Prologue

765 37 0
                                    

Lexa élete soha nem volt egyszerű. Mindig is tudta mit akar ha felnő, de ahhoz hogy elérje, sok dolgot kellett feladnia. A hírnévnek ára van. És ő vállalta. 8 volt amikor bekerült az első filmjébe. Ott kellett hagynia a családját és Hollywoodba utazott, hogy színésznő lehessen belőle. Azóta eltelt 13 év, egyedül él, és Amerika imádja. Befutott, és az elején nem is lehetett volna boldogabb. Egy idő után viszont a magány mindenkit felemészt. Lexát megkeményítette a hírnév. Falakat húzott maga köré, és senkinek nem engedte hogy belásson a magánéletébe. Senki nem tudott róla semmit, és a paparazzik ezért imádták őt annyira. Lehetőséget láttak benne, egy rejtélyt, amit ők akartak megfejteni.

Clarke már kicsiként imádta a művészetet. Rajzolni, festeni és fotózni is szeretett. Egy ideig egyetemre járt hogy aztán művészeti pályára mehessen, de közben valami megváltozott. Egyre többet járt fotózni a szabadidejében, többnyire embereket. El akarta kapni azokat a pillanatokat mások életében, amit mások nem látnak. Talán ezért lett végül ő is egy a sok paparazzi közül. Akármennyire utálta hogy mások magánéletében turkál, nem akart mást csinálni. Rendes fizetést kapott és közel került a sztárokhoz. Néha a verandájuk előtt ült és órákig várt csak hogy utána csúnyán rákiabáljanak hogy takarodjon el, de ez őt soha nem zavarta. Megértette őket, de ez volt a munkája. Sosem volt gyenge, nem érdekelték mások véleményei, makacs és megállíthatatlan volt.
Mindig izgatott volt amikor ráállították egy új színészre vagy tehetségre, mert az egy új kihívást jelentett. Ezért is indult olyan jól az egyik hétfője mikor a főnöke behívta az irodájába. Lexa Woods új filmjének premierje már csak napokra volt, ezért a sajtó újra fel akarta kapni. Clarke pedig kész volt hogy ő legyen az első aki fotókkal szolgál.

Fame Comes With A PriceOnde histórias criam vida. Descubra agora