19.

65 6 0
                                    

Tanny.

Sedela som pri Ashovi a hľadkala som ho po tvári. Slzy mi stekali po tvary a stále dookola som si prehravala čo sa stalo. Mala som to byť ja a nie môj Ash. On má zachránil a obetoval svoj život len kvôli mne.
,,Ach Ashley výdrž Luci tu bude za pár hodín Prosím, buď snami." Dala som mu pusu na čelo a zasa som si sadla. Celé telo sa mi triaslo aj keď mám na sebe všetky mikiny od chalanov. Dostali sa sem ako to len išlo.
,,Luci, CC?" Dvere sa rozleteleli a stala v nich Luci,v čiernych plesových šatách a bola celá uplakana.
,,Bože Tanny." Objala má a ja som sa ešte viac rozplakala.
,,Si však poriadku ?"Prikývla som a viac som ju objala.
,,Luci, mňa to mrzí bola to moja chyba ja som tu mala ležať nie Ash."
,,Nie nie, on sa z toho dostane. Je silní a je Purdy. Pomôžem hoci jako aj keď budem musieť mu dať všetky organy." Znova som sa rozplakala a objala ju.

Luci.

Sedela som v bielej izbe a držala som svojho brata za ruku. Potreboval krv a ja jediná mám krv ako on. Máme vzácne skupiny a nájsť takú krvnú skupinu je vraj nemožné.  Takže jedine čo mu pomôžem som ja.
,,Dobrý deň slečna Purdy." Prikývla som a pozrela som sa na spiacu Tanny.  Bola vyčerpaná, do udierana a otrasena. Potrebovala si odychnut.
,,Vaša krvná skupina je úplne  v poriadku ale je tu problém, musíme krv dávať priamo zo žili do žili pána Purdyho." Nastavila som ruku. Bolo mi všetko jedno nech si ma aj rozpytvaju, len nech Ash je na živé.  Stratil veľmi veľa krvi.  Doktor mi zaviedol kanilu a napojil Asha na moju krv.

Chytila som Asha za ruku a nechala som nech si zoberie koľko len chce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chytila som Asha za ruku a nechala som nech si zoberie koľko len chce. Chalani čakali vonku a ja som stále bola v tých úzkych štátoch. Bola som neumyta, unavená, hladná a hrozne sa mi chcelo spať.
,,Slečna keby niečo zavolajte nás." Prikývla som a hľadkala som Asha po vlasoch. 
,,Môj braček,  Prepáč že som neprišla skorej. Veľmi ma to mrzí."

Tretia osoba.

Luci sedela pri Ashovi s Tanny každý jeden deň. Chalani ich chceli vystriedať ale dievčatá sa nedali. Držali spolu. Luci sa len prezliekla a každý deň dávala Ashovi aspoň 2 litre krvi. Doktori sa snažili o všetko možné ale Ash stále spal. do dnes.

Luci.

Prešiel štvrtý deň. Práve mi zobrali liter krvi a ja som sa oprela o CCho. Bola mi zima. Neskutočná zima, chcelo sa mi spať a aj niečo zjesť. 
,,Luci donesiem ti niečo na jedenie." Prikývla som a viac som si objala kolená.  Zatváralali sa mi oči a na chvíľku som vypla.

Tanny.

Luci zaspala a ja som sa pozerala na Ash. Oprela som si čelo o jeho a jemne ho pobozkala na peri. Zrazu Ashove pery sa pohli a ja som sa odtiahla. 
,,Mmmmm Tannyka." Zašepkal a ja som sa pozerala ako sa prebúdza.
,,Ahoj."Usmial sa a ja som na neho skočila.

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat