27.

59 6 1
                                    

Dnes je veľký deň. No veľký deň pre Ash a Tanny. Ale aj pre nás ostatných. Keďže nás Purdy bude mať svoju Kittynku Tannyku Purdy. Pripraví sú už od skorého rána. Ja nenávidím skóre vstávanie ale dnes som bola ako prvá na nohách. Pripravila som pre baby kávu a išla sa pozrieť do záhrady či všetko je tak ako má byť. Pekne som skontrolovala každý detail a napila som sa kávy. Dnes chodila čudné. No mne už všetko chuti čudné celý týždeň. Pozrela som sa na kávu kávu a mlieko nebolo pokazené. Napila som sa znova a znova tá čudná chuť ako keby tam bolo niečo čo tam nemá byť. Asi iná káva na akú som zvyknutá. Vypila som ju a vrátila som sa do izby. Tanny sa práve prebúdzala a baby tiež. Včera sme to trošku roztočili. No trošku viac ako by sa malo. Ale svadbu má baba len raz a oslávili sme to patrične.
,,Luci lieky." Podala som Tanny lieky na hlavu a posadila sa vedľa nie s čiernou kávou.
,,Nemali ste toľko piť." Tanny sa pozrela na mňa a ironicky sa usmiala.
,,A ty si mala snami piť." Zasmiala som sa a išla som radšej do sprchy. Sprchovací gél čo mi voňal mi teraz pachol ako zdochyla. Nevnímala som to a radšej som vypla sprchu a vyliezla z nej. Pozrela som sa do zrkadla a prehrabla si svoje už teraz hnedé vlasy. Dala som si ich prefarbít na svadbu. CC keď má uvidel skoro odpadol ale povedal mi že brunetky zbožňuje. Ale keď má Ash uvidel ten sa rozplakal. Bola som celá mama s hnedými vlasmi. Pozrela som sa na svoje prsia a zamračila som sa. Zväčšili sa.
,,Luci môžem ísť?" Vošla dňu Alice a ja som sa zabalila do uteraku.
,,Alice nemáš náhodou tehotenský test ?" Alice na mňa vypleštila oči a posadila sa na zavrete vécko.
,,Myslíš že si v tom?" Pokrčila som pleciami a pozrela sa na sebe v zrkadle.
,,Kedy naposledný si mala dostať ?" Začala som počítať ale to sa presne nedalo určiť keďže ja som mala nepravidelne.
,,Neviem, ale asi minuli týždeň."
,,Donesiem ho ale ak berieš antikoncepciu tak to bude v pohode." Pozrela som sa na Alice a hneď na zem. ,,Počkaj ty neberieš antikoncepciu?" Pokrutila som hlavou a Alice išla rýchlo pre test. Bože ja som naozaj blba. Ako to poviem CCmu. Ved ani neviem či chce mať deti. Alice doniesla test a nechala má chvíľku osamote. Urobila som si test a stále dookola som si opakovala že to bude dobré CC sa predsa dieťaťu poteší. Bude rád.
,,Luci pod je tu už kaderník." Odložila som test do malej tašky ktorú budem mať pri sebe a vyšla som von a tvárila sa normálne. Kaderníčky nám urobili prekrásne účesy ale najkrajší mala Tanny. Mala len tak voľné rozpustené vlasy a do toho mala malé kvetinky. Bolo to jednoduché a praktické. Ja a Inna sme sa pustili do make-upu. Ja som malovala Tanny a Inna Alice. Potom sme sa namaľovali aj ja a Inna a ja som sa rýchlo obliekla lebo som počula ako chalani prišli. Vlnove vlasy som si dala preč z ramien a utekala dole v šatách s taškou za nimi. Všetci boli už veľa oblekoch a seklo im to neskutočne.
,,Áaaaaaa prvá naša družička." Objal som Jakeho a dokým sa mi nestratil prípla mi ružu na sako, ďalší bol Andy,Jinxx a môj CCnko. Sladko má pobozkal a pohladkal po zádku.
,,Ty a ja neskôr hore na izbe chýbala si mi." Zasmiala som sa a úprimne ani som nemyslela na to že by som bola tehotná. Uvidela som Asha ako nervózne chodí sem a tam.
,,Ahoj ženích." Ash zastavil a usmial sa na mňa.
,,Ahoj je tu musím ju vidieť ja ju potrebujem." Chytila som ho za ramená a prípla mu tiež ruku.
,,Kľud."
,,Kittynka!!!" Von vybehla Tanny v šatách a hodila sa na Asha. Ten ju chytil a začal sa snou točiť.
,,Pandička moja krásna." Zasmiala som sa a otočila som sa. Každý bol pri svojom a ja som sa otočila a išla ku CCmu a Andymu. Chytila som ich obi dvoch a usmial sa na svojho brata a Tanny. Boli dokonalý. Tanny sa ho silno držala a odmietala sa ho pustiť.
,,Ty pôjdeš s Ashom ?" Pozrela som sa na Andyho a pokrutila hlavou.
,,Nie ide s ním babka ja idem s vami chalani." CC sa nenávistne pozrel na Andyho ktorý sa usmieval od ucha k uchu. Zasmiala som sa a radšej som išla na vecko. Musela som skontrolovať test. Zamkla som dvere a vybrala som z tašky test. Nádychla som sa a pozrela sa na test.
,,Kurva tam." Bola som v tom. Bola som tehotná. Naozaj tehotná. Čakala som CCho a moje dieťa. Chlapček či dievčatko možno že dvojičky. O pane bože.
,,Luci pod záchvilku začneme." Odložila som test a rýchlo som sa spamätala ale nešlo to. Celý obrad som bola mimo. Nevnímala som len som sa usmievala. Naozaj to bolo hrozne nevedela som na čom som. Kedy to mám povedať CCmu? Bude sa tešiť? Alebo mi povie zbohom ? Bože toľko otázok a žiadna odpoveď. Ľudia začali tlieskať a ja sními. Dokonca tu bola aj babička a dedko. Bola som rada že sú tu ale na nič okrem tehotenstva som nemyslela. Stále som sa len usmievala a prikývovala. Čo som mala robiť, nebola som schopná ani pol slová. 
Nakonec som sa musela ísť prezliect. Všetci jedli a ja som sa vytratila do izby. Mala som tam náhradné šaty. 

Poriadne som si zaviazala topánky a aj korzet na páse a išla som dole

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poriadne som si zaviazala topánky a aj korzet na páse a išla som dole. Posadila som sa ako keby sa nič nestalo ale CC si to všimol že sa niečo deje a ak mám byť úprimná všetci si to všimli.
,,Čo sa deje miláčik?" Pozrela som sa na CCho a potom na ostatných.
,,Ja....." Neodpovedala som lebo žalúdok som mala ako na vode. Prišlo mi horné zle. ,,Ospavdlnte má." Utekala som čo najďalej. Keď som bola dostatočne ďaleko vyvracala som všetko čo som mala od dnes v žalúdku. Oprela som sa o stenu a zhlboka dýchala.  Som tehotná.
,,Luci, si v poriadku." CC bol hneď pri mne a pozeral sa mi do očí. 
,,Christian." Objala som ho a on má len držal. 
,,Bude dobré možno že si niečo zjedla čo ti nepadlo dobre bude to dobre." Hľadkala má po vlasoch a ja som sa k nemu schovávala.
,,CC nie je to od jedla." Stále má hľadkal a to čo som povedala ako keby ani nepočul.  ,,CC ja som..." Nedokázala som to povedať a zasa mi boli zle.
,,Počkaj rozviažem ti ten korzet." Otočila som sa a okamžite som pocítila ako takú úľavu. 
,,Lepšie?" Prikývla som a capla som si. Čo bolo dosť ťažké v takých úzkych šatách.
,,Už je dobre miláčik." Znova má hľadkal a ja som sa mu pozrela do očí.  Nikdy by ma neopustil,zvládneme všetko úplne všetko. 
,,Som tehotná." Pozerala som sa do CCho oci a sledovala jeho reakcie. Ale ako som to povedala v jeho očiach nebolo nič.  Naraz sa začal smiať a postavil sa.
,,Nie laska nerob si srandu, veď berieš antikoncepciu." Nadvihla som obočie a CC sa prestal smiať. 
,,Ja to neberiem, nikdy som nemala sex len s tebou." CC sa zasa chvíľku na mňa pozeral a potom začal pochodovat.
,,Nie nemôžeš byť tehotná,  veď, nieeee to decko nie je moje ja sa ani na decko necitim a určite to nie je moje." Slzy sa mi začali tlačiť do očí a vtedy som vedela že moje slová ho nepresvedčia o opaku. Pravda bola že jedine zo CCm som spala a jedine jeho dieťa tá mohlo byť. 
,,No dobre láska, takže zajtra pôjdeš hneď na potrat a budeme znova fungovať ako do teraz dobre." Pozrela som sa na svoje brucho a len som si ho chytila. Bolo ploche a nič nebolo vidieť ale vedela som že sa tam niečo deje, že len tak si už len svoje dieťa nenechám zobrať.  Otočila som sa a kráčala som späť na oslavu. CC bežal za mnou a aj má dobehol ale vždy som sa mu vyšmikla a radšej išla do izby. Nikdy a nikto mi nezoberie moje dieťa.  Je mi jedno kto je otec ale ja som matka a matkou aj budem. Rodina na prvom mieste.

CC.

Nemohol som uveriť. Ona čaká dieťa.  Moja žena, moja priateľka, životná láska čaká dieťa. A vraj moje. Pekný vtip. Aj Tiffany si ma chcela takto udržať aj keď som ju miloval ale ona sa cítila ohrozená tak si to vymyslela až časom som zistil že je to mrcha as Luci bola tiež mrcha. Vymyslela si takú hovadinu. Ale takú že vraj je tehotná a ja som otec. Nikdy. K tomu decku sa nepriznam a nič nebudem platiť. Nikdy ju ani to malé decko už nechcem vidieť.

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat