Ev arkadaşı uzun süre aradım. Ne bir talep çıktı, ne bir ses çıktı. Ben 22-27 yaş arası bayan ev arkadaşı arıyorum. Bir tane şey gelmiyor ya şartlar nedir, koşullar nelerdir, kira ne kadar, su parası çok geliyor mu, elektrik yazıyor mu, neleri paylaşıyoruz? Benim mesela evimde internet yok dolayısıyla çok ucuz bir ev benim ki. Diğer giderler yüksek yani yeme içme giderleri yüksek. Biliyorum herkesin bir standardı var yapacak bir şey yok ama gülü seven je t'aime. Böyle bir ata şeysi vardı sanırım. Bunu böyle kim söylemiştir hep merak ettim böyle. Republic bir durum içinde olduğumuzdan biraz bilimsel olarak söyleyeceğim bir atasözü var. ''Fallusu vaşaklarına denk'' diye bir atasözümüz vardır. Yani rahatlıktan geberiyor anlamında. Buradan çıkardığım özümsediğim şey şu, yani fallus vaşak oranı o kadar doğru ki çünkü tamam standart dediğimiz şeyden bahsediyorum şuan. Her şeyin bir standardı var kardeşim. Tamam standardın altında olabilirsin standardın üstünde de olabilirsin bu hakikaten standart yani şimdi bunu gören hiç bir kadın ''aaa, oooo, buu'' demez yani. Tamam fallusu vaşağına denkmiş deyip devam eder. Yani rahatlık babında bir şey olsa gerek. Çok rahat bir beyefendi. Sıkıntısı, derdi, tasası bir şeyi yok. Be kardeşim bunu niye insan gibi söylemiyorsun da bir atasözü diye kisve altına alıyorsun. Gerçi bu atasözü değil kent argosu bu. Atasözü mesela şöyle ''eşşeği damdan suya kaçırmışsın.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybedenden Notlar
Ficção GeralBir kaybedenin düşünceleriyle, aşk, kadınlar, yaşam ve ölüm üzerine kaybedilişin hikayesi...