8 mesiac tehotenstva.
Sedela som v štúdiu na stoličke a spievala pesničku od Metallici.
Pozerala som sa na Coreyho ktorý sa usmieval od ucha k uchu. Ja som spievala ďalej a užívala som si to. Bola som v ôsmom mesiaci ale do pôrodu som mala ešte dosť dní. Dnes som mala posledné vystúpenie ktore rozhodne o mojej kariére. Corey hovoril že je to len formalíta ale že sa to musí urobiť. Keď poradím a Robí vyrastie, (meno pre malého je to druhé CCho meno Robert) budeme sními chodiť na tour. Moj syn bude mat všetko. Okrem otca ale toho mu nahradia chalani z BVB a aj Coreyho chlapci zo Stone Sour.
,,Dobre zlatíčko daj si pauzu." Prikývla som otočila som sa na stoličke a vytiahla som si trošku bruško. Otvorila som krém na modriny a začala som si sním natierať bruško. Počula som hlási ale moc som ich nevnímala. Skôr som sa starala o Robího môjho malého.
,,Kto tu je mamičkyn maznáčik ? Môj Robí je môj maznáčik."
,,Ehm Luci, pod sem." Započula som a stiahla som si tričko. Bolo asi tak päť krát väčšie ako by som mala mať, ale nosím pod srdcom jedno živé a druhé mŕtve dieťa. Stále som sa nezbavila toho zlého pocitu že jedno moje dieťatko je mŕtve ale sústredíme sa na to aby Robí to prežil.
Vošla som do hlavnej miestnosti a medzi dverami som zamrzla. Stal tam Jonathan Davis, Brian Welch a James Shaffer. Vyvalila som na nich oči. Traja ľudia z Korn.
,,Corey." Chytila som sa dverí a pozerala na tých troch ľudí.
,, Luci asi ich poznáš, chalani toto je tá úžasná speváčka Luci." Jonathan prišiel ku mne a nastavil ruku. Jemne som ho za ňu chytila a on má pobozkal na hanky.
,,Veľmi rád tá spoznávam Luci,počul som o tebe veľa dobrého. Si vraj talent z nebies." Pozrela som sa na Coreyho a zabila ho pohľadom.
,,To ja som rada že vás spoznávam. Každého jedného." Chalani sa mi postupne predstavili aj keď som vedela kto sú, nechápala som čo tu robia. Viem že Corey je dobrý kamoš s Korn.
,,Takže prečo sme tu,asi tá to veľmi zaujíma." S pomocou Coreyho som sa posadila do stoličky a prešla si po brušku. Corey si sadol ja zem a začal má hľadkat po brušku. Je otec to sa v ňom nezaprie.
,,No dosť ma to zaujíma." Brian sa zasmial a napravil sa svoje úžasné dredy. Vždy ma fascinovali.
,,Chceme začať tour a Corey nám pustil pár nahráviek ako sa a dolina dobre prespievala naše pesničky." Brian sa pozrel na Jonathana a ten sa usmial na mňa.
,,Vieme že za chvíľku by si mala porodiť. A ak by si chcela môžeš sa pridať k nám samozrejme aj zo synom. Nám to nebude vadiť každý máme deti takže bez problémov." Pozrela som sa dole na Coreyho ktorý mi dával pusi na bruško. Robil to často. Hovoril že som ako jeho mladšia sestra. A mne to neprekážalo.
,,No tak ja....Ale kedy chcete začať tour ?" James sa postavil aviem3 vieme čupol si ku mne. Odsotil trošku Coreyho a prešiel mi po bruchu.
,,Pridaš sa k nám keď sa na to budeš cítiť. Máš toľko času koľko chceš aj tak začíname až za dva mesiace." Nemala som prečo zavahat. Hneď som ich ponuku prijala. Ísť s Korn na tour je sen.Po hodine vtipkovania s mojim dieťaťom sme išli na koncert. Mala som na sebe voľné šaty a botasky. Len tak tak som sa do nich obula. Už všetko mi je malé alebo mám moc opuchnuté nohy. Keď som dorazili na miesto všetko bolo už pripravené a mohlo sa ísť spievať. Samozrejme ze všetci a všetko bolo prispôsobené tomu že som tehotná. Na pódium som mala stoličky a plno vody. Corey sa o všetko dokonalo postaral. Ešte pred koncertom som mala autogramiádu. Každý som a somnou chcel fotiť ale ja som nevládala vstať takže každý kto chcel fotku si buď čupol alebo niečo vymyslel. Asi po dvoch hodinách podpisovanie sa som vyliezla na stage. Znova som sa posadila na stoličku a napila sa vody.
,,Ďakujem všetkým že ste dnes prišli." Usmiala som sa a prehrabla si vlasy.
,,Som, aj môj syn sme neskutočne rady že ste tu a že ste taký úžasný." Spievala som všetko možné. Ale hlavne klasiky. Kiss, AC/DC , Slipknot a a aj Korn. Keď som chcela zaspievať poslednú pesničky najprv som ju venovala celej BVB a Ashovi ktorý si užíval s Tanny a s chalanmi Havaji. Postavila som sa a v tom som zacitila tlak a náhle úľavu. Pozrela som sa pod seba a tam bola mlaka.
,,Do riti." Pozrela som sa do VIP zóny a tam som uvidela niekoho koho som ani nečakala. CC. Už bežal ku mne a ja som nechápala čo sa deje. Prečo je podomnou voda ? Prečo som zrazu začala cítiť tlak medzi nohami ? Ničomu som nechápala.
,,Drž sa má, ideme do nemocnice. Všetko bude v poriadku. " CC má bral na rukách a ja som sa ho silno držala. Pane bože ved ja rodim.
Všetko sa to dialo neskutočne rýchlo. Počula som ako každý na každého kričí ale CC má len bral k autu. Naložil má do auta a ako rýchlo bol pri mne tak rýchlo už štartoval auto. Držal má za ruku a hľadkal má.
,,CC ja rodim."
,,Ja viem, neboj sa mamička spolu to zvladneme." Bolesť v brušku má začala silnejšie bolieť aj ja som musela kričať. Keď som prvý krát vykríkla, aj CC vykrikol somnou. Dýchala som a on dýchala so mnou. Bol pri mne a držal má. Lapala som po dychu a on má utešoval že všetko bude dobré.
Došli sme pred nemocnicu a rýchlo má bral von. Keď sme vošli dňu začal už aj on kričať a volať na každého nech mi len pomôžu.
,,Položte ju na ten vozík." Povedala sestrička a CC má posadil na vozík.
,,Vy ste otecko ? V ktorom mesiaci je malá voľake komplikácie? Na ako je otvorená ?" CC má stále držal za ruku a len mňa utešoval.
,,Kabelka moja tam sú veci a a aj knižka." Zasyčala som a CC sa hrabal v mojej kabelke. Vybral knižku a podal to sestričke.
,,Dobre idem pre doktora." Za desať minút som ležala s vloženími nohami hore a dole sa pozeral doktor. CC išiel odvolať celú bandu.
,,Dobre za pár minút bude dosť otvorené. Najprv vám vyberieme do živé a potom to druhé." Prikývla som a pozrela som sa na strop.
,,Otecko budete pri svojej manželke." Pozrela som sa na CCho ktorý práve vošiel dnu.
,,Samozrejme že budem." CC prišiel ku mne a chytil má za ruku. ,,Spolu to zvladneme."CC.
Bolo to peklo. Luci mi drtila ruku ale keď sa ozval plač hneď jej ruka zjemnela a ja som prvý krát uvidel nášho syna. Bol to kus chlapa ale bol zároveň taký maličký. Plakal ale keď sa ocitol u Luci v náručí prestal plakať a Luci začala plakať. Pozrel som sa na ňu a ona sa na mňa usmiala.
,,Zvládli sme to Luci, vitajt na svete zlatíčko." Oprel som si o Luci čelo a pozrel sa na svoju Luci a svojho syna.
,,Je to maličký Robí." Keď to vyslovila začali mi stekat slzy.
,,Pane musíte ísť teraz von." Zobrala Robího a ja som videl že doktor niečo maličke o mnoho menšie taká z Luci. Tá bola ticho ale bolelo ju to. Sestrička má vyhodila von a ja som nechápal prečo. Sadol som si na stoličku a pozrel sa dole na zem. O čom neviem?
O pár minút sa tu zjavil Corey.
,,Kde je Luci je v poriadku?" Postavil som sa a prikývol som.
,,Luci a aj Robí sú v poriadku." Corey si vydýchol a ja som sa zamračil.
,,Corey Luci čakala dvojičky?" Corey zamrzol a poškrabal sa na zátylku.
,,CC to druhé malé menalo šancu. Mrzí ma to." Pozrel som sa na dvere a už som chápal čo robil doktor. Ona nosila jedno živé a druhé mŕtve. Luci ty moja princezna.
,,Počúvaj keby niečo zavolaj, toto je jej taška keby začala rodiť. Sú tam veci pre ňu ale aj pre malého. Staraj sa o nich."Prikývol som a sledoval som ako odchádza. Moja Luci úbohá. Obdivuje ju a budem si ju vážiť. Nosiť jedno živé a druhé mŕtve dieťa osem mesiacov to je na nervi.
Za dve hodiny mi dali do rúk môjho mohutného syna a pustili má za spiacou Luci. Uložil som malého do postieľky vedľa posteli a ja som si sadol vedľa Luci. Hľadkal som ju po tvári. Vždy budem milovať len ju. Pobozkal som ju na lice a zaspal vedľa nej.
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.