Luci.
Zobudila som sa a všade bola tma. Na ruke som cítila niekoho hlavu a vlasy. Pozrela som sa na bok a tam ležal CC. Mal na moje ruke svoju hlavu a držal mi ju. Usmiala som sa a jemne ho pohladkala po tvary. Niečo zammrlala a ďalej spal. Pozrela som sa na druhú stranu a tam bol môj syn. Róbert Purdy. Usmiala som sa a trošku si ho pritiahla bližšie. Ležala pokojne a spinkal. Pohladkala som aj jeho po tvaričke a zobudil sa. Pozeral sa na mňa hnedými kukadlami ako má CC. Usmiala som sa a cítila som ako mi stekaju slzy po lícach. Chcela som si ho zobrať na ruky ale CC mi držal ruku a bolo mi jasné keby som mu dala svoju ruku preč zobudil by sa. Mali sa na mňa len pozeral a usmieval sa.
,,Ahoj miláčik môj." Zašepkala som a mali ma chytil za prst. Na jeho ručičky som uvidela CCho priezvisko.
Róbert Mora.
Zamračila som sa a pozrela sa na CCho. Môj syn nebude mať jeho priezvisko. CC ho nechcel a ja som sa rozlúčila že by sa mohol vrátiť a zobrať všetko späť.
,,Prečo nespiš? " Pozrela som sa na CCho a posadila som sa.
,,Neviem nie som unavená." Zobrala som si syna a chytila ho za ručičky. Mal ich drobnučke a jemne. Stále sa na mňa usmieval a držal má za prst.
,,Nechceš mi ho zobrať že?" Pozrela som sa na CCho a malého.
,,Budeš ho môcť vídať ale nič viac." CC sa a postavil a začal pochodovat.
,,Luci, je to aj môj syn. Ja som jeho otec. Neodopieraj mu otca. Prečo by som vás nemohol zabezpečiť ?" Držala som malého pri svojej hrudi a jemne ho hľadkala.
,,Ja ho len chránim, chcel si aby som išla na potrat CC. A nie si môj manžel a ani priateľ aby si mňa a môjho syna zabezpečoval. Keď chceš môžeš mu ukladať peniaze na jeho meno ale ja sa tvojich peňazí nedotknem." CC zúril. Videla som to na jeho červenej tvary a zatatych rukách.
,,Ja sa ho nevzdám. Videl som a ako prišiel na svet, chcel ho vidieť vyrastať, podporovať ho v čom si len povie. Je to Mora jemu nič nebude chýbať." Mali začal plakať. CC stišil svoj hlas a pozrel sa na malého.
,,Daj ja ho utíšim ty len oddychuj." Pretočila som očami a postavila sa. Začala som sa s malim prechádzať a spievať mu jednu pesničku. Babka a aj mama mi ju spievali keď som plakala. Chodila som po izbe a tíšila ho a aj to zabralo. Za chvíľku zasa spinkal. Položila som ho do postieľky a jemne zakrila. Otočila som sa na CCho a prišla k nemu bližšie.
,,Vzdal si sa ho keď si povedal že mám ísť na potrat. Čakala som že prídeš a budeš sa mi ospravedlňovať ale ty si nič neurobil. Je to Purdy, on je môj a nikoho iného neni. Budeš ho vídať ale nie ako jeho otec ale ako jeho ujo. Budeš taký ako chalani. Nebudeš jeho otec lebo on bude mať mamu len mamu." Ukazovala som na neho prstom a CC sa pozeral zhora na mňa.
,,Luci, je to naše dieťa, naša láska, je to moj nás syn. Urobím všetko aby vám nič nikdy nechýbalo." Pokrutila som hlavou a zastavila ho.
,,Ak chceš urobiť niečo správne. Odid. Daj mne a môjmu synovi pokoj. Je to Purdy. Nemá otca. Jeho otec ma opustil, vzdal sa mňa a vzdal sa aj jeho." Vedela som že tie slová ho rania a aj mňa ranili a chcela som ho obajat, držať ho, milovať sa sním. Chcela som byť v jeho náručí, ležať vedľa neho a užívať si jeho teplo.
,,Luci, nie je to pravda čo hovoríš." Chytil má za tvár a jemne si ma k sebe pritiahol. ,,To čo hovoríš nie je pravda. Ja ťa milujem, milujem teba a aj nášho syna." Oprel si svoje čelo o moje a ja som už plakala. ,,Milujeme sa ako pred tím, milujme spolu nášho syna. Ja teba nechcem a ani Robího stratiť nikdy. Už nikdy viac. Keď som došiel domov k sebe, bolo tam ticho, nebola si tam ty a potom som si uvedomil že je zle. Že som stratil poklad života. Že som stratil ženu a a aj syna." Pozeral sa mi na pery a mne sa spodná perá triasla. Celá som sa triasla. Približoval sa ku mne a ja som nevedela čo mám robiť. Jemne sa otrel o moje pery a ja som sa od toho nežného dotyku zachvela.
,,Ja ťa milujem Luci, len a len teba. No ešte nášho syna." Znova má pobozkal ale teraz intenzívnejšie a na dlhšie. Objala som ho rukami okolo krku a CC si ma zobral na ruky. Držala som sa ho ako kliešťa a on má položil na postel a ľahol si nado mňa. Bozkávala má po celom tele a ja som musela dostať zdravý rozum.
,,Nie CC." Zastavil sa a pozrel sa na mňa. ,,Pomaličky teraz. Jasné pomaličky pôjdeme." Prikývoval a ja som ho objala. Schovala som sa k nemu a on si ma silno držal pri tele. Neviem čo bude ďalej ale na teraz sme rodina. Dúfam že sme rodina.
ČTEŠ
Family [BVB-FF]
FanfictionLuci je od malička nebola taká aká je teraz. Bolo to veselé dievčatko ale po nehode sa to zmenilo. Jej brat sa o ňu príde starať keď to bude mať ťažké a v tom mu pomôže rodina a priatelia. Ale budú to mať ťažké.