Luci zo schodov keď sme sa od seba s Ashom odtiahli.
,,No pod, ideme sa zabávať." Luci si prehodila cez ramená ruksak a vyšla von.
,,Neskôr Kittynka." Zamavala som Ashovi a utekala za Luci.Luci.
Dobre sme sa zabávali, Tanny mi kúpila pivo keďže bola o dva roky staršia. Nikdy som nepila, nebola som sama vonku s kamarátkou ale páči sa mi to. Sadli sme si na lavičku a ja som sa napila z piva. Celým areálom hrala príjemná hudba, veľa mladých ale aj starších ľudí kráčala smialo sa a rozprávali sa. Pozrela som sa na svoje nohy a usmiala som sa. Konečne som si mohla trošku užiť život. Chodiť aj keď sem tam to bolelo ale chodila som.
,,Tanny, ja som ti ešte nepoďakovala za to že si mi pomohla a že mi aj pomáhaš." Tanny má objala okolo pliec.
,,Každý má šancu na nový začiatok a na to aby bol šťastný. Nemusíš mi ďakovať ja to robím rada a cítim sa medzi vami ako doma." Nastavila som pohár s pivom a pripili sme si. Nakonec sme sa išli pozrieť na stage kto hra. Pomaličky sme kráčali a ja som uvidela stánok s nápisom Black Veil Brides. Chytila som Tanny za ruku a kráčala som tam. Tanny mala zo sebou fotoaparát tak som si ho zobrala a nenápadne som prišla ku chalanom ktorý práve mali autogramiádu. Tanny sa zasmiala a prišla k Andymu ktorý sa rozprával s malim dievčatkom. Ash sa smial smaitienqn jedným chlapcom a podpisoval mu mikinu. Jake a Jinxx sedeli na stoličkách a podpisovali gitary a CC ten sa mi pekne nastavil a ja som ho odfotila.
,,Ukáž,ukáž." Prešla som okolo pár ľudí a prišla ku CCmu ktorý sa pozer na fotku ktorú som urobila. Objal má okolo pásu a pozeral sa na to.
,,Veľmi pekna fotka." Usmiala som sa na CCho a ďalej sa o neho opierala.
,,CC môžem sa posadiť?" CC mi hneď ponúkol svoju stoličku a ja som sa posadila. ,,Nevieš kto náhodou teraz hra ?" CC podpísal pár kartičiek a pozrel sa na mňa.
,,Neviem ale podpíše ešte pár kartičiek a pôjdeme sa tam pozrieť." Prikývla som a napila som sa svojho piva. Každý sa zabával s fanúšikmi a Tanny sedela vedľa Asha a vášnivo sa rozprávali. Neviem o čom ale Tanny sa smiala ako pubertiačka.
,,No čo malička ideme sa pozrieť?" Okamžite som sa postavila na nohy a išli sme ďalej. Niektorý ľudia sa za nami otáčali, niektorý zastavili CCho aby sa mohli s ním vyfotit alebo aspoň sa pozdraviť. CC nemal problém s ničím, porozprával sa, pozdravil sa, fotil sa miloval svoju robotu.
No pod lebo takto sa nikam nedostaneme." CC mi naznačil že mám na neho vyskočiť. No ale to bolo ťažšie ale nakonec má vysadil na chrbát a CC kráčal davom ľudí k pódium. Ako sme sa blížili spoznávala som hudbu. Bola to kapela Motionless in white. Viac som objala CCho a jemne som sa zamrvila. Vždy som ich chcela spoznať na živo.
,,Máš rada MIW." Oprela som sa o CCho rameno a prikývovala som.
,,Mmmmm to som rad lebo s Chrisom som dobrý kamarát." Vyšli sme hore a CC má dal na zem. Postavila som sa bližšie a užívala som si hudbu. CC stal za mnou a držal má za pás. Nevadilo mi to práve na opak bolo mi to príjemné. Chris z MIW sa pozrel na nás a zamaval nám, CC mu zamaval a ja som sa červenála určite aj na zádku. Otočila som sa a oprela si čelo o CCho hrud. CC má objal a ja som sa tešila ako dieťa na Vianoce. Nemohla som tomu uveriť. Nemohla som uveriť že ja, dievča na vozíčku môžem chodiť a aj spoznať Chrisa a celú MIW. Chris sa rozlúčili a kráčal ku nám. Usmievala som sa na neho a CC má stále obimal okolo pásu.
,,CC z BVB, rád tá vidím." Objali sa a ja som sa pozrela na nízku babu ktorá kráčala k nám. Musela to byť Chrisova priateľka Gaia. Usmiala sa na Chrisa a na CCho.
,,Ahojky." Prišla ku CCmu a objala ho.,,Rada ta vidím CC, tvoja priateľka ?" CC sa usmial na mňa a pritiahol si ma k sebe.
,,Aj ja teba G rád vidím a dovoľ aby som ti predstavila Luci Purdy Ashova sestra." Nastavila som ruku ku Gaií a ta ju veselo prijala.
,,Teší ma." Prikývla som a pozrela sa na Chrisa. Ten má objal.
,,Teší ma, nevedel som že Purdy má sestru." Začervenala som sa aa znervoznela.
,,Aj mňa teší, a no bola som trošku chorá takže sa asi moc nechvalil."
,,Chris, Luci sa páči vaša hudba." Chris objal svoju priateľku ktorá bola polovica z neho.
,,To som rad že sa ti páči, dávam do toho všetko celé srdce a veľmi mi pomáha táto moja kráska." Pozrel sa na Gaiu a pobozkali sa. Boli rozkošny.
SChrisom a s Gaií sme sa rozlúčili asi po hodine veselého rozprávania sa. Kráčali sme už poloprázdnim areálom, boli tu len VIP ľudia. Oprela som sa o CCho rameno a zivla si.
,,Unavená?" Zašepkal mi pri uchu CC a ja som sa na neho pozrela.
,,Len trošku." Usmiala som sa a pretrela si oči. Pozrela som sa do CCHO orieškových oči a topila sa v nich. Nemôžem tvrdiť že CC sa mi nepáčil, páčil sa mi veľmi ale bol to najlepší kamarát Asha. Zničilo by im to priateľstvo a to som nechcela. Pozrela som sa za CCho a uvidela som Asha a Tanny.
,,Ash !!!" Otočili sa s Tanny naraz a usmiali sa na nás. Chytila som sa CCho a kráčali sme k ním. Ash si na hneď stiahol do objatia a kráčali samé ďalej.
,,Čo plánujete zajtra ?" Dobre som vedela že Ash a Tanny idú na rande, počula som ich. Viem že sa to nerobí ale čo som sestra.
,,No ja idem do mesta, niečo si potrebujem zariadiť." Oznámila Tanny a pozrela sa nenápadne na Asha. Pozrela som sa na Asha ten si poškrabal hlavu.
,,Neviem asi sa pôjde po koncerte niekam prejsť." Usmiala som sa pred seba a radšej som vošla do busu. Jinxx a Jake aj s Andym sedeli na gauči a sledovali niečo v telke. Prišla som k ním a zvalila sa na Andyho. Ten zahučal niečo v zmysle moje gule ale objal má a ďalej sledoval telku. Na Andym sa mi už nechcelo ležať tak som prešla na Jinxxa. Ten bol dobre mäkký a príjemné hrial. Schúlila som sa k Jinxxovi a zaspala som.Ashley.
Pozerali sme telku keď som sa pozrel na Tanny a Luci. Spali. Tanny bola opreta o mňa a prikritá mojou mikinou. Luci ležala cez Andyho,Jakého a Jinxxa. Najprv ležala na Jinxxovi ale nakonec to dala cez chalanov. Pozrel som sa na CCho ktorý niečo ťukal na telefóne.
,,Jednorožec, prosím ťa zober Luci a ja zoberiem Tanny." CC sa pozrel na baby a hneď sa postavil. Boli 2 ráno a pre nás to znamenalo že mohli by sme ísť spať možno. Ale pre baby to bola hlboká temná noc. Zobral som opatrne na ruky Tanny a niesol ju hore. Tanny niečo zammrlala a objala má okolo krku. Viac som si ju k sebe schoval a držal ju. Preniesol som ju úplne do zadu a uložil ju. Keď som ju položil na postel prehovorila : ,,Ash veľmi sa mi páčiš." Usmial som sa a prikril som ju. Bola rozkošná a anjelská. Pobozkal som ju na čelo čelo a všimol som si že CC berie Luci na rukách a v lone má veľkú CCho milovanú deku. Uhol som mu nech môže moju sestru uložiť. Pekne ju prikril a ešte jej niečo zašepkal. Luci sa otočila na brucho a rozvalila sa na celú posteľ. Zasmial som sa na sestre a zapol im decku lampicku Kittynky a nechal ich spať a sám som si išiel tiež ľahnúť.Ahojky ľudia. No poďte do mňa ako sa vám páči táto story, má vôbec význam ju písať ? Dúfam že Hej ale ak nie tak kľudne napíšte. Vypočujem si aj kritiku. Dnes je trošku dlhšia ale možno že dnes nie posledná.
Rox
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.