2.

110 13 0
                                    

Tretia osoba.

Celý deň Luci sedela v izbe, medzi štyrmi stenami a hľadela do blba. Opustila sa úplne. Vozík bol v kúte a Luci sa absolútne nehýbala. Sedela, spala, plakala. Bolo jej všetkého ľúto. Rodičov. Brata. Starých rodičov a litovala všetko čo urobila. Veľmi ublížila starým rodičom.

Luci.

Ležala som na posteli, fúkal na mňa ventilátor a ja som hľadela do stropu. Oči má štipali a chcelo sa mi len spať. Chcela som navždy zaspať. Nechcela som byť na vozíku, nechcela som žiť. 
Pomaličky som sa posadila a prešla som si po nohach. Niečo som cítila ale niečo nie. Pomaličky som zhodila nohy z posteli a oprela som sa o barle. Ale bola som príliš slabá.  Spadla som našťastie na koberec a buchla som si hlavu. Prešla som si po boľavom mieste a zamračila som sa. Nekrvacalo to len to bolelo. O pár sekúnd pri dverách klepal dedko.
,,Luci si v poriadku ?"
,,Áno dedko padla mi len knižka."  Posadila som sa a oprela som sa o posteľ.  Zobrala som rodiny album a prechádzala som po fotkách.  S Ashom sme si boli neskutočne blízky, bol to moj vzor. Veľký brat ktorý má mal chrániť.  Ale on sa na mňa vykašlal a išiel niekam preč za prostitutakami. Odhodila som  album do kúta pri vozík a pomaličky som sa postavila a ľahla som si. Na dnes som už nemala síl na nič.  Poriadne som sa zakrila a zaspala som pri tichých vzlykoch a prosbách aby sa mama a otec vrátili a boli tu. Aby mi povedali že dokážem chodiť a ta nehoda sa nestala.

Ashley.

Zastavili sme na letisku a už nás čakal bus. Zasa rok s týmito magormi. No aspoň mám čas dať CCmu dole ružové okuliare a uvedomil si s kým to spáva.
,,Počúvaj Purdy." Sadol som si na svoje mieste a pozrel som a znudene na Andyho. ,,Bude ti stačiť jeden deň zo sestrou?" Zamračil som sa a prehrabla som si vlasy. 
,,Dúfam, vraj neje a nechodí len leží v izbe."  Andy sa posadil oproti mne a povedal to čo by každý dobrý kamarát a brat mal povedať. 
,,Sme tu s tebou, pomôžeme ti." Zasmial som sa a podala som mu mobil kde mám fotku ako vyzerá teraz po prefarbený. Mala modré dlhé vlasy, bola nízka,chudá a veľmi bledá.  Mali sme to v rodine. Ja keďže žijem v L.A., nie som taký bledý ale Luci je bledá. Modré oči ktoré má ako matka jej ladili s vlasmi. Je rozkošná. Čierny vozík na ktorom sedela bol najväčší problém.
,,Je pekná veľmi pekná, CC pod sem."  Zobral som mu rýchlo mobil alebo schvál si ho.
,,Hej moja sestra ruky preč všetci." Andy sa zasmial a odišiel hore. Po chvíľke prišiel CC celý v pyžame. Vyvalil som na neho oči a pokrutil  som hlavou.
,,V lietadle si spal hodinu aj pol a ideš zasa spať?" CC sa uložil na gauč a zapol si futbal.
,,Hej problém?" Pretočil som očami ai odišiel som sa vybaviť, aspoň  niečo.

Sadol som si na postel a otvoril som škatuľku plnú hračiek. Nevedel som čo mám Luci kúpiť, plyšakov mala vždy rada a podľa babky ich zbožňuje aj teraz. Bál som sa. Ako to bude medzi nami. Dokáže mi niekedy aj opustiť ? To bola moja najväčšia otázka na ktorú som odpoveď nemal a mal som ju zistiť za pár minút. 
Bus pomaličky zastavil a ja som zobral škatuľu a išiel som dole. Chalani čakali dole pred busom slušné oblečený. Raz sa už videli s mojimi starými rodičmi ale len na krátko krátko a nestihli spoznať s akými bláznami pracujem.
Prišiel som k vchodovým dverám a jemne zaklopal.
,,Žiadne blbosti, blbci." Pozrel som sa hlavne na CCho a ten dal hore ruky a vzdával sa. Otvorila nám dvere babka a ja som ju hneď objal. Tak veľmi mi chýbala. Jej objatie. Ona sama.
,,Babička." Držal som ju a babka sa odtiahla, že oči sa jej rinuly slzy a ja som jej ich poutieral.
,,Poďte ďalej, poďte." Vošli sme dňu a chalani, na moje počudovanie sa správali veľmi slušné.
,,Kde je ?" Dedko prišiel zo zadu s podnosom ktorý bol plný. 
,,Zasa nezjedla ?" Babka zobrala dedovi podnos a ja som somarik uvítal s dedkom. Bol stále rovnaký. Bývali vojak je bývali vojak.
,,Dajte mi to, ja to skúsim?" Zobral som podnos a položil som ho na škatuľku a išiel som k Lucinej izbe. Na dverách mala veľký znak našej kapeli.  Bolo to milé od nej. Jemne som zaklopal a pomaličky som otváral dvere.
Atómova bomba je oproti neporiadku mojej sestričky nič. Všetko oblečenie, knižky, hračky  boli na zemi a porozhadzovane. Ale pri posteli mala pekne poukladáne lieky. Položil som podnos aj škatuľu na postel a pomaličky som si sadol vedľa Luci na postel. Spala, nohy mala holé ale telo mala pečlivo zákrite. Pohladkal som ju jemne po tvári a ona sa zobudila.
,,Ahoj Luci." Usmial som sa a ona na mňa pozerala ako na niečo čo vidieť nechcela.

Luci.

,,Ahoj Luci." To boli jeho slová keď som sa zobudila. Môj brat Ashley sedel vedľa mňa a usmieval sa na mňa.  Do očí sa mi začali valiť slzy. Rýchlo som zavrela oči.
,,Nechcem tá tu, odid. Hneď." Zašepkala som do tmy a na nohách som zacitila že má jemné pohladkal postavil sa a niečo zasa položil na postel. Počkala som až kým sa zavrú dvere. Otvorila som oči a uvidela som podnos a škatuľu. V žalúdok sa mi hneď zahlásil a ja som bola nútená niečo zjesť.  Napila som sa úžasného čaju od babky a utrela som si slzy ktoré mi padali ako prúd vodopádov.  Moj brat sa vráti po 5 rokov a jedine čo mi povie je  Ahoj Luci ja ho asi zabijem.
Zobrala som si lieky a začala som pomaličky jesť cestoviny, ktoré tak veľmi milujem. Nezjedla som všetko to by oni vyhrali, zjedla som len aby žalúdok nebol prázdny ale ani plný.  Pozrela som sa na tú škatuľu.  Bola celá čierna a na vrchu bola červená mašla. Otvorila som ju a tam boli plyšaci od výmyslu sveta. Zavrela som škatuľu a pritiahla som si vozík paličkou ktorú som našla. Posadila som sa a na kolená som si dala škatuľu a podnos. Vyšla som z izby a išla som do kuchyne. Vošla som do dverí a uvidela som tam celý bandu BVB. Zostala som v krčí. Pozerala som sa na štyroch ľudí ktorých som vždy chcela spoznať ale nie takto. Ash posielal lístky ale ja som nikdy nešla, nechcela som.
,,Luci zlatíčko, chutilo ti ?" Usmiala som sa na babku a podala jej podnos.
,,Áno babička bolo to úžasné." Otvorila som škatuľu a prišla som k Ashovi.
,,Ty si tých plyšakov poondi." Vysipala som ich na jeho hlavu a odišla som späť. Samozrjeme že na vozíku to ide ťažšie tak som počula ako nadáva. Mal sa chlapec uvedomiť než niečo urobí. On si myslíš že keď mi kúpi plyšakov že ja sa mu hodím okolo krku a bude všetko ako pred 5 rokmi. Pekná predstava ale nereálna.
Presadla som si na postel a zakrila som sa celá až po uši a nechala som sa uniesť plačom a spánkom.

Ashley.

Upratal som bordel ktorý Luci narobila keď po mne hodila plyšakov. Bol som celý špinavý a plyšakov som mohol vyhodiť keďže boli aj oni špinavý. Hneval som sa sám na seba. Ja som ju opustila a 5 rokov som jej len napísal jeden list alebo dva a to na narodeniny alebo Vianoce.  Ako brat som sa vôbec nestaral. Musel som to zmeniť.  Rýchlo.  Veľmi rýchlo.
,,Počúvaj, ak chceš môžme ju zobrať zo sebou? Môžeš sa snažiť ďalej a my sa budeme dobre zabávať ak bude robiť stále to isté čo dnes." Oprel sa o linku Andy a ja som po ňom hodil handru.
,,Skúsim sa s ňou zajtra pozhovárať ale na to budem potrebovať aspoň dva dni aby som ju prehovoril." Andy začal utierať umyté riadi.
,,Hej Mora pod sem ?" CC sa po chvíľke došuchtal aj s dvoma koláčmy v ruke.
,,Čo chceš?" Utrel som si ruky a zahľadel som sa na Andyho. Neviem o čo mu išlo ale to sa pri Andym nikdy nevedelo.  Položil handru na linku prišiel ku CCmu a dal mu jedného pohlavaka.
,,Spadol si na hlavu a ta tá veľmi bolí. Nemáš zač Ash." CC si šachal čelo a ja som CCmu vybral pivo a priložil mu ho na hlavu.
,,Sadni si a do jedz. Nebudem tu po tebe upratovať omrvinky."
Prišiel som k Lucinej izbe a vošiel som dňu.  Spala. Dal som jej pusu na čelo a odišiel  som do svojej izby sa vyspat. Neviem prečo ale mal som pocit že s Luci to bude ťažšie ako s Andym.

Ahojky. No neviem ako sa vám to páči alebo či to dáva zmysel, podľa mňa nie ale čo
No ved keby niečo napíšte koment a ja sa to posnažim napraviť.  Prepáčte mi za chyby ale gramatika nie je moja kamoška.
Rox.

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat