12.

94 8 0
                                    

Luci.

Keď sme prišli na posledný tour a ešte stále bolo svetlo. Pomaličky som zliezla dole z posteli a pozbierala si veci. CC tu už dávno nebol. Obliekla som sa a pomaličky som išla dole.
(To čo si Luci obliekla.)

Chalani išli von a ja som trošku vykukla von

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chalani išli von a ja som trošku vykukla von. Bolo to neuveriteľné. Všetky možné kapely AA, FIR, MIW, BMTH, NYD a omnoho viac. Poobzerala som sa a bolo mi zle z toľkých ľudí.  Rýchlo som vošla dňu a zavrela dvere.  Vyšla som hore a išla som si ľahnúť. Počula som ako sa všetci vítajú a ja som sa zakutrala do paplónu.  Pozerala som na nich cez tajne okno. Ash a Tanny sa smiali a vítali sa s AA. Uvidela som CCho ktorý obimal peknú, dobre vyvinutú ženu. Zavrela som okno a schovala som sa. Necítila som sa dobre, chcela som byť niekde inde preč. Sama.
,,Jasné Ash hneď príde." Počula som Ashov hlas a potom sa dvere otvorili. Zavrela som oči a tvárila som sa že spím.
,,Luci? Sestrička." Ash má jemné pohladkal po tvári a ja som sa ani nemohla. 
,,Spinkaj." Dal mi pusu na lice a odišiel veľmi potichučky.
Počula som všetko čo hovoril.
,,Prepáč Ash ale spinka." Otvorila som oči a objala som svojho jednorožca. Bola som šťastná že som mala možnosť byť s Ashom ale zasa som sa bála cudzích ľudí.

Neviem presne koľko bolo hodín ale nakoniec som zišla dole. Hlad má vyhnal. Všetci dole grilovali a ja som cítila tu vôňu a musela som ísť a chcela som ísť dole. Otvorila som dvere von z busu a pomaličky som vyšla von.
,,Ahoj Šípková Ruženka." Usmial sa na mňa Jinxx a ja som sa na neho tiež usmiala.
,,Ashley tvoja sestrička sa zobudila." Slnko pomaličky zapadalo a ja som sa cítila lepšie. Nebolo tu toľko ľudí, spoznala som len NYD a MIW. Iné kapely tu neboli.
,,No Ahoj." Ash má pohladkal po líci a ja som ho objala.
Ash si ma objal a hľadkal má.
,,Banda toto je moja milovaná sestrička Luci, Luci toto je Ashley Costello z NYD a to je jej priateľ Jimmy." Zamavala som im a oni mne tiež. 
,, Ahoj malička." Prišiel ku mne Chris z MIW a ja som sa usmiala ako anjelik.
,,Ahoj Chris." Objal má a ja som sa cítila ako keby som bola u obra.
,,Takže som rád že sa vy dávaj už poznáte." Chris sa usmiala a podal mi pivo. Zamrzla som.
,,Nie ja nemám ešte 21." Pozrela som sa nenápadne na Asha ktorý sa veselo smial.
,,Luci som tvoj brat jedno si môžeš dať za to tá nezabijem." Chris stále ponúkal pivo tak som si zobrala a pripila som si sním. Posadila som sa na voľné miesto u Ashley Costello a usmiala sa na ňu. 
,,Nepovedala by som že si Purdyho sestra." Tanny si k nám prisadla a rozprávali sme sa s Ash o babských veciach. Veľa som sa od nej dozvedela čo mi mala povedať mama.
,,Počúvajte zajtra ku mne okolo obeda pridite a vychystáme sa." Tanny si tepla s Ash a ja som sa napila piva.
Poobzerala som sa na okolo a nikde som nevidela CCho. 
,,Koho hľadáš?" Usmiala som sa na Tanny a pokrutila som hlavou.
,,Len sa pozerám, je to tu ako na rodinnej oslave." Tanny sa tiež poobzerala a dala mi za pravdu.
Nastala tma a chalani z busov vytiahli voľake svetla aby sme videli. Naozaj to tu bolo ako na rodinnej oslave. Jake a Jinxx robili večeru, Ash s Tanny boli stále medzi ľuďmi a rozprávali sa. Tanny mi hovorila že sa strašne boji ľudí ale tu bola uvoľnená. Smiala sa a Ash ju obimal a bolo na ňom vidieť že je plný lásky. A ja som sedela na sedačke popijala pivo a obzerala sa na vôkol. Nikoho som veľmi nepoznala. Len z časopisov a prihovoriť sa im bolo pre mňa veľké umenie. Boli milí a správali sa ku mne slušné  ale moc som si sními nemala čo povedať.  Niekedy dávno som spievala ale už som sa vzdala svojho sna. Budem radšej sestra slávneho Asha Purdyho. Nechcem sa strapnit.
Postavila som sa, zobrala som si kúsok zeleniny a išla sa prejsť. 
,,Luci kam ideš? " Otočila som sa a usmiala sa na Asha.  Starostlivý brat sa v ňom nezaprie.
,,Idem sa prejsť kľud mám mobil zo sebou." Ash chcel niečo povedať ale Tanny mu zápchala ústa. 
,,Utekaj a dávaj pozor na seba." Zasmial som sa a pomaličky som išla. Pozrela som sa okolo seba. Boli tu samé busi. Niektoré som poznala a niektoré som ani prečítať nevedela. Okolo autobusov bol plot aby sa sem nik nedostal a pri hlavnej bráne stali esbeeskari.
,,Dobrý večer môžem sa ísť prejsť aj von?" Pozrel sa všetci na mňa a milo sa usmiali.
,,Ty si Ashova sestra že BVB že? " Jemne som prikývla a oni mi otvorili dvere.
,,Ďakujem vám." Braňa sa zavrela a ja som išla k pódium. Chcela som si vyskúšať aké by to bolo stať tam, máš tisíce fanúšikov a usmievať sa a spievať z celého srdca. Vyšla som hore a postavila som sa na prázdne pódium. Posadila som sa na okraj a usmievala sa. Odtiaľto to bolo všetko iné. Videla som svetla medzi autobusmi a počula som aj ako im hra hudba. Začala som si spievať jednu z mojich obľúbených pesničiek od Korn.

(Milujem tu pesničku).

Keď som do spievala utrela som si potom z čela.
,,Mmmmm veľmi pekný hlas." Vyskočila som na nohy ale hneď som aj padla z pódia na trávu.  Zahmlelo sa mi pred očami a na chvíľku nastala tma.
,,Dúfam že je v poriadku ?"
,,Musí. Bože mal som sa najprv ozvať." Otvorila som oči a uvidela som boha. No pre mňa to bol boh. Corey Taylor kráčal pri mne a držal mi hlavu.
,,Kde som?" Zašepkala som a Corey sa usmial.
,,Si na zemi pod pódium." Chytila som sa za hlavu a sikla som.
,,Chalani podajte mi ten ľad." Niekto podal ľad a Corey mi ho priložil na hlavu. 
,,Vieš ako sa voláš?" Pomaličky som sa posadila.
,,Luci Purdy." Sadol si ku mne a držal mi pri hlave ľad. 
,,Teší ma Corey Taylor." Nastavil ruku a ja som ju prijala.
,,Aj mňa." Chcela som sa postaviť ale zatočila sa mi hlava tak som sa radšej posadila.
,,Kľud máš čas dostala si riadnu ranu." Prikývla som a niekto doniesol vodu tak som sa napila.
,,Máš úžasný hlas za akú kapelu spievaš? " Pozrela som sa s otvorenou pusou na neho.  Corey Taylor si mysli že mám úžasný hlas môžem konečne umrieť.
,,Som tu s bratom bassak z Black Veil Brides."
,,Ashley Purdy že? " Prikývla som a ten raz som sa postavila bez problémov.
,,Počkaj,kde tá nájdem ? Máš fakt bomba hlas taký talent nemôžem nechať len tak ísť." Usmiala som sa a prehrabla si vlasy.
,,Ja už nespievam. " Podala som mu ľad a išla som späť k busu. Ochranca má pustila bez problémov a ja som pomaličky kráčala až do zadu. Pozerala som sa medzi busi a keď som skoro bola už na konci uvidela som siluetu muža a ženy.  Trvalo mi chvíľku kým som zaostrila zrak ale priala som si aby som nič nevidela. Bol to CC s cudzou babou.  Srdce mi puklo a rýchlo som sa otočila a čo najrýchlejšie som kráčala do busu. Ignorovala som otázky od ostatných a vpalila som do busu a rýchlo som utekala hore. Nie môj brat bol kurevnik ale CC. Neverila som to čo som videla. Zamkla som dvere a oprela som sa o ne. Slzy som nedokázala zastaviť. Bola som zničená a zlomená. Vyliezla som si na postel posteľami celú noc som preplakala. Ash aj ostatný dokonca aj Tanny sa chceli dostať ku mne ale povedala som im, no skôr som nakričala, že chcem  byť len sama. Len sama.

No dobre ľudkovia ahojky. Dnes je trošku ina časť, smutnejšia ale to k mojim príbehom patrí. Dúfam že vám páčila a dúfam že to odporučíte aj ostatným BVB-fans.
Rox.

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat