Ani neprešiel týždeň a Ash s Tanny odchádzali do Londýna na týždeň. Mrzelo má to a bola som smutná lebo som si nezvykla na L.A.. Ale brat je už raz taký.
,,Nezabudni dnes príde CC pre tebq pôjdeš k nemu." Vyvalila som na neho oči.
,,Ja som si myslela že si robíš srandu." Tanny má objala a ja som sa k nej schovala. ,,Buďte opatrný na seba a užite si to." Objala som ešte Asha zamavala som im keď odchádzali s taxíkom. Vrátila som sa do domu a utekala som sa prezliect do plaviek. Ash mal bazén a ja som sa chcela ísť opaľovať. Zobrala som si uterák a aj šiltovku, vyložila som sa na slnko a pustila som hudbu. Pospevovala som si a pozrela som sa na oblohu. Zrazu niekto zazvonil. Pretočila som očami a postavila som sa. Len v čiernych bikinách som išla k dverám. Otvorila som ich a pozrela sa na vysokého dlhovlaseho fešáka. Stal tam CC a v ruke držal tašku.
,,Ahoj čo ty tu ?" Pozreli sme na seba a ja som sa opierala o dvere. CC si ma pozeral a ja som stála a pozerala sa na neho. Mal na sebe dlhé čierne rifle a z Black Craft tielko.
,,Zbal sa ideme do Las Vegas." Usmieval sa a ja som uhla z dverí a zasmiala som sa.
,,Čo ? Ja nikam nejdem." Napila som sa vody a pozrela som sa na neho. Bol stále rovnaký a taký sa mi páčil. Veľmi sa mi páčil. Ale pred očami som mala tu noc.
,,No ideme, utekaj sa zbaliť." Zasmiala som sa a išla som von a chcela som sa ísť ďalej opaľovať, ale CC má chytil za ruku a pritiahol k sebe. ,,Prosím chod sa zbaliť. Ideme do Las Vegas lebo tam má moja mama narodeniny." Pozerala som sa mu do očí a videla som že neklame. Nechcela som tam ísť.
,,Na koľko dní?" CC sa víťazne usmial a posadil sa na gauč.
,,Týždeň." Odišla som do izby a balila som si veci všetky čo som videla a čo mi bolo dobre. Zbalila som si aj topánky a maľovaťka. Obliekla som si kratase a tielko a išla s kufrom do obývačky. CC sa na mňa pozrel a ja na neho.
,,Môžme ísť? " CC sa postavil a začal zatvárať všetky dvere. Sledovala som ho a počítala som si peniaze v peňaženke.
,,Ideme." CC stal pri dverách a ja som išla von. Zamkla som dom a nastúpila som k CCmu do auta. Pripútala som sa a pozrela som sa von oknom. Cítila som jeho pohľad na sebe ale nechcela som sa na neho pozrieť bude si ešte namýšlat. Vyložila som si nohy na palubovu dosku a sledovala cestu.CC.
Sledovala ale som cestu a pri tom aj Luci. Keď som k Ashovi došiel a keď mi otvorila len v bikinách myslel som si že sa neudržím na nohách. Bola dokonalá. Sexi. A ja som do nej bol zamilovaný až po uši. Samozrejme som ju sklamal a bolo mi zle s toho.
,,Koľko oslavuje tvoja mamina ?" Pozrel som sa na Luci a usmial som sa.
,,70, ale vôbec na to nevyzerá." Usmial som sa a Luci sa tiež usmiala. Páčila sa mi bez make-upu, že má vlastnú v drdole a že sa usmieva na každú stranu. Slnko jej pekne svietilo do tvary a celá žiarila. Nemohol som sa dočkať keď ju mama spozná. Aj keď ju musím predstaviť ako kamarátku predstavím ju.Cesta netrvala dlho len hodinu, s Luci sme si spievali a smiali sme sa na ostatných autách. Neviem prečo ale atmosféra sa ukludnila a to sa mi páčilo. Zastavili sme sa až pred hotelom. Luci vystúpila z auta a sledovala má. Vybral som svoje tašky a aj jej kufor a išli sme na recepciu.
,,Dobrý deň, apartmán sa dvomi izbami na meno Mora." Recepčná sa usmiala a pozrela sa na Luci.
,,Christian Robert Mora ?" Prikývol som a recepčná niečo písala na počítač.
,,Môžem poprosiť o kreditku." Vybral som kreditku a podal jej ju. Luci aa opierala o pult a sledovala ľudí na okolo. Ja som zasa sledoval ju. Zahryzla si do spodnej pery a ja som sa pozrel jej smerom. Pozerala sa na potetovaneho vysokého chalana ktorý na ňu žmurkal. Zamračil som sa a recepčná mi podala kreditku od izby a ja som chytil za ruku Luci a išli sme do izby. Bol som smutný a nahnevaný. Luci je a aj bude moja. Nikoho iného.
,,Čo robíš pust mi tu ruku boli to." Pozeral som na ňu a sklopil pohľad. Pustil som jej ruku a sledoval som ju.
,,Ideme si zastrielat na zbrojnicu ?"
Luci na mňa vyvalila oči a začala veselo prikývovať.
,,Dobre vybalime sa a ideme." Vošli na na chodbu a išli na do izby 1069. Luci si vybrala izbu a ja som si zatiaľ sadol na gauč a sledoval Luci . Tak veľmi by som ju chcel pobozkať. Tak veľmi.
,,Haló CC môžeme ísť?" Postavil som sa a usmial som sa.Luci.
Sedela som v aute zo CCm a išli na na strelnicu. Vždy som sa chcela naučiť strieľať a teraz sa CC ponúkal. Nemohla som to odmietnut. Zaparkovala sme pred strelnicov a ja celá veselá som vystúpila a čakala CCho.
Keď sme vošli dňu CC tu nebol keby krát, každý ho tu pozna. S každým bol kamarát a ani ma to vôbec neprekvapilo.
,,Dnes mne daj o niečo väčšie ako minule a tu slečne úplne základy." Jeden chalan za pultom začal vyberať a CC Sk začal obzert zbrane. Prišla som bližšie ku nemu a chytila sa jeho ramená.
,,CC že mi pomôžes s tými zbraňami." CC odložil zbraň a pozrel sa na mňa.
,,Samozrejme nenechám tá trápiť sa." CC zobral všetky zbrane a ja som zobrala sluchátka. Utekala som za ním a položila som sluchátka na stolík kde boli dve stoličky.
,,No pod ku mne." Prišla som ku CCmu, dal mi aj sebe sluchátka a postavil si ma pred seba.
,,No ," Nastavil si ma a ja som sa pozrela na terč. ,, výstrel." Začala som strieľať a cítila som CCho ako stojí za mnou a istí má. Dlho sme strieľali a CC má učil a potom som ja sledovala jeho ako strieľa z veľkej zbrane. Vlasy mal v takom rýchlom drdole,šatku ktorý som milovala na ňom mal stále na hlave a sluchátka. CC sa postavil pri také jazierko vymenil si zbraň a dal si dole sluchátka. Zobrala som si jeho fotak a sledovala som ho. Začal strieľať a ja keďže som nemala sluchátka som skoro ohluchla. CC sa pozrel na mňa a ja som sa smiala.
,,Prečo si nemala sluchátka?" Pozerala som sa na CCho a vtedy som sa začala ešte viac smiať.
CC prišiel ku mne a objal má.
,,CC som trošku hladná." Pozrel na mňa a veselo sa usmial.
,,Tak ideme do hotelu, objednáme si večeru a budeme pozerať filmi súhlasíš?" Prikývla som a zobrala som CCho zbraň zbraňami posadila sa.
,,Ale najprv toto skúsim." CC mi napravil vlasy a jemne sa pri tom dotkol krku. Len tento jeden dotyk vo mne vyvolal mravčekov. Postavil sa za mňa a istil má. Vystrelila som pár guliek a boleli má z toho ruky. CC sa veselo zasmial a radšej sme išli do hotela. Kde som strávila za posledný týždeň tu najkrajšiu noc. Zo CCm nebola nikdy nuda. Smiali sme sa,vymyšlali sme blbosti skrátka sme boli ako malé deti.
Ľahla som si do postelí posteli a sledovala som celé vysvetlené Vegas. Boli 3 ráno a trošku začalo svitat. Niekto zaklopal jemne na dvere a ja som čakala kým vojde CC dňu.
,,Luci ?" CC celý nesvoj vošiel dnu a ja som sa na neho pozrela. CC išiel spať o jednej ráno ja som do teraz pozerala film.
,,Čo sa deje CC?" Zavrel dvere a ľahol si ku mne do postelí.
,,Mal som zlý sen môžem tu spať s tebou ?" Pozerala som sa na neho a nemala som to srdce mu povedať nie.
,,Jasné CCnko." CC srdce prikril a ja som zapla telku a stišila ju. Ľahla som si tvárou ku CCmu ktorý sa na mňa usmieval.
,,Zajtra sem príde mamička moja. Dúfam že ti nebude vadiť že bude snami bývať, nemám rád keď býva sám. Bude somnou v jednej izbe." Pohladkala som CCho po tvári a on zavrel oči.
,,Kľudne CC." CC za pár minút bol tuhý a ja som si ľahla na brucho a ja zaspala som ako malička.Ahojky. Takže páči alebo nepáči? Hádam páči. Najprv to zo mňa neišlo ale potom som sa rozpísala. Prepáčte mi za chyby.
S láskou
Rox
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.