14.

73 8 1
                                    

Fotila som všetko čo som videla, pri autogramiáde som sa rozprávala a fotila fanúšikov s Ash. Bola to bomba. Páčilo sa mi to. Oproti mal stánok Corey Taylor. Stále sa na mňa usmieval takže asi ma spoznal. Dokonca aj so mnou sa niektorý vyfotili, spoznali Ashovu úžasnú sestričku.
Konečne som si sadla a napila sa vody.
,,Vyčerpávajúce ?" Pozrela som sa na Coreyho a usmiala sa.
,,Trošku nie som zvyknutá na vysoké topánky." Prešla som si po nohach a oľutovala som vysoké topánky.  Tenisky mi stačia.
,,Tak poď pôjdeme vybrať niečo pohodlnejšie." Nastavil ruku a ja som sa poobzerala na vôkol.  Ashley sa a omša bavila s Jimmym a s fanúšikmi.
Postavila som sa a chytila som sa Coreyho ruky. Vykročili sme a ja som vedela že toto je bod zlomu v mojom živote. 
,,Takže prečo už nespievaš, máš úžasný hlas. Ľudia by ťa zbožnovali." Pozrela som sa na zem a potom pred seba.
,,Keď som skončila na vozíku, ľudia ma už nebrali tak vážne ako keď som stála na nohách. Úprimne si povedzme kto by bral úbohé dievčatko na vozíku vážne ? Nikto. Tak som s tím prestala." Corey sa na mňa pozeral a zastavil sa. Postavila sa predo mňa a ja som sa usmiala.
,,Neverím že si bola na vozíku. A neverím ani to že ľudia tá nebrali vážne." Pomrčila som pleciami a obišla ho.
,,Mam tu najlepší rehabilitačnú sestru a rodinu." Otočila som sa a zasmial som sa ako dievčatko ktoré má 5 rokov a išla som ďalej.  Počula som Coreyho smiech a ako ide vedľa mňa. 
Corey mi vybral jednoduché šľapky s nápisom:  Sexi body. Musela som sa na tom zasmiať. Corey ma bral ako dcéru.  Bolo to na ňom vidieť. Smiali sme sa a dokonca ma prehovoril že keď budem v L.A. a budem sa hrozne nudiť mám mu zavolať a dôjde pre mňa a niečo vymyslime. Naozaj som bola ako v rozprávke.
,,Počúvaj dnes mám také menšie vystúpenie,zaspievaj si somnou len raz. Budem tam a každý tá bude počúvať."
,,Corey neviem či je to dobrý nápad." Urobil psie oči a ja som nakoniec súhlasila. Prvý krát po dlhých rokoch zasa budem spievať. Nie len sama pre seba ale aj pre ostatných.

Pomaličky sme kráčali ďalej keď som započula Ashov hlas. Poobzerala som sa a uvidela som ich na pódium. Rýchlo som sa tam rozutekala a v ruke som stále mala fotak čo mi dala Ashley. Fotila som brata a aj ostatných a oni ako jedinej pózovali. Smiala som sa ako divá lebo robili hovadiny. Vzadu som uvidela Tanny ako sa zábava tak aj jej som urobila pár fotiek a Corey mi zobral fotak a začal mňa fotiť. Začala som sa červenať ale po chvíľke mi to bolo všetko jedno. Spievala som si a tancovala som. Keď chalani dostali pauzu Ash sa ku mne naklonil a nastavil ruku. Chytila som sa ho a vytiahol má hore. Schoval si ma do objatia a ja som sa k nemu tiež schovala.
,,Už je lepšie?" Usmiala som sa na neho a prikývla som. Pozrela som sa dole na Coreyho ktorý nás s Ashom odfotil. Vrátila som sa do zadu za Tanny a na ňu som skočila.
,,Opica jedna bláznivá." Prešla mi po umelých vlasoch. ,,Si prekrásna." Zasmial som sa a znova ju objala. Pozrela som sa na bok a uvidela som CCho.  Bubnoval ako o život.
,,Tanny dnes budem spievať,dones Asha a aj bandu sem dobre." Tanny prikývla a ja som sa pobrala preč.

Ashley.

Stali sme pod pódium, Tanny nás sem dotiahla že chcela vidieť spievať Coreyho.
Corey vyšiel na pódium aby za ním išla moja sestra. Postavila sa pri druhý mikrofón a usmiala sa na nás.  Nechápal som, videl som ich spolu na našom koncerte ale potom už nie.
,,Ahojte všetci, dnes to bude výnimočný koncert, po mojom boku je jedna neskutočne talentovaná žena ktorá má hneď uchvátila a zamiloval som sa do jej hlasu. Luci Purdy, to nemala takže ale dnes sa rozhodla že začne nový život a svoju kariéru speváčky. Takže sledujte a užívajte si to čo dokáže toto dievča." Corey začal spievať svoju pesničky ktorý naspieval s kapelou Stone Sour : Fabuless a Luci sa k nemu hneď pridala, ich hlási pekne sedeli a doladovali sa. Pozrel som sa na svoju sestru bola neskutočne šťastná, videl som to na jej očiach. Užívala si to. Zaspievali spolu ešte veľa pesničiek ktoré Corey mal až so Slipknotu.  Nechápal som kde sa to vo mojej jemnej sestričke berie ale bola úžasná.  Fanúšikovia jasali a ja som sa k ním musel pridať boli naozaj úžasný. 
,,Takže posledná pesnička, Luci teraz máš sólo." Slnko začalo zapadat a Luci sa napila a zobrala si mikrofón. 

Zacala spievať :Stone Sour - Bother. Vyvalil som oči a išiel som rýchlo na pódium. Neviem prečo ale mal som pocit že tam musím byť s ňou.  Postavil som sa za ňu a objal ju. Luci sa o mňa oprela a až teraz som videl ako jej stekaju slzy po líci.  Moja mala sestrička.

Luci.

Stala som tam a dospievala som posledný tón. Otočila som sa a schovala som sa k Ashovi.  Ten má držal a držal.
,,Pod ideme." Prikývla som a pomaličky som odišla z pódia.  Počula som ako niekto kričal že ešte ale ja som sa sústredila na chôdzu.  Zvládla som to. Od spievala som koncert. A ľudia ma naozaj počúvali. Nie len sa tvárili že počúvajú oni naozaj počúvali.
Ash má posadil na volaku bednu a ja som sa pozrela na neho.
,,Bola si úžasná sestrička." Objala som ho a zasmiala som sa.
,,Lepšia ako ty." Ash sa zasmial a ja som sa pozrela na Coreyho ktorý kráčal k nám.
,,Ash svoju sestra je jeden veľký zázrak." Prikývla som a Ash s Coreyim sa zhodli.

Po tomto vystúpení sme išli všetci oslavovať.  Úprimne nidky som nezažila divokejšiu party. Nidky.

Takže druhá časť je trošku kratšia ale dúfam že sa vám páčila.  Na dnes som skočila lebo niekam musím ísť a boh vie kedy dôjdem domov. Držte sa a užívajte si pekný slnečný deň.
Rox

Family  [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat